دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

در طول زمان ، وجود موی سر ویژگی های سلامتی ، نشاط ، نشاط و قدرت را برای انسان به ارمغان می‌آورد. اکثر اقدامات برای ترمیم مو پیوند مو و ظهور ابزار جراحی عروق ریز و همچنین درک بهتر از آناتومی و فیزیولوژی ریزش مو انقلابی در جراحی زیبایی ایجاد کرده است. کاشت مو یک روش جراحی است که فولیکول های مو را از یک قسمت از بدن ، به نام محل دهنده ، به یک قسمت طاس یا طاس بدن که به عنوان محل گیرنده شناخته می شود ، از بین می برد.

این روش در درجه اول برای درمان طاسی الگوی مردانه استفاده می شود. در این روش کم تهاجمی ، پیوندهای حاوی فولیکول های مو که از نظر ژنتیکی در برابر طاسی مقاوم هستند (مانند پشت سر) به پوست سر طاس پیوند می شوند. از کاشت مو می توان برای ترمیم مژه ها ، ابروها ، موهای ریش ، موهای قفسه سینه ، شرمگاه و پر کردن جای زخم های ناشی از تصادفات یا جراحی مانند لیفت صورت و کاشت موهای قبلی نیز استفاده کرد. کاشت مو از نظر پیوند پوست از این جهت متفاوت است که پیوندها تقریباً همه اپیدرم و درم اطراف فولیکول مو را دارند و بسیاری از پیوندهای ریز به جای یک نوار پوست پیوند می‌شوند.

کاشت مو به روش FUT یکی از تکنیک های با سابقه کاشت مو است که در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی و در کلینیک بهین با نتایج بسیار درخشان قابل انجام می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانید جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو به روش FUT

ظهور پیوند واحد فولیکولار (FUT) در دهه 1990 اتفاق افتاد تا مردان و زنان امیدوار باشند که می‌توانند ظاهر خود را احیا کنند و حتی در سنین بالا به نسخه جوانتری از خود دست پیدا کنند.
پیوند واحد فولیکولار (FUT) یک روش ترمیم مو است که به آن روش نواری نیز گفته می‌شود ، جایی که موهای بیمار در گروه های طبیعی از 1 تا 4 تار مو پیوند می شود که واحدهای فولیکولی نامیده می‌شوند.
هنگامی که هدف اصلی بیمار دستیابی به حداکثر پری از ترمیم مو است ، FUT برای بیمارانی که در اطراف تاج سر دچار طاسی قابل توجهی می‌شوند، توصیه می شود.

مراقبت های بعد از کاشت مو

ارزیابی قبل از عمل

در یک مشاوره اولیه ، جراح پوست سر بیمار را تجزیه و تحلیل می‌کند ، درباره ترجیحات و انتظارات وی صحبت می‌کند. برای چندین روز قبل از جراحی بیمار از استفاده از داروهایی (داروی ضد التهابی، رقیق کننده خون قبل از عمل) که منجر به خونریزی حین عمل و پیوند ضعیف در نتیجه می شود خودداری می‌کند.
اگر از رنگ مو استفاده میکنید، چند روز قبل از کاشت، رنگ کردن را قطع کنید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

مراقبت‌های پس از کاشت مو به روش FUT

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

علت عفونت بعد از کاشت مو چیست؟

پس از کاشت مو از چه روشهایی برای حفظ فولیکولها استفاده میشود؟

توصیه های بعد از کاشت موی طبیعی که باید انجام داد

پس از روش کاشت موی FIT چه مراقبتهایی نیاز است؟

تاثیر فوق العاده لیزر تراپی بعد از کاشت مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :ستارزاده [ 1402-06-27 ]
سلام روز بخیر تو این روش خطر عفونت وجود داره؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟

یکی از دلایل ریزش ابرو استفاده از خدمات تتوی ابرو است. بانوان عزیزی که سابقه‌ی استفاده از خدمات تتوی ابرو و ریزش ابرو بر اثر استفاده از این خدمات را دارند، قادر به استفاده از خدماتکاشت ابرو به روش futهستند.همچنین از جمله دلایل دیگر ریزش ابرو که می‌توان در آن از خدمات کاشت ابرو به روش futاستفاده کرد، ... ادامه مطلب

علت خونریزی بعد از کاشت مو و روش برطرف کردن آنعلت خونریزی بعد از کاشت مو و روش برطرف کردن آن

بحث خونریزی بعد از کاشت مو حدوداً در هر فردی نسبی بوده و بستگی به عوامل مختلفی دارد.یکی دیگر از این عوامل روند و فرآیند انجام پیوند مو توسط پزشک می‌باشد.چنانچه تمامی مراحل کاشت مو به‌درستی انجام گیرد و تحت نظر پزشک باشد، احتمال وجود خونریزی به علت اجرای غلط مراحل بسیار کم می‌باشد. ... ادامه مطلب

لیپولیزر ایمن ترین روش حذف چربی های موضعی و ناخواستهلیپولیزر ایمن ترین روش حذف چربی های موضعی و ناخواسته

لاغری با لیپولیز روشی نوین و پیشرفته به منظور تناسب اندام می باشد که بافت های زیرین توسط اشعه لیزر برطرف می شود. در زمان جذب چربی، تأثیر چربی بر روی چربی های اضافی در شکم و پهلو از طریق تابش اشعه قرمز با شدت کم، گرفته می شود. لیزر به دو روش لیزر از ناحیه داخلی و لیزر از ناحیه خارجی تقسیم می شود. ... ادامه مطلب

کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. این نوع ضایعات پوستی می‌ توانند بسیار وسیع‌تر از زخم اصلی باشند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465