دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / انواع روشهای کاشت مو کدام است؟

انواع روشهای کاشت مو کدام است؟

امروزه یکی از استرس های مردم ریزش مو است که به دلایل مختلفی مانند ژنتیک ، بیماری ها و داروها ، تغذیه و شرایط نامناسب زندگی و ... اتفاق می افتد . به طور معمول وقتی کسی دچار ریزش مو می شود به انواع شیوه های درمانی رجوع می کند اعم از درمان های خانگی و گیاهی تا مراجعه به متخصص و دریافت داروهای شیمیایی و ... اما اگر از هیچکدام نتیجه نگیرد ، آخرین راه حل بهترین و ماندگارترین راه حل است : کاشت مو !

هدف از کاشت مو واضح و مبرهن است ، ایجاد تراکم مو در نواحی کم پشت یا خالی از مو به منظور حفظ زیبایی ، اعتماد به نفس و ظاهر جوانتر . اولین سوال برای یک متقاضی کاشت مو این است که بهترین روش کاشت مو چیست ؟
در سال های اخیر روش های مختلف کاشت مو پیشرفت بسیاری داشته اند و استقبال بیشتری از روش های غیر تهاجمی کاشت مو شده است . زیرا علاوه برعوارض جانبی کمتر ، حصول نتیجه در کمترین زمان را هم دارا هستند .

شما می‌توانید انجام بهترین روش کاشت مو با بالاترین تراکم را در کلینیک بهین اصفهان تجربه نمایید. در این مرکز با بکارگیری انواع تکنیک های به روز کاشت مو و انتخاب مناسب ترین آنها برای شما مطلوب ترین نتایج را می‌توانید مشاهده کنید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اکنون بهترین و به روز ترین روش های کاشت و پیوند مو در دنیا عبارتند از :

  1. کاشت مو به روش FUT
  2. کاشت مو به روش FIT
  3. کاشت مو به روش FUE
  4. کاشت مو به روش SUT

اينستاگرام دکتر سليماني

بهترین روش کاشت مو

از بین این روشها در حال حاضر، بهترین روش کاشت مو که بالاترین دقت و کمترین عوارض و بیشترین تراکم را دارد کاشت مو به روش SUT است .
همه روشهای کاشت مو به این صورت است که فولیکول ها یا گرافت های پوست حاوی فولیکول مو را از قسمت هایی که دچار ریزش نمی شوند و موهای پایداری دارند مانند پشت سر که به آن بانک مو گفته می شود ، جدا کرده و به محلی که دچار کم پشتی و ریزش شده که به آن پذیرنده می گویند انتقال می دهند .

در اکثر روش ها این کار توسط پزشک و دستیار او با ابزارهای دستی انجام می شود اما در کاشت مو به روش SUT ، کلیه مراحل توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک ، دقیق و با ظرافت بسیار بالا انجام می گیرد . به دلیل دستگاه های پیشرفته با سرعت بالا تعداد فولیکول مو برداشت شده ، حداقل بودن آسیب به گرافت پوستی و فولیکول مو و نهایتا کاشت سریع و پرتراکم ، کیفیت کاشت مو ها از روش های دیگر بیشتر است .

بیشترین تعداد فولیکول مو در این روش کاشته می شود تا 14000 تار موی واقعی را می توان در یک جلسه کاشت که سه برابرسایر روش ها است و حتی رکورد متراکم ترین کاشت مو ـ کاشت 60 تار مو در یک سانتیمتر ـ نیز برای روش SUT است .

یکی دیگر از مزایای کاشت مو به روش SUT که آنرا تبدیل به بهترین روش می کند این است که غیر از ناحیه پشت سر میتوان از جاهای دیگری مثل ریش ، بازو و سینه نیز فولیکول های مو را استخراج کرد که برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند ، بهترین روش کاشت مو می باشد .
اغلب افرادی که از روش های دیگر کاشت مو نتیجه مطلوب را نگرفته اند با این روش می توانند به خواسته خود برسند .

بهترین روش کاشت مو | کاشت مو در اصفهان

مزایای کاشت مو به روش SUT

- نداشتن اسکار زخم و بخیه و پانسمان
- بهبود سریع محل های برداشت مو
- نداشتن دوره نقاهت و بازگشت فوری به فعالیت های روزانه
- کمترین میزان درد و خونریزی
- طبیعی ترین ظاهر مو پس از رشد
- احتمال از بین رفتن و خراب شدن فولیکول مو تقریبا صفر است و همه موهای برداشت شده ،کاشته می شوند .

با توجه به مطالب عنوان شده شده ، به نظر می رسد بهترین روش برای کاشت مو ، تکنیک SUT باشد . اما با این حال متقاضی کاشت مو پس از مشاوره با پزشک و در نظر گرفتن شرایط مو از نظر ریشه ، رویش و پوست فرد ، بهترین روش کاشت مو را انتخاب نماید .

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

آیا بعد از کاشت مو تراکم دوران نوجوانی به موها بازمی گردد؟

روش کاشت مو در محل اسکار

کاشت مو چه عوارضی دارد؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :آرش عبیدی [ 1402-06-18 ]
سلام.من 33 سالم هستش ریزش مو پیدا کردم و از دو طرف پیشونیم از سمت چپ و راست پیشونیم موهام خالی شده و بقیه سرم هم موهام کم پشت شده و داره میریزه.بیشتر عصبی هستش.لطف کنید بگید من با کدوم روش شما درمان میشم و هزینش چقدر میشه تا اتمام جلساتی که باید خدمت برسم.با تشکر فراوان

سارا کتابی [ 1402-06-18 ]
آقای دکتر خسته نباشید من دچار ریزش مو شده ام باید چه کار کنم؟ شامپو های ضد ریزش باید تهیه کنم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برداشتن خال چگونه انجام میشود؟برداشتن خال چگونه انجام میشود؟

اصلی ترین روشهای برداشتن خال شامل سوزاندن خال، برداشتن خال با لیزر و جراحی خال میشوند ... ادامه مطلب

چرا بعد از لیزر موها دوباره رشد می کند؟چرا بعد از لیزر موها دوباره رشد می کند؟

حذف موهای زائد، یکی از مواردی است که افراد برای حفظ نظافت شخصی، داشتن ظاهری آراسته تر آن را انجام می دهند. لیزر موهای زائد، روشی برای کاهش و رفع موهای ... ادامه مطلب

چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند نحوه انجام عمل جراحی و مراحل مهم پس از عمل برای شما تبیین می‌شود ... ادامه مطلب

انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. عفونت قارچی می‌ تواند هر فردی را درگیر کند ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465