دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

نحوه کار دستگاه هایفوتراپی ( دابلو ) بدین صورت است که اگر برای مثال کاغذ را جلوی خورشید بگیرید،اتفاقی نمی افتد،ولی اگر از یک ذره بین استفاده کنید میتوانید با کانونی کردن نور،امواج نور را در یک نقطه بسیار کوچک متمرکز کنید و با ادامه این کار،آن نقطه داغ و داغ تر میشود و با تداوم تمرکز بر روی آن نقطه ، انرژی کانونی شده امواج نور خورشید می تواند کاغذ را بسوزاند ، تکنولوژی هایفوتراپی دقیقا با همین روش امواج اولتراراسوند را در لایه های زیرین پوست کانونی و متمرکز می کند.

اصولا ارزش و اهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصر به فرد است که سطح خارجی پوست ، کاملا دست نخورده باقی می ماند.علت این پدیده این است که انرژی این امواج آنچنان بالانیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شوند ، اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نموده و کانونی شوند، می توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت کنند و کانونی شدن امواج در عمق 5/1 تا 5/4 میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت 65 تا 70 می گردد و این حرارت باعث منعقد شدن الیاف کلاژن و سلول ها در آن نقطه می شود.

امروزه برای لیفت و کشیدن پوست، روشی غیر تهاجمی و موثر به نام هایفوتراپی ابداء شده است. هایفوتراپی در اصفهان یکی از خدمات قابل ارائه در کلینیک تخصصی بهین می‌باشد، که می‌تواند بدون ایجاد کوچکترین عارضه ای پوست شما را جوانسازی کند و نتایج چشمگیری در پی داشته باشد. برای رزرو نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اثرات هایفوتراپی

معمولا بیمار در همان لحظه انجام HIFUکشیده تر شدن پوست را حساس می کند، ولی نتایج بعد از 2 ماه بهتر مشخص می شود و روند بهبودی طی 6 ماه آینده نیز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بیشتری در زمینه سفت شدن و لیفت شدن صورت و گردن خواهد بود.تکنولوژی هایفو با سونوگرافی یکی است اما تنظیمات و اثرات این ها با هم متفاوت است لذا از ایمن بودن این روش مطمئن باشید.

هایفوتراپی حس خوب جوان شدن | هایفوتراپی در اصفهان

ماندگاری هایفوتراپی

بسته به میزان شلی و نوع رژیم غذایی ، سن ، ژنتیک و لیفت ناشی از هایفو حدود 2 سال می ماند. افرادی که تمایل دارند نتیجه ماندگارتر داشته باشند، می توانند هر 2-1 سال یکبار این روش را تکرار کنند تا همیشه جوان بمانند.با انجام یک جلسه هایفو کشیده شدن ابروها، گونه ها ، خط فک مشاهده می شود.عمق خط خنده کاهش می یابد، افتادگی گوشه لب ها کمتر می شود، خطوط دور چشم صاف تر می شود و همچنین شلی گردن و غبغب تا حدودی اصلاح می شود.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

مدت زمان انجام

بسته به ناحیه هایفوتراپی بین 30 تا 60 دقیقه است.این روش کاملا راحت و بدون درد است و حتی حین انجام هایفوتراپی بیمار در حالت نشسته قرار میگیرد.در کلینیک دکتر سلیمانی (بهین) این روش با کمترین هزینه نسبت به کلینیک های دیگه انجام میگرید.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

افتادگی گوشه های لب چگونه رفع میشود؟

ترمیم و جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال

درماپن چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ماندگاری و عوارض تزریق کلاژن برای جوانسازی پوست

آر اف فرکشنال سوزنی موثرترین روش جوانسازی



نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه صالحی [ 1402-12-21 ]
سلام من سرطان کبد دارم میتونم هایفوتراپی انجام دهم

ازیتا کیان [ 1394-11-13 ]
با سلام من خانومی 28 ساله هستم خطوط ریزی دور چشمم ایجاد شده میخواستم ببینم هایفو برای من مناسبه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، اولین قدم ازروند کاشت مو است. کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد ... ادامه مطلب

تیکسل درمان چروک و خطوط پوستتیکسل درمان چروک و خطوط پوست

داشتن پوستی شاداب و جوان برای هر فردی حائز اهمیت است و از مهم ترین ویژگی های زیبایی و شاخصه زیبایی شناختی به شمار می رود. تیکسل روش درمانی جدیدی برای ... ادامه مطلب

ریزش مو بر اثر تغییرات هورمونیریزش مو بر اثر تغییرات هورمونی

یکی از علل ریزش مو که از اهمیت ویژه ای برخوردار است ریزش مو در اثر تغییرات هورمون ها می باشد. هورمون ها نقش بسیار تعیین کننده ای در رشد موها دارند ... ادامه مطلب

درمان التهاب و قرمزی گونه ها با آی پی الدرمان التهاب و قرمزی گونه ها با آی پی ال

اگرچه تغییرات سبک زندگی و دارو های موضعی تجویزی می ‌تواند بسیار کمک کند اما نور پالس شدید (IPL) به یک درمان محبوب و موثر برای کاهش قرمزی و افزایش اعتماد به نفس تبدیل شده است. اگر پوست قرمز، قهوه ای یا لکه دار به دلیل بیماری دارید، آی پی ال می تواند گزینه خوبی برای کمک و بهبود قرمزی گونه های شما باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465