دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

بهترین روش برای احیا موهای ازدست رفته به صورت طبیعی کاشت مو میباشد. کاشت مو روش ها و مراحل مختلفی دارد، هرچند همه روش های کاشت مو در نوع کاشت فولیکول های مو یکسان میباشند، اما تفاوت اصلی در اختلاف روشهای کاشت مو، نحوه برداشت فولیکول یا گرافت های مو از ناحیه بانک مو است.

ما در کلینیک بهین اصفهان، یک روش درمانی ترکیبی برای کاشت مو ارائه می‌دهیم که جنبه های FUE برداشتن واحد فولیکولار و FUT پیوند واحد فولیکولار را با هم جمع می‌کند. در این روش بهترین نتایج از هر دو متد کاشت مو ارائه می‌گردد تا اگر ریزش مو در مرحله پیشرفته قرار دارد ، نتیجه بهتری بگیرید. ترکیبی از دو روش پیوند برای دستیابی به موهای دارای چگالی بالا در سریعترین زمان ممکن، استفاده می‌شود زیرا امکان حداکثر تعداد استخراج پیوند را فراهم می‌کند. شماره تماس کلینیک: 36290689 - 031

مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش ترکیبی به طور عمومی

این مراقبتها شامل عدم استفاده از دخانیات (سیگار یا قلیان)، دوری از ورزش، مخصوصا ورزش و فعالیتهای سنگین، عدم استفاده از مشروبات الکلی می‌باشد. استفاده از کلاه بعد از سه روز از زمان کاشت، مشکلی ندارد، اما تا بعد از یک ماه از زمان عمل کاشت مو، نباید از کلاه ایمنی استفاده نمود. استفاده از سونا، استخر و جکوزی هم باید تا یک ماه بعد از روز عمل، متوقف گردد. رنگ کردن موهای کاشته شده، تا شش ماه به کلی ممنوع است.

اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

کاندید مناسب کاشت مو به روش ترکیبی

روش کاشت موی ترکیبی برای افرادی که حجم طاسی آن ها بسیار بالاست استفاده می‎شود. اگر میزان ریزش مو زیاد باشد و نتوان با یک جلسه کاشت مو ناحیه ای که مدنظر شماست برای کاشت مو را انجام داد از این روش برای کاشت مو استفاده میکنند.

پانسمان بعد از کاشت به روش ترکیبی

سر بیمار بعد از کاشت مو به روش ترکیبی، به مدت یک روز پانسمان میشود و بعد از باز کردن پانسمان، سر بیمار شستشو شده و میتواند بعد از آن به زندگی روزانه خود میپردازد.

مراقبت از کاشت مو

کار

شما می توانید روز بعد به کار خود برگردید اما همچنین به نوع کار شما بستگی دارد. اگر به یک میز تحریر مشغول هستید ، می توانید به کار خود برگردید اما اگر کار شما شامل کار بدنی یا استفاده از کلاه ایمنی است، نباید به محل کار خود بروید.

ورزش

پزشکان به شما توصیه میکنند حداقل برای مدت 1 ماه پس از عمل در هیچ نوع ورزشی درگیر نشوید. درصورتی که با چیزی مانند ورزش های رزمی در ارتباط باشید، این مدت حتی تا 3 ماه نیز قابل تمدید است.
فعالیت هایی که منجر به تعریق میشوند، از تعریق پوست سر شما باید در هفته اول به هر قیمتی جلوگیری شود.

ضد التهاب

هنگامی که یک عمل پیوند را انجام داده اید ، ممکن است پوست سر شما کمی متورم به نظر برسد و کاملا طبیعی است. بنابراین توصیه میشود برای کنترل وضعیت از هفته اول مقداری ضد التهاب مصرف کنید.

اينستاگرام دکتر سليماني

کلاه یا کلاه ایمنی

نباید هیچ چیزی را روی سر خود بپوشید و این شامل کلاه وکلاه ایمنی در سه روز اول است. حداقل باید یک ماه از کلاه ایمنی (کلاه خلبانی و کلاه مهندسین ساختمان) خودداری شود.

خوابیدن

یک بالشت یقه بادی در هفته اول توصیه میشود تا بتوانید به پشت بخوابید.

اصلاح مو بعد از کاشت مو

برای اصلاح موهای کاشته شده، بهتر است حداقل یک ماه از زمان عمل، صبر نمود، اما توصیه ما این است که تا شش ماه اول، فقط دور سر کوتاه و اصلاح گردد و موهای کاشته شده، کوتاه نشود، تا حدود ۵ ماه، از اصلاح موی خودداری شود تا محل برداشت گرافت در پشت سر به طور کامل بهبود یابد. اگر می خواهید موی خود را کوتاه کنید ، پس از سه ماه تا شش ماه می توانید این کار را انجام دهید اما فقط با قیچی. اگر می خواهید تیغ بزنید ، باید حداقل مدت زمان 6 ماه صبر کنید.

شستن موها پس از کاشت

به شما توصیه میشود که از روز چهارم به بعد آن را فقط در آب ولرم بشویید. شما نباید پوست سر خود را به سختی تراشیده یا لمس کنید. باید خیلی لطیف باشی در روزهای اولیه از یک حوله کاغذی برای خیساندن موهای خود استفاده کنید. فقط پس از گذشت یک ماه میتوانید از حوله استفاده کنید. شما می توانید ژل خالص آلوئه ورا یا هر تجویز و نکته ای متخصص می‌گوید را در ناحیه اهدا کننده بمالید و باعث تسکین اثر میشود. با این کار میتوانید از

از خارش نیز رهایی یابید

اینها برخی از کارهایی است که شما باید پس از کاشت مو انجام دهید تا از مو و پوست سر خود به درستی مراقبت کنید.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

تاثیر فوق العاده لیزر تراپی بعد از کاشت مو

پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

علت عفونت بعد از کاشت مو چیست؟

روشهای تحریک فولیکولهای مو پس از کاشت مو

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی



نظرات کاربران درباره این مطلب :احمد نمازی [ 1402-06-31 ]
سلام وقت بخیر کسی که کاشت مو انجام میده آیا نور آفتاب برای سرش ضرر داره چون کن شغلم طوریه که محیط کارم همبشه سر بازه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی برای پوست ایجاد شود. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روشهای جدید درمانی را ابداع کرد ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی چیست؟درمان واریس با اسکلروتراپیاسکلروتراپی چیست؟درمان واریس با اسکلروتراپی

اسکلروتراپی ضایعات عروقی واریس یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ های عنکبوتی استفاده می شود ... ادامه مطلب

اهمیت مراقبتهای پس از تزریق ژل برای جلوگیری از حرکت ژلاهمیت مراقبتهای پس از تزریق ژل برای جلوگیری از حرکت ژل

تزریق ژل می تواند برای بازگرداندن حجم به گونه و فک و همچنین لب ها یا برای برطرف کردن هرگونه نقص در خطوط صورت استفاده شوند. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب و ایده‌آل و عدم تجربه عوارض جانبی ناخوشایند باید نکات مراقبتی ذکر شده در این مطلب باید جدی گرفته شوند. ... ادامه مطلب

انواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت بدون جراحیانواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت بدون جراحی

روش های بدون جراحی بسیاری برای زاویه سازی صورت وجود دارد و انتخاب بهترین روش برای هر کسی بر عهده پزشک معالج است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465