دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

در شرایط زندگی کنونی، افراد بیشماری از هر جنسیتی و سن و سالی به دلایل مختلفی مانند وراثت، تغذیه نامناسب، استرس غیرقابل‌کنترل، خواب ناکافی، اختلالات هورمونی و مصرف برخی داروها (شیمی درمانی) از ریزش مو و کم‌پشتی مو نگران هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای کسانی که از این مسئله رنج می‌برند، کاشت مو است.

ما در کلینیک بهین اصفهان، یک روش درمانی ترکیبی برای کاشت مو ارائه می‌دهیم که جنبه های FUE برداشتن واحد فولیکولار و FUT پیوند واحد فولیکولار را با هم جمع می‌کند. در این روش بهترین نتایج از هر دو متد کاشت مو ارائه می‌گردد تا اگر ریزش مو در مرحله پیشرفته قرار دارد ، نتیجه بهتری بگیرید. ترکیبی از دو روش پیوند برای دستیابی به موهای دارای چگالی بالا در سریعترین زمان ممکن، استفاده می‌شود زیرا امکان حداکثر تعداد استخراج پیوند را فراهم می‌کند. شماره تماس کلینیک: 36290689 - 031

کاشت مو به روش ترکیبی FUE و FUT

باتوجه به اینکه کاشت مو یک نوع عمل جراحی می‌باشد، الزامی است در مورد بهترین روش کاشت مو با توجه به فیزیولوژی هر فرد، و سایر نکات اطلاعات کافی داشته باشیم. در کنار روش‌های متعددی که برای رفع مشکلات طاسی در کلینیک ارایه می‌شود یکی از مناسب ترین و بهترین روش‌های کاشت، کاشت مو به روش سوپر ترکیبی برای کسانی که ریزش مو وسیعی داشته اند، می‌باشد. با بهره‌گیری همزمان از دو تکنیک FUT و کاشت مو FUE و امکان برداشت گرافت‌های مورد نیاز از بانک مو های بدن (سینه و ناحیه زیر ریش)، سطح وسیعی از طاسی درمان شود.

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

تحت عمل کاشت مو ترکیبی، به عنوان مثال ، FUT و FUE در یک جلسه انجام می‌شود این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام شد. اول از همه، منطقه FUE و نوار مشخص و علامت گذاری شده است.
FUE با استفاده از پانچ 8/0-1 میلی متر و توسط یک ابزار دقیق انجام شد. همچنین از یک پماد آنتی‌بیوتیک در منطقه اهدا کننده گرافت استفاده شده است و همچنین از آنتی‌بیوتیک خوراکی برای پنج روز بمنظور جلوگیری از عفونت احتمالی تجویز شده است.

کل گرافت‌های برداشت شده تقریبا 3180.8 بود (در محدوده: 1022 تا 4751).
متوسط گرافتهای برداشت شده توسط روش کاشت FUT 1763.5 (محدوده: 333 تا 2744) و تعداد متوسط گرافتهای برداشت شده توسط روش کاشت FUE 1417.3 (در محدوده: 110 تا 2450) می‌باشد. که در اکثر بیماران بیش از 2500 گرافت برداشت شده است.

اينستاگرام دکتر سليماني

دو تکنیک FUE و FUT برای کاشت مو

تکنیک‌های اساسی برای برداشتن مو از ناحیه اهدا کننده پوست سر:

یک تکنیک شامل برداشتن بخشی از پوست سر توسط جراحی، معروف به جراحی نوار واحد فولیکولی (FUSS)، زخم اهدا کننده در درجه اول بسته می‌شود که منجر به زخم خطی می‌شود. در پشت سر که در صورت کوتاه شدن مو قابل مشاهده است. تکنیک دیگر شامل حذف واحدهای فولیکولی فردی با کمک ابزار دقیق یا روبات هاست و به عنوان واحد فولیکولی follicular unit extraction (FUE) شناخته می‌شود.

در سالها قبل، دو روش به طور جداگانه انجام شد، کاشت به روش FUE در یک روز و کاشت به روش FUT در روزی دیگر انجام می‌گرفت.
اما با درخواست متقاضیان کاشت مو و خواسته های جراحان و این دو تکنیک همزمان برای کاهش مدت زمان دوره بهبودی انجام می‌شود.
در عمل جراحی به روش ترکیبی در مقایسه با انجام روش بطور جداگانه در روند بهبودی را کاهش می‌دهد.

ترکیب هر دو روش باعث افزایش تعداد کل گرافت‌ها شد که منجر به رضایت متقاضیان می‌شود. در روش FUE ، follicular units (FUs) از ناحیه دهنده بیشتر است. هر دو روش کاشت FUE و FUT واحدهای فولیکولی از ناحیه اهدا کننده برداشت می‌شود. در FUT ،ارتفاع عمودی منطقه اهدا کننده کاهش میابد در حالی که در FUE تراکم کلی کاهش داشته است. ترکیب این دو روش تعداد کل گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت را افزایش می‌دهد.

در این روش ما از روش FUT و FUE به طور همزمان استفاده می‌کنیم و تقریبا 6000 گرافت (بیش از 15000 رشته مو) روی پوست سر کاشته می‌شود. همچنین، ما در برخی از بیمارانی که طاسی گسترده دارند و می‌خواهند در یک جلسه کاشت کامل را انجام دهند ، از این روش استفاده می‌کنیم.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

نگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مو

مدت زمان رشد مو بعد از کاشت

حداقل و حداکثر سن مناسب کاشت مو چقدر است؟

کاشت مو به روشهای FIT و FUT



نظرات کاربران درباره این مطلب :محمدی [ 1402-07-14 ]
سلام آقای دکتر خسته نباشينبعد از كاشت مو از چه شوينده اي براي مو بايد استفاده كنيم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟آیا کاشت مو به روش sut عوارض دارد؟

شروع بالینی طاسی در مردان و زنان به طور کلی در حدود 30 تا 40 سالگی است. سابقه خانوادگی قوی یکی از بهترین شاخص های طاسی الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنیک است که شایع ترین علت ریزش مو است. اعتقاد بر این است که یک ارتباط ژنتیکی اتوزومال غالب باعث این ریزش مو میشود ... ادامه مطلب

حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟

شما می توانید کاشت مو با تراکم بالا در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل دکتر سلیمانی تجربه نمایید ... ادامه مطلب

درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟

طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند و در سنین بالاتر پوستی صاف و یکدست داشته باشند. به همین دلیل افراد ممکن است روش های مختلفی را به کار بگیرند. یکی از جدیدترین این روش ها که می تواند برای جوانسازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است ... ادامه مطلب

مراقبتها و تأثیرات قابل مشاهده سه روز بعد از بوتاکسمراقبتها و تأثیرات قابل مشاهده سه روز بعد از بوتاکس

برای رفع چین و چروک های صورت از روش های گوناگونی استفاده می شود که یکی از این روش ها، تزریق بوتاکس است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465