دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماریهای پوست / برداشتن خال چگونه انجام میشود؟

برداشتن خال چگونه انجام میشود؟

در یک تقسیم بندی کلی خال ها به دو دسته تقسیم میشوند: خالهای ملانوسیتی اکتسابی و خالهای ملانوسیتی مادرزادی. خالهای ملانوسیتی اکتسابی شایعترین خال هایی که در محدوده صورت ایجاد می‌شوند، خالهای ملانوسیتی اکتسابی هستند که به صورت معمول در صورت همه مردم وجود دارند. این نوع خالها مجموعه ای از سلول های رنگدانه داری هستند که به طور گروهی دور هم قرار گرفته اند و معمولاً به دنبال دوران بلوغ و دوران حاملگی ظاهر می‌شوند .

روشهای برداشتن خال

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که قصد برداشتن خال صورت خود را دارند و دوست دارید قبل از برداشتن خالتان از کسانی که تجربه این کار را دارند، سؤال کنید و ببینند آنها چه روشی برای برداشتن خالشان تجربه کرده‌اند. در حال حاضر روشهای مختلفی برای برداشتن خال وجود دارد، اما به طور کلی روشهای علمی و شناخته شده ای که برای برداشتن خال وجود دارد به سه دسته تقسیم می‌شود :
۱)سوزاندن خال
۲) جراحی
۳) لیزر

بهترین روش برداشتن خال | برداشتن خال با لیزر در اصفهان

سوزاندن، یکی از روشهای قدیمی برداشتن خال است. در این روش خال با دستگاه کوتر از طریق ایجاد گرما به وسیله جریان برق سوزانده میشود. از آنجایی که خالها معمولاً قسمتهای عمیقی در پوست دارند، این روش ممکن است فرورفتگی چاله مانندی را در سطح پوست ایجاد کند. روش سوزاندن خال که بیشتر در گذشته استفاده می‌شد، برای برداشتن خالهای ریز و سطحی کاربرد دارد، البته امروزه دستگاه های رادیو فرکانسی جایگزین دستگاه های کوتر شده اند که باعث می‌شود به کار بردن این روش اثر کمتری روی پوست بگذارد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

جراحی؛ این روش پرکاربردترین روش برای برداشتن خال در میان پزشکان است. در این روش با ایجاد بیحسی موضعی در محدوده خال، با تیغ جراحی یک برش ساده روی پوست ایجاد و خال از عمق پوست خارج می‌شود، سپس جای آن یک یا دو بخیه ظریف زده می‌شود.

لیزر کردن؛ لیزر یک فناوری جدید علمی است که در بسیاری جراحیها استفاده میشود و در برداشتن خال هم کاربرد دارد. روش لیزر در برداشتن خال مثل روش سوزاندن است، با این تفاوت که در این روش به جای جریان برق از امواج لیزر برای تخریب یا تراش خال استفاده میشود.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

بهترین روش برداشتن خال صورت

انواع خال سرطانی



نظرات کاربران درباره این مطلب :نادرمختاری [ 1398-03-12 ]
سلام اقای دکتر بعد از برداشت جاش معلوم نیست هزینه برداشت چقدر هست مرسی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. عفونت قارچی می‌ تواند هر فردی را درگیر کند ... ادامه مطلب

مراحل کاشت مو به روش DHIمراحل کاشت مو به روش DHI

امروزه افراد در سنین مختلف دچار ریزش مو می‌ شوند که این مشکل بسیار برایشان عذاب‌آور است و به دنبال راه‌هایی برای حل این مشکل و رشد دوباره مو های خود هستند. کاشت مو دارای روش‌ های گوناگونی است که یکی از بهترین و جدید ترین آن روش DHI است. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشمتزریق بوتاکس برای رفع خطوط پنجه کلاغی کنار چشم

روش‌ های زیباسازی زیادی وجود دارد که کمک می کنند با این علائم پیری پوست خداحافظی کنید. در این میان تزریق بوتاکس به خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم یک روش بس ... ادامه مطلب

مهمترین نکات بعد از لیزر موهای زائدمهمترین نکات بعد از لیزر موهای زائد

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌ کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌ دهند آنها را از بین ببرند. یکی از مهم‌ ترین و تأثیرگذارترین این روش‌ ها لیزر موهای زائد است. مراقبت‌ های بعد از لیزر، مهم و ضروری هستند که در ادامه بدان پرداخته میشود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465