دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟

کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که بنا به دلایلی مانند تغییرات هرمونی ،عفونت ، اصلاح مکرر و غیر اصولی یا به طور ژنتیکی ابرو های کم پشت و نازکی دارند و این امر اعتماد به نفس شما را کاهش داده است بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

برخلاف روش هایی مانند تاتو و هاشور که حالت طبیعی ابرو ها را از بین میبرد و به علت داشتن رنگ های شیمیای و بعضا استریل نبودن ابزارها ، بیماری های عفونی و ویروسی واگیردار را به راحتی منتقل میکند، کاشت ابرو یک روش امن و قابل اطمینان است که در آن از مو های نواحی دیگر(معمولا پشت گوش) برای تراکم بخشیدن به ابروهای کم پشت استفاده میشود و حالت قوس و ضخامت و پرپشتی آن کاملا طبیعی میباشد.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل کاشت ابرو

نحوه کاشت به این صورت است که ابتدا پزشک بر اساس فاکتور هایی مانند نوع صورت ، اجزای آن ، ضخامت و پرپشتی ابروی موجود ، رنگ و بافت و جعد موی محل اهدا ، فاصله بین دو ابرو و طول آنها و سرانجام اهداف و انتظارات بیمار از عمل، تکنیک کاشت را تعیین میکند، سپس در مرحله بعد طراحی ابرو انجام می شود که در واقع پیش بینی نهایی فرم ابروست . پس از آنکه متخصص کاشت مو ابروی بیمار را با استفاده از مداد ابرو طراحی می کند، بیمار را در جریان نحوه درمان و نتیجه قرارمی دهد.

در صورتی که بیمار نسبت به طرح مورد نظر پزشک رضایت نداشته باشد می تواند در این مرحله آن را تغییرداده و طرح مطابق میل خود را ارائه دهد. در مرحله بعدی برداشت ابرو انجام میشود ، پزشک محلی از پوست سر را که اصطلاحا آنرا ناحیه اهدا کننده می نامند را با استفاده از دارو های موضعی بی حس میکند و مشابه کاری که در کاشت مو انجام میشود ، فولیکول های برداشت شده که دارای یک یا دو گرافت هستند در سوراخ های ظریف کوچک که محل قرار گیری موهای جدید است، کاشته میشوند.

این سوراخ ها به حدی کوچک هستند که بعد از مرحله کاشت مشخص نخواهند بود. البته بعد از کاشت ممکن است مقداری تورم و کبودی در ناحیه چشم بوجود آید که با کمپرس گرم پس از چند روز درمان می شود و جای نگرانی نیست .

کاشت ابرو

تکنیک های مورد استفاده در کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو با تکنیک هایی مثل SUT و FUT و FUE که بهترین و جدیدترین تکنیک کاشت ابرو می باشد، انجام میشود در این روش می توان ابروها را کاملا طبیعی بدون جراحی، درد، خونریزی در یک جلسه پیوند زد. یکی از مزیت های مهم این تکنیک ها این است که اغلب نیازی به کوتاه کردن موهای محل اهدا کننده نمی باشد .

کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟

موهای کاشته شده در جلسه اول ، تا حد کمی از یکدیگر فاصله دارند. هر چند این کار با استفاده از وسایل میکروسکوپیک و ظریف انجام می شود و این فواصل بسیار ناچیزند اما برای تراکم بهتر باید کاشت ابرو را در دو یا سه جلسه انجام داد تا این فاصله هربار کمتر شود و ابرو طبیعی تر به نظر برسد. برخی از پزشکان ترجیح می دهند در زیر ابروی بیمار تاتو باشد تا زمینه ابرو تیره رنگ شود و در نتیجه موها پرتراکم به نظر برسند. این کار مطابق با سلیقه بیمار انجام میشود.

کاشت ابرو 2 تا 3 ساعت زمان میبرد که در این مدت دقت پزشک و توجه او، اهمیت و نقش زیادی را در نتیجه نهایی ایفا می کند. و پس از اتمام کاشت ابرو، بیمار مرخص می شود و می بایست تمامی توصیه ها و تجویزات پزشک را رعایت کند. او باید مدت زمانی بین 6 تا 9 ماه را صبر کند تا رویش ابروهایش مشخص شود و در صورتی که نتیجه دلخواه نباشد، می تواند مجدد برای کاشت اقدام کند.

در هنگام کاشت ابرو باید به این نکاتی توجه شود؟

کلینیک‌هایی که تجربه‌ی زیادی در کاشت مو دارند، لزوماً کلینیک مناسبی برای کاشت ابرو نیستند. کاشت موی صورت با کاشت موی سر تفاوت زیادی دارد.
طراحی ابروها و اجرای کاشت، علاوه بر مهارت‌های جراحی، نیاز به دید زیبایی شناختی و هنری دارد. جراح باید با شکل ابروی خانم‌ها و آقایان آشنا باشد، بتواند با توجه به شکل صورت، زیباترین طرح را برای ابرو در نظر بگیرد و از الگوهای از پیش آماده استفاده نکند.
کلینیک باید مجوزهای لازم را داشته باشد و کار خود را تضمین کند.
باید در کلینیک های کاشت ابرو روش ها مختلف کاشت ارائه شوند تا هر شخص متناسب با نیاز و سلیقه خود بهترین روش را برگزیند. چرا که هرکدام ازاین روش ها مزایا ومعیاب خاص خود را دارند و نمیتوان یک روش را به عنوان بهترین روش معرفی کرد .

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

دوران نقاهت بعد از جراحی کاشت ابرو چگونه است؟

فارق از اینکه از چه روشی که برای کاشت ابرو استفاده شود ، دوران نقاهت طولانی نخواهد بود تنها ممکن است تا چند روز اول در ناحیه کاشت قرمزی و تورم وجود داشته باشد که کاملاً طبیعی است و پس از چند روز بهبود حاصل می شود.اما در هر صورت بیمار می تواند پس از گذشت یک روز به فعالیت های روزانه خود بپرداز البته لازم است در صورت بروز درد و ورم مدتی را به استراحت کند . در مواردی خراش هایی هم در محل کاشت مشاهده میشود که با خارش و سوزش ملایمی همراه است اما براحتی با پماد و لوسیون مخصوص برطرف میشود.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که بنا به دلایلی مانند تغییرات هرمونی ،عفونت ، اصلاح مکرر و غیر اصولی یا به طور ژنتیکی ابرو های کم پشت و نازکی دارند و این امر اعتماد به نفس شما را کاهش داده است بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

برخلاف روش هایی مانند تاتو و هاشور که حالت طبیعی ابرو ها را از بین میبرد و به علت داشتن رنگ های شیمیای و بعضا استریل نبودن ابزارها ، بیماری های عفونی و ویروسی وا گیردار را به راحتی منتقل میکند، کاشت ابرو یک روش امن و قابل اطمینان است که در آن از مو های نواحی دیگر(معمولا پشت گوش) برای تراکم بخشیدن به ابروهای کم پشت استفاده میشود و حالت قوس و ضخامت و پرپشتی آن کاملا طبیعی میباشد.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

پیوند ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

ماندگاری کاشت ابرو

آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟

آیا کاشت ابرو در محل اسکار و جای زخم و شکستگی امکانپذیر است؟

مشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجاز



نظرات کاربران درباره این مطلب :یلدا [ 1402-06-12 ]
من موهای ابروهام بسیار نازکه میخواستم بیام مطب شما کاشت ابرو انجام بدم فقط اینکه باید اول مشاوره بشم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع روشهای کاشت مو کدام است؟انواع روشهای کاشت مو کدام است؟

هدف از کاشت مو ایجاد تراکم مو در نواحی کم پشت یا خالی از مو به منظور حفظ زیبایی ، افزایش اعتماد به نفس و ظاهر جوانتر میباشد ... ادامه مطلب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

معمولاً دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت دو هفته، تورم و التهاب لب رفع می شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی است ... ادامه مطلب

برای تقویت مو مزوتراپی بهتر است یا پی آر پی؟برای تقویت مو مزوتراپی بهتر است یا پی آر پی؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی در جهت جوانسازی و بهبود پوست و مو انجام می‌گیرد که روش‌های دائمی محسوب می‌شود و می‌توان سلامت پوست و مو را به فرد بازگرداند. روش‌هایی همچون مزوتراپی و پی آر پی از این دسته از روش‌ها هستند. ... ادامه مطلب

کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. این نوع ضایعات پوستی می‌ توانند بسیار وسیع‌تر از زخم اصلی باشند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465