دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟

آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟

شروع بالینی طاسی در مردان و زنان به طور کلی در حدود 30 تا 40 سالگی است. سابقه خانوادگی قوی یکی از بهترین شاخص‌های طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک است که شایع ترین علت ریزش مو است. اعتقاد بر این است که یک ارتباط ژنتیکی اتوزومال غالب باعث این ریزش مو می‌شود. طاسی الگوی مردانه ممکن است از سالهای نوجوانی شروع شود و با افزایش سن شیوع بیشتری پیدا می‌کند.

بطور فیزیولوژیک فولیکول‌های مو به صورت دوره ای تعویض می‌شوند و در هر زمان مشخص در یکی از سه مرحله از چرخه رشد خود قرار دارند. مرحله رشد فعال (مرحله آناژن) با یک دوره کوتاه تغییر مورفولوژیکی یا مرحله تکامل (مرحله کاتاژن) دنبال می‌شود. سپس مرحله استراحت (مرحله تلوژن) دنبال می‌شود. در انسان‌های معمولی ، تعداد کل موهای سر معمولاً 100000 است.

مو هر ماه با سرعت 1-2 سانتی متر رشد می‌کند و مدت زمان فاز آناژن 2-4 سال است در حالی که فاز تلوژن 100 روز است. تقریباً روزانه 40100 مو ریخته می‌شود. به دلیل اثرات دما این میزان در اواخر تابستان و اوایل پاییز افزایش می‌یابد و در اواخر زمستان یا اوایل بهار کاهش می‌یابد.

شما می‌توانید انجام بهترین روش کاشت مو با بالاترین تراکم را در کلینیک بهین اصفهان تجربه نمایید. در این مرکز با بکارگیری انواع تکنیک های به روز کاشت مو و انتخاب مناسب ترین آنها برای شما مطلوب ترین نتایج را می‌توانید مشاهده کنید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

درمان طاسی

براي درمان طاسی سر دو روش اصلی وجود دارد که عبارت است از درمان دارویی با داروهایی مثل ماینوکسیدیل یا فناستراید و درمان جراحی که همان کاشت یا پیوند مو می‌باشد. امروزه پیوند که یک روش کم تهاجمی است، تاثیر و زمان اثر محلولهای موضعی در مقایسه با روش پیوند قابل توجه نیست. درمان اصلی ریزش مو با الگوي مردانه میباشد و یکی از سریعترین روشهای جراحی زیبایی است که با پیشرفت منظم تکنیک ها همراه است.

در این عمل فولیکول هاي مو را از قسمت هایی مو‌دار برداشته و در قسمت‌هایی از سر که دچار ریزش مو شده است پیوند می‌زنند. ناحیه‌ي پس سري بدلیل عدم تاثیرپذیري از هورمون هاي مردانه و نیز از آنجا که موهاي این ناحیه بسیار مقاوم می‌باشد به عنوان بهترین ناحیه دهنده فولیکول مو تلقی می‌شود.
ارائه نتایج بسیار طبیعی ، تعداد بیشتری از مردان و زنان طاس را ترغیب کرده است که این راه حل جراحی را انتخاب کنند. اگرچه سن برای کاشت مو هیچ مانعی ندارد ، اما جوانب مثبت و منفی پیوند باید به دقت در بیماران جوان ارزیابی شود. بیماران بین 20 تا 30 سال قبل از اینکه برای کاشت مو در نظر گرفته شوند ، باید میزان ریزش مو را تثبیت کنند. سابقه خانوادگی دقیق در ارزیابی ریزش مو و برنامه ریزی یک خط موی جدید مفید است.
رنگ ، کیفیت و تراکم موهای اهدا کننده و همچنین تضاد بین رنگ مو و پوست ، فاکتورهای مهمی هستند که در نتیجه تأثیر دارند. وقتی هماهنگی بین موهای دهنده و پوست کمتر باشد، نتیجه بهتر است.

sut کاشت مو به روش

کاشت مو به روش sut

روش sut در مقایسه با FIT و FUT روش جدیدی میباشد. همه مراحل تحت نظارت یک متخصص کاشت مو کنترل میشود. ، برداشت مو توسط انجام میشود، فولیکولهای مو از ناحیه اهدا کننده که معمولاً پشت سر است و تحت شرایطی که به فولیکول ها آسیب نرسد ، برداشت میشود. مو بلافاصله در ناحیه گیرنده کاشته میشود.

در کاشت مو به روش sut فولیکولهای توسط متخصص برداشته و کشت نمی‌شود بلکه توسط دستگاه پیشرفته اتوماتیکی بنام laser punch (میکروسکوپ بسیار دقیق و پیشرفته) از قسمت دهنده (پشت سر) جدا و فریز (در دما و شرایط مناسب طبق محیط فیزویولوژیک نگهداری می‌شوند) میگردد و به مناطق کم پشت کاشت داده می‌شود. از اهمیت فریز کردن فولیکولها در این روش، جلوگیری از تخریب و آسیب فولیکولها در حین انجام کاشت است.

ویژگی بارز روش sut

همچنین در این روش بعلت استفاده از دستگاه پیشرفته laser punch ، درصد کمی از ریشه های مو در زمان انجام کاشت مورد تخریب و آسیب قرار می‌گیرد، در حدود 10 هزار فولیکول واقعی در یک جلسه قابل برداشت و کاشت است، بعلت اینکه برداشت فولیکول‌ها و کاشت در این روش با دستگاه پیشرفته انجام میشود بنابراین سرعت عمل به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

در روشمحل مورد نظر بصورت موضعی بیحس می‌شود. کاشت مو به روش sut بهترین و جدیدترین روش کاشت مو بدون نیاز به جراحی و بیهوشی است بعبارتی، تنها روش کاشت مو بدون جراحی روش sut است ، هیچ جراحی ، درد ، بیهوشی ، عارضه جانبی ندارد و برای بهبودی نیازی به روزهای تعطیل و استراحت طولانی مدت در منزل ندارید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

باتوجه به اینکه در زندگی امروزه تکنولوژی در حوزه زیبایی و پزشکی در حال رشد و توسعه است و فرصت انسان برای مراقبتهای پس از اعمال زیبایی کوتاه می‌باشد، در نتیجه انتخاب روشی مدرن و با کمترین عارضه جانبی بسیار مورد توجه و پسند مشتاقان زیبایی و کاشت مو قرار گرفته است.

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کاشت مو به روش FIT چه معایب و مزایایی دارد و چه مدت ماندگار است؟

میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

کاشت مو برای افرادی که دچار سوانح آتش سوزی شده اند

مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

انواع روشهای کاشت مو کدام است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :عباس یوسفی [ 1402-11-14 ]
سلام،میخواستم قسمت درجلو سرم مو بکارم لطفا بفرمایید چه کار باید بکنم

پرویز دارابی [ 1402-06-18 ]
سلام دکتر خسته نباشید. من حدود سه سال قبل با تشخیص پزشک و نمونه برداری از پوست شقیقه سر لیکن پلان تشخیص داده شدم.با استفاده از لوسیون کلوبتازول درمان شدم و تقریبا یک سال و نیمه که دیگه در معاینات دکتر علامتی نمیبینه و دارو هم مصرف نمیکنم.خواستم بدونم من میتونم بدون مشکلی اقدام به کاشت مو در اطراف شقیقه ها کنم؟ ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟

طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند و در سنین بالاتر پوستی صاف و یکدست داشته باشند. به همین دلیل افراد ممکن است روش های مختلفی را به کار بگیرند. یکی از جدیدترین این روش ها که می تواند برای جوانسازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است ... ادامه مطلب

تفاوت تبخال و زگیل چیست؟تفاوت تبخال و زگیل چیست؟

بیماری های مقاربتی (STD) از طریق رابطه جنسی محافظت نشده منتقل می شوند. دو مورد از عفونت های مقاربتی جنسی، تبخال تناسلی و زگیل تناسلی است. ... ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای پس از جراحی پیوند موبایدها و نبایدهای پس از جراحی پیوند مو

در صورتی که فرد، نکات مراقبتی را بعد از کاشت مو رعایت نکند، ممکن است احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهد، بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت مو نکات مراقبتی لازم را از پزشک متخصص زیبایی خود دریافت کنید و برای افزایش ماندگاری و مشاهده سریع نتایج به دستورالعمل های مراقبت بعد از کاشت مو بپردازید. ... ادامه مطلب

لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟

لیفت شقیقه از عمل های زیبایی تقریباً کم تهاجمی است که هم حالت کشیده و جذابی برای چشم ها دارد و هم تأثیر بسزایی هم در لیفت و بالا کشیدن گونه ها دارد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465