دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

زیبایی ظاهری چیزی است که همه مردم به آن توجه می نمایند کاشت ابرو یکی از شیوه های درمانی و ترمیم ابرو می باشد. کاشت موی ابرو یک روش ایمن است و می تواند نتایج طبیعی را برای افرادی که موهای ابرو خود را از دست داده اند و یا زخمی در ابروهای خود دارند ایجاد کند. کاشت ابرو یک روش درمانی موثر برای ریزش موی جزئی و کامل ابرو است.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت ابرو برای سه هدف کلی زیر صورت می گیرد :

1. ترمیم کامل

برای افرادی که بصورت ژنتیکی و وراثتی و مصرف داروها بدون ابرو هستند و همچنین برای کسانی که ابروی کم پشت دارند، صورت می‌گیرد.

2. افزایش حجم

علاقه مندان به زیبایی بیشتر برای داشتن ابروهای پهن و کلفت

3. ترمیم جزیی

برای پر نمودن برخی مناطق ابروها

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

اقدامات قبل از کاشت ابرو

عوارض احتمالی بعد از کاشت ابرو

کاشت ابرو هم یک نوع روش جراحی است و جراحی با یکسری مشکلاتی پس از آن همراه است، در صورت بروز هر کدام ازین علایم حتما پزشک خود را در جریان بگذارید و برای بهبود به توصیه پزشک گوش دهید.

پوسته پوسته شدن ابروها

برای اینکه از پوسته پوسته شدن پوست خود جلوگیری نمایید، از مواد غذایی که دارای فیبر و آب کافی هستند استفاده نمایید. همچنین نوشیدن مایعات تا حد زیادی می تواند مانع پوست پوسته شدن پوست ابروهای شما شود. مصرف برخی از ویتامین ها نیز به عنوان مکمل توسط پزشک برای شما تجویز میشود که روند رشد ابرو را بیشتر و همچنین عوارض جانبی بعد از کاشت ابرو را کمتر مینماید.

ایجاد درد و تورم و کبودی

برای رفع این مشکلات طبق توصیه پزشک مربوطه از مسکنها مصرف کرده و اجسام سنگین بلند نکنید.

احتمال عفونت

حتما از آنتی بیوتیک های تجویز شده، استفاده شود.

خارش

در ناحیه کاشت ابرو از اولین نشانه های ترمیم زخم بعد از کاشت ابرو است.

اسکار (scarring) و جای زخم

اقدامات لازم بعد از کاشت ابرو

ریزش ابرو بعد از کاشت

ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است چرا که بعد از دو هفته ممکن است که ساقه ابرو یا قسمتی از آن ریزش کند در حالی که ریشه همچنان در جای خود است. از ماساژ و فشار در ابرو در هفته های اول کاشت ابرو طبیعی میتوانید باعث ریزش و توقف رشد در ابروها شود. علت ریزش ابرو در این میباشد که ابروهای کاشته شده بسیارضعیف هستند و نمیتوانند رشد کنند در نتیجه ریزش میکنند. در واقع میتوان گفت که ریزش ابرو بعد از حدود 12 روز رخ میدهد که جای نگرانی ندارد و بعد از مدت زمان کمی مجددا رویش میکند. پزشک برای رویش، دارویی تجویز میکند تا رویش را سریعتر نماید.

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتاً سریع است. طی چند روز اول متوجه درد و تورم و کبودی ابروها خواهید شد. ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید پرهیز کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی ، تورم یا چرک در محل ، با جراح خود تماس بگیرید.

اينستاگرام دکتر سليماني

بعد از چند هفته میبینید که موهای پیوند خورده از بین میروند. این کاملا طبیعی است. موهای ابروی جدید شما باید طی چند ماه آینده رشد کنند. در این میان ، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را کوتاه کنید تا طول ابرو بریده شود. مناطق گیرنده باز خواهند ماند در حالی که پانسمان به مدت 2 روز پس از جراحی در مناطق اهدا کننده اعمال میشود. Liposomal ATP در محلول نمکی نرمال (نسبت 1:10) هر 2 تا 3 ساعت بصورت اسپری تجویز میشود. کبودی و تورم ممکن است تا چند روز طول بکشد. آنتی بیوتیکها ، مسکنها و استروئیدهای خوراکی نیز برای 3 تا 5 روز اولیه تجویز میشوند.

بیمار میتواند از روز بعد بعد از عمل و در ناحیه ابرو بعد از ریختن همه پوسته ها ، در ناحیه اطراف مغز آرایش کند. شستشوی مو 3 روز پس از جراحی مجاز است ، یعنی پس از برداشتن پانسمان. سپس یک لوسیون یا پاک کننده مناسب توسط پزشک برای شستشوی صورت و ابرو تجویز میشود. تقریباً تمام کاشت موهای ابرو به دلیل آناژن افلوویوم ریزش میکند. رشد مجدد مو از 3 تا 4 ماهگی شروع میشود. 4 تا 6 ماه پس از جراحی ، رشد ابرو افزایش مییابد و منجر به افزایش تراکم میشود.

بهتر است در هفته های اول پس از کاشت موی ابرو خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید و از انجام فعالیتهایی که منجر به تعریق صورت و ابرو میشود خودداری کنید.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ماندگاری کاشت ابرو

پیوند ابروی طبیعی چه فرآیندی است؟

روشهای کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت ابروی طبیعی چه مراحلی دارد و چگونه انجام میشود؟

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :تینا ص [ 1402-06-27 ]
سلام. آقای دکتر منبا اینکه سالهای قبل تاتو و هاشور روی ابروم زده بودم حدود یکماه پیش تو مرکز شما کاشت ابرو انجام دادم و خوشبختانه رشد موها در تمام ناحیه ابروها خوب بوده و بسیار راضی هستم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

کاشت مو به روش FIT به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی شناخته می‌شود. در این روش، گرافت های کوچک (هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است)، به‌وسیله‌ی ابزار بسیار ظریف به نام پانچ از ناحیه‌ی بانک مو که معمولاً از پشت سر و بالای گوش‌ها انتخاب می‌شود، برداشته می‌شوند ... ادامه مطلب

بایدها و نبایدهای پس از جراحی پیوند موبایدها و نبایدهای پس از جراحی پیوند مو

در صورتی که فرد، نکات مراقبتی را بعد از کاشت مو رعایت نکند، ممکن است احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش دهد، بنابراین بهتر است قبل از انجام کاشت مو نکات مراقبتی لازم را از پزشک متخصص زیبایی خود دریافت کنید و برای افزایش ماندگاری و مشاهده سریع نتایج به دستورالعمل های مراقبت بعد از کاشت مو بپردازید. ... ادامه مطلب

علت اصلی ریزش مو در جلوی سرعلت اصلی ریزش مو در جلوی سر

این روز ها افراد بسیار زیادی در دنیا درگیر مشکل ریزش مو و کم‌ پشتی مو های سر هستند. این مشکل در نواحی جلو سر بیشتر از سایر بخش‌ ها ایجاد می‌ شود، بنابراین تأثیر بالایی در زیبایی چهره افراد و کاهش اعتماد به نفس آنها خواهد داشت. ... ادامه مطلب

پس از کاشت مو چه مدت زمانی را باید به استراحت پرداخت؟پس از کاشت مو چه مدت زمانی را باید به استراحت پرداخت؟

کاشت مو معمولاً برای درمان ریزش مو با الگوی طاسی مردانه استفاده می‌ شود. پس از کاشت مو حداقل 3 الی 5 روز در خانه بمانید و استراحت کنید، سپس به انجام فعالیت‌ های روزانه خود بازگردید. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465