دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت مو طبیعی به روش FIT

کاشت مو طبیعی به روش FIT

داشتن موهای پرپشت همیشه یکی از عوامل زیبایی به شمار می رفته است . امروز با توجه به استرس زندگی ماشینی و فشار کاری و اجتماعی ، تغذیه های نامناسب ، مواد غذایی غیر مغذی و عوامل ژنتیکی ریزش مو در مردان و زنان شیوع بیشتری پیدا کرده و تبدیل به نوعی دغدغه شده است . با توجه به اینکه ریزش مو و کم پشتی موها به خصوص در ناحیه جلو سر باعث مسن تر به نظر آمدن و گاهی کاهش اعتماد به نفس و زیبایی در افراد می شود لذا راه حل هایی که بتوان از طریق آن این مشکل را درمان ، ترمیم و جبران کرد ، متقاضیان روز افزون دارد .

کاشت مو یکی بهترین و پرطرفدارترین این روش هاست که در سراسر دنیا رونق و رواج دارد . کاشت مو نوعی عمل جراحی است که به چند روش انجام می شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. پزشک پس از بررسی شرایط موی مراجعه کننده و ارزیابی های لازم بهترین روش را انتخاب می کند. در همه روشهای کاشت مو ، ریشه مو را از ناحیه ی اهدا کننده یا بانک که معمولا پشت سر است به ناحیه گیرنده و منطقه ای که دچار تنکی و کم پشتی مو شده انتقال می دهند.

بنابراین فرآیند کاشت مو شامل دو مرحله، برداشت فولیکول مو و سپس کاشت آن در ناحیه ای دیگر می باشد. کاشت مو در قسمت های مختلفی مانند ابرو ، سر ، ریش و سبیل قابل انجام است و اقبال خوبی در میان افراد دارد . کاشت مو از جراحی های سرپایی به شمار می رود که با بی حسی موضعی انجام شده و نیاز به بستری و نقاهت ندارد.

کاشت مو به روش FIT یکی از تکنیک های جدید و کم تهاجمی است که در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی و در کلینیک بهین قابل انجام می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش FIT

یکی از روش های محبوب کاشت مو ، تکنیک FIT است. در این تکنیک که حداقل میزان تهاجمی بودن را دارد؛ گرافت های مو به دو صورت گروهی و یا دانه ای از محل اهدا کننده توسط یک دستگاه پانچ مخصوص برداشته می شوند . نواحی اهدا کننده مو معمولا در پشت و کنار پوست سر هستند که هیچگاه دچار ریزش مو به دلایل ژنتیکی نمی شوند . به دلیل اینکه تعداد فولیکول زیادی در تکنیک FIT کاشته می شود ، کاشت کامل در چند جلسه انجام می شود . موهای کاشته شده تقریبا پس از گذشت دو ماه شروع به ریزش می کند و به جای آنها موهای جدید رشد خواهد کرد .

FIT جدیدترین روش کاشت مو | کاشت مو به روش اف آی تی

نحوه کاشت مو با استفاده از تکنیک FIT

ابتدا موی سر به طور کامل ماشین می شود ، آنگاه در ناحیه اهدا کننده و گیرنده بر اساس فرم و حالت صورت مراجعه کننده طرح انتقال مو و خط رویش طراحی و علامت گذاری می شود تا پس از کاشت، مو ظاهری طبیعی داشته باشد .

پس از آماده سازی و تزریق بی حسی به محل برداشت مو ، پزشک با استفاده از پانچ ها و عینک مخصوص برداشت فولیکول را آغاز می کند . برای محافظت از فولیکول های برداشت شده در برابر دما آنها را در ظرف شیشه ای ، درون سرم نمکی خنک نگهداری می کنند . با این شرایط آنها را می توان تا پنج ساعت زنده نگه داشت . مدت زمان برداشت مو ها به تعداد گرافت ها بستگی دارد . در انتها ناحیه ی مذکور پانسمان می شود . این سوراخ هایی که توسط پانچ ایجاد شده نیاز به بخیه ندارد و تنها در چند روز به سرعت بهبود می یابد .

اينستاگرام دکتر سليماني

سپس با بی حسی ناحیه گیرنده انتقال مو آغاز می شود . ابتدا با استفاده از تیغ های بسیار کوچک تعداد زیادی شکاف در پوست ایجاد می شود . زاویه فرو رفتن تیغ در پوست بسیار مهم است زیرا زاویه این شکاف در حالت قرار گرفتن فولیکول مو بسیار تاثیر دارد . آنگاه پزشک یا تکنسین حاذق با استفاده از پنس های ظریف ، فولیکول های مو را یکی یکی درون شکاف ها قرار می دهند . این کار با نهایت دقت و سرعت ، بدون فشار به فولیکول ها انجام می شود.

برای جلوگیری از نمای عروسکی ،گرافت های یک تار مویی در خط رویش و آنهایی که دارای 2 یا 3 تار مو هستند در ناحیه عقب تر کاشته می شوند. مرحله کاشت مو بسته به تعداد گرافت ها 2 یا 3 ساعت زمان می برد و پس بازبینی نهایی و پانسمان ، عمل کاشت مو به پایان می رسد .

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مراحل کاشت مو به روش DHI

کاشت مو در افراد سالمند و نتایج نهایی آن

آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟

چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :باکی [ 1402-06-12 ]
برای افرادی که دیابت دارند کاشت مو موردی و عوارضی نداره لطفا راهنمایی کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو در افراد دیابتی مانند افراد سالم نیست. چالش‌ ها و مشکلات زیادی وجود دارد که باید درنظر گرفته شود تا عمل کاشت مو قابل انجام باشد. چالش مهم اول، کنترل قند خون و سطح انسولین در بدن فرد می‌ باشد. مشکل دوم نیز پایین بودن سرعت بهبود زخم و طولانی بودن دوره بهبود در پوست سر است. ... ادامه مطلب

تاثیر تزریق پی آر پی در جوانسازی پوستتاثیر تزریق پی آر پی در جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با پی آر پی یکی از انواع درمان های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. ... ادامه مطلب

چگونگی مصرف و نحوه عملکرد ضد آفتابچگونگی مصرف و نحوه عملکرد ضد آفتاب

یکی از عوامل مخرب پوست، تابش مستقیم نور خورشید روی پوست می باشد.کرم ضد آفتاب در اصل سدی است که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. در این بخش به معرفی فواید ضد آفتاب برای پوست پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

کاشت مو به روش FIT یکی از پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو در ایران است. روشی کم‌تهاجمی و مؤثر که می‌تواند بدون دردسر به شما سری پر از مو هدیه بده و تنها درمان دائمی و قطعی ریزش مو است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465