دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / مزایای روش پیوند مو ترکیبی

مزایای روش پیوند مو ترکیبی

یکی از روشهای کاشت مو، پیوند مو به روش ترکیبی است. این روش پیوند از مزایای FUE و FUT به صورت یکجا بهره می‌برد. FUE و FUT هر دو شامل استخراج مو از ناحیه اهدا کننده و قرار دادن عمل جراحی در ناحیه گیرنده هستند، با این تفاوت که فقط روش استخراج برای بدست آوردن موهای پیوندی است.

ما در کلینیک بهین اصفهان، یک روش درمانی ترکیبی برای کاشت مو ارائه می‌دهیم که جنبه های FUE برداشتن واحد فولیکولار و FUT پیوند واحد فولیکولار را با هم جمع می‌کند. در این روش بهترین نتایج از هر دو متد کاشت مو ارائه می‌گردد تا اگر ریزش مو در مرحله پیشرفته قرار دارد ، نتیجه بهتری بگیرید. ترکیبی از دو روش پیوند برای دستیابی به موهای دارای چگالی بالا در سریعترین زمان ممکن، استفاده می‌شود زیرا امکان حداکثر تعداد استخراج پیوند را فراهم می‌کند. شماره تماس کلینیک: 36290689 - 031

مقایسه دو روش FUE و FUT

FUE شامل استخراج واحدهای فولیکولی منفرد در گروههای 1 تا 3 تار مو و قرار دادن آنها با جراحی در یک بار در منطقه گیرنده در جهت رشد طبیعی مو است. از طرف دیگر ، برای FUT یک نوار افقی از پوست دارای مو از ناحیه اهدا کننده معمولاً در پشت و دو طرف پوست سر استخراج می‌شود که حاوی چندین فولیکول مو است. سپس بافت نواری توسط تیم باتجربه در زیر میکروسکوپ به گرافت‌های کوچک (واحدهای فولیکولی) با 1-3 فولیکول مو در هر پیوند تقسیم می‌شود. سپس این گرافت ها به ناحیه گیرنده وارد می‌شوند.

مزایای روش پیوند مو ترکیبی

اهمیت روش ترکیبی کاشت مو

هر روش کاشت مو که شایستگی های خاص خود را دارد ، امروزه، دو روش را ترکیب می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین نتیجه را می‌گیرید. FUE معمولاً برای مشتریانی توصیه می‌شود که دارای طاسی نسبتاً کوچک تا متوسط در مردان و منطقه کوچکی از ریزش مو در زنان هستند. از طرف دیگر ، FUT برای مردان و زنان با منطقه طاس گسترده توصیه می‌شود. با ترکیب این دو تکنیک ، شما به طور موثر به حداکثر پوشش ممکن در منطقه ریزش مو، کامل با رشد مو با تراکم بالا دست می یابید ، در عین حال زمان عمل را بسیار کاهش می‌دهید.

مزایای روش پیوند مو ترکیبی

برای شفاف سازی هر چه بیشتر، راجع مزایای استفاده از روش ترکیبی کاشت مو آورده شده است.
با استفاده از هر دو روش FUE و FUT ، حداکثر پوشش ممکن در منطقه طاسی را بدست خواهید آورد.
استفاده از FUT برای استخراج واحدهای فولیکولی موجب صرفه جویی به موقع می شود زیرا امکان بازیابی سریع واحدهای فولیکولی زیادی را از بافت نواری فراهم می‌کند.
نتیجه نهایی این روش اطمینان حاصل می‌کند که شما به یک بسته موی طبیعی با ضخامت بالا ، ضخیم و سالم رسیده‌اید.
در زمان استخراج گرافت‌های مورد نیاز باعث صرفه جویی در وقت زیادی می‌شود.
این یک روش موثر برای کاشت مو برای موارد شدید ریزش مو است.
ساده بودن انجام کاشت مو
خلاصه شدن این عمل در یک جلسه
دستیابی به بیشترین تراکم کاشت مو

روش ترکیبی درمان مو

ترکیبی از این دو روش یک روش موثر برای درمان بیمارانی است که دچار ریزش شدید مو شده‌اند. روش ترکیبی ابتدا شامل استخراج بافتهای نوار برای FUT و سپس نهایی سازی فرآیند با FUE است.
با استفاده از FUT برای به دست آوردن پیوند مو، ما به طور کارآمد به استخراج واحدهای فولیکولی فراوان یک باره دست خواهیم یافت. با چنین فرآیند استخراج مدبرانه ای، این باعث صرفه جویی در زمان عمل می شود و تنها چیزی که باقی می ماند استخراج پیوندهای باقیمانده است که یک بار از طریق روش FUE آماده می‌شوند.
در پایان، شما به موهای طبیعی با تراکم و ضخامت بیشتری دست خواهید یافت. روش ترکیبی گاهی اوقات بهتر از یک روش تک کاشت مو برای موارد شدید ریزش مو است.

کاشت مو با ترکیبی از دو روش اصلی FUT و FUE

به معنای برداشتن ماده دهنده از ناحیه پس سری به روش برداشتن نوار و استخراج واحدهای فولیکولی منفرد از ناحیه پس سری و گاهی اوقات از مناطق جایگزین بدن (ریش ، سینه ، شانه ها ، شرمگاه و و غیره) با روش کاشت ترکیبی بدون درد می‌باشد.
روش ترکیبی امکان افزایش و دستیابی به حداکثر تعداد گرافت را حتی در صورت کمبود منابع دهنده، شلی، ضعیف بودن پوست سر در سطوح بالای آلوپسی آندروژنیک را برای متخصص و بیمار امکان‌پذیر می‌کند.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

مدت زمان کاشت مو به روش ترکیبی

حدود ۸ تا ۱۰ ساعت زمان می گیرد. بنابراین، باید یک روز کامل برای این عمل در نظر گرفت.

احساس درد در روش ترکیبی کاشت مو

این روش هم مانند دیگر جراحی ها همراه با درد است اما از بیحسی موضعی استفاده می‌شود ولی متقاضی بطور کامل بیهوش نمی‌شود.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل نمایید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی



نظرات کاربران درباره این مطلب :جاوید غلامی [ 1402-07-06 ]
به نطر من بهترین روش کاشت مو روش ترکیبی هست چون با یک جلسه می تونید به تراکم دلخواه برسید و نیازی نیست به فکر کاشت مجدد برای پرپشت تر کردن موهاتون باشید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
راهکارهای درمان ریزش مو بعد از کروناراهکارهای درمان ریزش مو بعد از کرونا

پس از بیماری‌ هایی مثل کرونا و بیماری‌ هایی که موجب تب می‌ شوند، موها شروع به ریزش می‌ کنند و این ریزش حدود 5 تا 6 ماه طول می کشد و با مصرف مکمل‌ ها بهبود می‌ یابد. ... ادامه مطلب

انواع روشهای کاشت مو کدام است؟انواع روشهای کاشت مو کدام است؟

هدف از کاشت مو ایجاد تراکم مو در نواحی کم پشت یا خالی از مو به منظور حفظ زیبایی ، افزایش اعتماد به نفس و ظاهر جوانتر میباشد ... ادامه مطلب

علائم طاسی مو با الگوی مردانهعلائم طاسی مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید، باید به دنبال مشاوره درست و درمانش باشید که کاشت مو میتواند راه حل مناسبی باشد ... ادامه مطلب

رفع موهای زائد با لیزر مورفع موهای زائد با لیزر مو

برداشت مو به وسیله لیزر ، بر پایه جذب انتخابی نور به وسیله مواد بیولوژیکی بدن نهاده شده است که در آن انرژی به شیوه ای به فولیکول مو منتقل می شود که آسیب های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و در بافت های محیطی در حداقل باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465