دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / معرفی جدیدترین روشهای کاشت ابرو در دنیا

معرفی جدیدترین روشهای کاشت ابرو در دنیا

باتوجه به اینکه داشتن ظاهر و صورتی از مهمترین دغدغه های خانم‌ها در دوره کنونی است و داشتن ابروهایی مرتب، بر روی زیبایی صورت تاثیر بسزایی می‌گذارد. به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت استفاده از محصولات آرایش برای پر کردن موهای ابرو بود. با این حال، علاقه بیشتری به راه حل دائمی‌تر وجود دارد.
عمل کاشت و پیوند ابرو بسیار مورد توجه خانم‌ها و همچنین آقایون قرار گرفته است.

بعد از کاشت مو، کاشت ابرو طرفداران زیادی دارد. در این روش از موهای طبیعی برای پر پشت کردن و ترمیم ابرو استفاده می‌شود. در واقع این روش پیوند طبیعی مو می‌باشد و از موهای مقاوم به ریزش خود فرد برای پیوند به ناحیه ابروها استفاده می‌شود. کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شخص متقاضی کاشت انجام می‌شود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل ریزش موی ابرو

انواع روشهای کاشت ابرو

کاشت ابرو روشی است، شبیه کاشت مو که برای بازسازی ابروهای شما کار می کند. این فرایند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و کاشت آن به ابروها برای دستیابی به یک ابرو کامل تر کار می‌کند.
هدف از کاشت حفظ یک ظاهر طبیعی، ضخیم شدن و حفظ خطوط طبیعی و جهت رشد مو است. بر خلاف مو در سر، که عمدتا در همان جهت رشد می‌کند، ابروها، در ناحیه بسیار کوچکتر، در چندین جهات مختلف رشد می‌کنند.

کاشت ابرو به روش FUE

در روش FUE برای کاشت ابرو، موهای ناحیه اهدا کننده از پشت گوش‌ها گرفته می‌شوند، به این دلیل که آنجا نازک‌ترین ناحیه موی سر است. سپس زیر میکروسکوپ آماده می‌شود تا واحدهای فولیکولی منفرد استخراج شود. پس از این، موهای اهدا کننده به قسمت‌های نازک در ابرو، یا اطراف کل قسمت ابرو وارد می‌شود تا با استفاده از یک سوزن زیر پوستی 23 gauge تحت میکروسکوپی پیشرفته ابروهایی با ظاهری طبیعی ایجاد کند.

کاشت موی ابرو یک روش بسیار ظریف است و نیاز به قرارگیری کامل موها در برشهای ریزی دارد که درست در جهت درست زاویه دارند و به منظور تقلید از رشد طبیعی قرار دارند. نیازی به پوست سر نیست و نیازی به بخیه نیست. این روش 100٪ میکرو جراحی است. بیماران بدون هیچ عارضه ای ابروهای رشد طبیعی خود را بازیابند. کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای کاشت ابرو است، با استفاده از روش FUE ، این روش ها مادام العمر است. از چهار تا شش ماه پس از جراحی رشد محسوسی وجود خواهد داشت. در حدود 10 ماه شروع به دیدن نتیجه نهایی ابرو خواهید کرد.

کاشت مو به روش FUE شامل چهار مرحله زیر است :

  1. انتخاب فولیکول موی مناسب
  2. بی‌حس کردن ناحیه اهدا کننده
  3. انتخاب پانچ‌های مناسب کاشت ابرو
  4. انتقال فولیکول‌های ناحیه اهدا کننده به ناحیه مورد نظر

مزایای روش FUE

با روش FUE، بیماران در عرض چند روز بهبود می‌یابند زیرا این روش نیازی به استفاده از چاقوی کوچک جراحی یا بخیه ندارد. این روش در افرادی که پوست سر آنها انعطاف پذیر نیست مفید است. تمامی کسانی که در ناحیه پشت گردن و سر خود تارهای مویی مناسب برای استخراج دارند و همچنین از کم پشت بودن ابروی خود رنج می‌برند می توانند از کاشت ابرو به روش FUE استفاده کنند. برخی از مزایای این روش عبارتند از:

کاشت ابرو به روش FUT

در این روش اغلب از روش نوار FUT برای برداشتن تک نوار از بافت مو از پشت سر استفاده می‌شود. این روش تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

از آنجایی که نوار اهدا کننده از سر که برای FUT برداشته می‌شود با استفاده از میکروسکوپ‌های خاص انجام می‌شود، می‌توانید انتظار داشته باشید که واحدهای فولیکولی به دقت جدا شوند. روش FUT که نوعی جراحی برای پیوند ابرو بود به دلیل درد، خونریزی و دیگر عوارض منفی که داشت به نسخه‌ای باطل تبدیل شده است.

استفاده از ابرو اهدا کننده

اگر واحدهای فولیکولی از وسط بخش ناحیه اهدا کننده آمده باشند که نسبت به طاسی مقاوم‌تر هستند و باید برای این روش استفاده شوند. به همین دلیل است که روشFUT ، از نوارهای اهدا کننده استفاده می‌کند که از قسمت میانی جدا شده‌اند، که این مورد برای روش FUE صدق نمی‌کند.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

کاشت ابرو به روش SUT

روش کاشت ابرو SUT زیر مجموعه روش کاشت FIT است. احتمال آسیب رسیدن به فولیکول های مو در آن کمتر است. پزشک در این روش به جای هولدر دستی از دستگاه برای جدا کردن فولیکول‌ها استفاده می‌کند. SUT روش جدید کاشت ابرو نیست و مدت‌ها است که از آن برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. درد و خونریزی در این روش کمتر از FIT است؛ چرا که دستگاه با دقت و ظرافت بیشتری فولیکول مو را از سر جدا می‌کند.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجاز

پیوند ابروی طبیعی چه فرآیندی است؟

روشهای کاشت ابرو با موی طبیعی

آیا کاشت ابرو در محل اسکار و جای زخم و شکستگی امکانپذیر است؟

آیا کاشت ابرو برای افراد با پوست چرب و مستعد اسکار و آکنه مناسب است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :حسن بهبهانی [ 1402-06-31 ]
سلام چه مدت بعد از کاشت ریش و سبیل میتوان آنها را با تیغ تراشید؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تقویت مو با خوراکی هاتقویت مو با خوراکی ها

سرعت رشد و تقویت مو به عواملی مانند سن، سلامتی، ژنتیک و رژیم غذایی بستگی دارد. اگرچه شما نمی توانید عواملی مانند سن و ژنتیک را تغییر دهید؛ اما رژیم غذایی موردی است که شما بر آن اشراف و کنترل لازم را دارید. مو برای رشد به مواد مغذی مفید موجود در خوراکی ها نیاز دارد. ... ادامه مطلب

برای تزریق ژل لب باید بدانید...برای تزریق ژل لب باید بدانید...

تزریق ژل لب، روش محبوبی است که با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب بالا و لب پایین مانند چین و چروک های پوست و عدم تقارن از بین می رود. ... ادامه مطلب

فواید لیزر تراپی پس از کاشت مو و درمان ریزش موفواید لیزر تراپی پس از کاشت مو و درمان ریزش مو

لیزر تراپی روشی است که با بکارگیری لیزرهای کم توان به درمان و رفع بسیاری از مشکلات پوست و مو می‌پردازد. لازم به ذکر است لیزرتراپی بطور قابل ملاحظه‌ای باعث افزایش رشد مو می‌شود ... ادامه مطلب

درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

کانتورینگ صورت وگونه با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است.کانتورینگ می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و همچنین کاهش علائم پیری است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465