دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

مزایای کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

یکی از رازهای زیبایی داشتن موهای سالم و پرپشت است که باعث داشتن ظاهر جوانتر و شاداب تر می شود . امروزه ریزش مو و طاسی سر به یکی از نگرانی های مردم تبدیل شده است که عواملی مثل مسائل ژنتیکی ، رژیم های غذایی ، استرس ، برخی بیماری های زمینه ای ، اختلالات هورمونی و .... در آن دخیل هستند . راه حل های گوناگونی برای رفع این مشکل وجود دارد اعم از روش های دارو درمانی ، طب سنتی و ... اما روش ماندگار با دوره درمانی کوتاه مدت تکنیک کاشت مو است .

کاشت مو به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند ناگفته نماند که با پیشرفت و به کارگیری متدهای جدید از عوارض این عمل سرپایی کاسته شده و کیفیت آن به شکل چشم گیری افزایش داشته است . در این گفتار در مورد کاشت مو به روش SUT صحبت خواهیم کرد .

کاشت مو به روش SUT یکی ازمدرن ترین و به روزترین تکنیک های کاشت مو است که در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی و در کلینیک بهین قابل انجام می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش SUT

بارزترین ویژگی متد SUT استفاده از ابزارهای پیشرفته و میکروموتورهای اتوماتیک به جای پانچ های دستی است که در روش FIT به کار گرفته می شود . به دلیل پیشرفته بودن دستگاه ها و سرعت بالای آنها ، با تراکم بالاتری می توان مو را در ناحیه پذیرنده کاشت . در صورتی که مراجعه کننده از بانک موی متراکمی برخوردار باشد این امکان برای پزشک وجود دارد که با بهره گیری از تکنیک SUT تا 14000 تار مو برای وی پیوند بزند که قابلیتی سه برابر سایر تکنیک هاست . از دیگر مزایای این روش قابل دید نبودن اسکارها در محل برداشت مو و بهبودی سریع آن نسبت به دیگر تکنیک هاست .

یکی از مزایای بسیار مهم روش SUT ، پایین بودن احتمال آسیب به گرافت یا فولیکول مو است به دلیل اینکه فولیکول ها توسط دستگاه های پیشرفته ی دارای کننده های قوی از ناحیه اهدا کننده برداشته می شود ، تقریبا احتمال از بین رفتن فولیکول نزدیک به صفر خواهد بود . چنانچه مراجعه کننده قبلا نیز کاشت مو انجام داده و نتیجه مطلوب را نگرفته باشد ، روش SUT گزینه مناسبی برای او خواهد بود زیرا در صورتی که بانک مو کافی نداشته باشد ، از سایر نقاط بدن مانند سینه ، بازو ها و ریش نیز می توان فولیکول استخراج کرد .

در روش SUT لازم به تراشیدن موها نیست و برخی موارد خاص حتی نیاز به کوتاه کردن مو نیز نیست . اکنون کاشت مو به روش SUT محبوب ترین روش از نظر متخصصین می باشد .

کاشت مو به روش SUT | کلینیک بهین اصفهان

مزایای کاشت مو به روش SUT

کاشت مو با روش SUT مدرن ترین و به روزترین تکنیک کاشت مو و تکامل یافته سایر روش هاست ، از همین رو بسیاری از معایب که در دیگر متد ها وجود داشت در این روش برطرف شده است . در کاشت مو با تکنیک SUT کمترین میزان بافت پوست به همراه گرافت برداشت میشود که باعث می شود به توان بیشترین تعداد فولیکول های کاشته شده ، رشد کنند و تراکم مو کاشته شده به حداکثر برسد و خط رویش ظاهری موها پس از رشد بسیاری طبیعی خواهد بود .

در این تکنیک نیز از بی حسی موضعی استفاده می شود . سرعت عمل و دقت در تکنیک SUT بسیار بیشتر از سایر روش ها است خطا و آسیب به فولیکول در حداقل است . SUT کم تهاجمی ترین روش کاشت مو است ، در آن از پانچ های بسیار تیز و ظریف استفاده می شود که کمترین میزان اسکار و خونریزی و درد را به همراه دارد .

دوره بهبودی بسیار کوتاه دارد و سوراخ های ناشی از برداشت مو تا یک هفته در ناحیه اهدا کننده و در ناحیه پذیرنده نهایتا تا دو هفته کاملا بهبود پیدا می کند . جای زخم و اسکار وجود نخواهد داشت . بعد از کاشت معمولا محدودیتی ار انجام فعالیت های روزانه وجود ندارد . اگر بانک مو تراکم مطلوب را نداشته باشد می توان از سایر نقاط نیز بهره برد .

اينستاگرام دکتر سليماني

چه کسانی کاندید کاشت مو به روش SUT هستند؟

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

بهترین کلینیک کاشت مو زنان

اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت

میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

کاشت مو در مردان با چه عوارضی همراه است؟

حداقل و حداکثر سن مناسب کاشت مو چقدر است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :فریبا فدایی [ 1401-06-23 ]
با سلام و خسته نباشید آیا روش اس یو تی بدون تراشیدن موی سر امکان پذیر است ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

ریزش مو یکی از مهمترین و متداول ترین مشکلاتی است که افراد با آن سر و کار دارند، اگرچه این معضل در بین آقایان شایع تر است. ریزش مو می تواند با روش های مختلفی مانند لیزر، مزوتراپی، PRP کاهش یافته و یا از آن جلوگیری شود و در غیر این صورت کاشت مو به عنوان یک راه حل دائمی به کمک افراد می آید. ... ادامه مطلب

عوامل مؤثر در ریزش موی مردانعوامل مؤثر در ریزش موی مردان

با افزایش سن به دلایل فیزیولوژیکی و ژنتیکی، تعادل بین ریزش و رویش مو به هم خورده و افراد دچار طاسی‌ کم تا شدید می شوند. اکثر طاسی ها از نوع آلوپسی آندروژنی هستند. با آگاهی از دلایل این مشکل می توانید هر چه سریعتر از ریزش موی خود مطلع شده و جهت درمان آن گام بردارید. ... ادامه مطلب

بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟

برای درمان چین و چروک های دینامیک تزریق بوتاکس انتخاب مناسبی است . درمان مناسب خطوط ریز ناشی از شکستن یا تجزیه کلاژن تزریق فیلر است . ... ادامه مطلب

نکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنیدنکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنید

ریزش مو و طاسی از جمله عواملی هستند که زیبایی ظاهری افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مقابله با این مشکل کاشت مو طبیعی بهترین راه‌حل ممکن محسوب می‌شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465