دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت مو به روش FUT چگونه انجام می شود؟

کاشت مو به روش FUT چگونه انجام می شود؟

یکی از با سابقه ترین روشهای کاشت مو ، کاشت از طریق تکنیک FUT است . با وجود معرفی تکنیک های جدید کاشت مو ، این روش قدیمی هنوز هم بین متقاضیان و پزشکان کاشت مو طرفداران زیادی دارد . اگر چه این روش کمی سخت تر و سنگین تر از سایر تکنیک ها است اما میزان هدر رفتن فولیکول های برداشته شده کم است و بالغ بر 80 الی 90 درصد موهای برداشته در آینده رشد می کنند در نتیجه زیبایی و بازدهی بیشتری دارد . به همین دلیل این روش برای کسانی که بانک مو با تراکم بالا ندارند نسبت به سایر روش های کاشت مو مناسب است .

کاشت مو به روش FUT یکی از تکنیک های با سابقه کاشت مو است که در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی و در کلینیک بهین با نتایج بسیار درخشان قابل انجام می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

شیوه کاشت مو به روش FUT

در این روش یک نوار مو از ناحیه بانک مو که دارای موهای پایدار با رشد قوی است بر می دارند و بعد از آن محل برداشت پوست و مو بخیه می شود که یک اسکار خطی روی پوست سر باقی می گذارد . سپس با تقسیم نوار برداشته شده به گرافت های دارای یک یا دو فولیکول ، متقاضی را برای کاشت مو آماده می کنند .
روش کاشت مو با متد FUT ، یک روش استاندارد برای برداشت بیشترین مقدار مو در یک جلسه است .

در روش FUT چه اتفاق می افتد؟

در ابتدا پزشک کاشت مو با بی حس موضعی پوست سر ، یک نوار از بافت و موی سر در ناحیه بانک مو یا بخش اهدا کننده را بر می دارد . سپس پزشک ناحیه برش خورده را بخیه می زند . هر چه میزان سطح بدون مو بیشتر باشد ، نوار بزرگتری از بانک مو برداشته خواهد شد . این زخم سطحی است و سریع بهبود می یابد پس از آن با رشد موهای اطراف آن کامل از دید پوشیده می شود .

نوار برداشته شده توسط یک فرآیند جداسازی میکروسکوپی دقیق به گرافت های فولیکولی حاوی یک یا دو تار مو تقسیم می شود . آنگاه پزشک با دستگاه مخصوص حفره های ریزی روی ناحیه ای از پوست سر که دچار ریزش مو شده ، ایجاد می کند و واحدهای پیوند را در آن قرار می دهد .
سپس با محلول ضدعفونی کننده پوست سر استریل می شود . ناحیه اهدا کننده توسط باند ، بانداژ می شود . در انتها ، پزشک از متقاضی کاشت مو می خواهد چند روز از کلاه یا سربند برای حفاظت از فولیکول های کاشته شده استفاده کنید .

کاشت مو به روش FUT | کلینیک کاشت موی بهین اصفهان

مزایا و معایب تکنیک FUT

معایب تکنیک FUT

مراقبتهای قبل از کاشت مو به روش FUT

اينستاگرام دکتر سليماني

مراقبتهای پس از کاشت مو به روش FUT

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مدت بیحسی سر بعد از کاشت مو

شرایط کاشت مو در دوران اپیدمی کرونا

بهترین نتایج کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

روش کاشت مو در محل اسکار



نظرات کاربران درباره این مطلب :فردین راستی جو [ 1402-06-12 ]
برای کاشت مو قبلش آزمایشاتی باید بدیم یا نیاز نیست چون من دارو مصرف میکنم برای این میپرسم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که بنا به دلایلی مانند تغییرات هرمونی ،عفونت ، اصلاح مکرر و غیر اصولی یا به طور ژنتیکی ابرو های کم پشت و نازکی دارند و این امر اعتماد به نفس شما را کاهش داده است بهتر است این مطلب را از دست ندهید ... ادامه مطلب

آیا جای زخم و اسکار بعد از کاشت مو دائمی است؟آیا جای زخم و اسکار بعد از کاشت مو دائمی است؟

شدت و میزان نمایان بودن اسکار و زخم‌ های ناشی از کاشت مو بستگی به نحوه مراقبت و تمایل به انجام روش‌ های زیبایی برای از بین بردن آنها دارد. بدن برخی افراد در طول زمان و به تدریج، جای خط بخیه را تا حدی ترمیم می‌ کند. ... ادامه مطلب

آیا رابطه جنسی پس از کاشت مو ممنوع است؟آیا رابطه جنسی پس از کاشت مو ممنوع است؟

کاشت مو عملی حساس، زمان‌ بر و پر هزینه است، بنابراین جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، رعایت یکسری نکات مراقبتی الزامی است. از جمله موارد حساسی که افراد باید به آن توجه کنند رابطه جنسی بعد از کاشت مو است. ... ادامه مطلب

آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟

مواد فعال موجود در نرم کننده فقط بر سطح مو تأثیر دارند، به بخش داخلی مو نمی‌ رسند و تأثیری هم روی فولیکول مو ندارند.موهایی که در حمام می ریزند معمولاً موهایی هستند که ریشه سستی دارند و در فاز استراحت قرار گرفته اند و به هر حال قرار است به زودی از روی سرتان بریزید ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465