دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / تفاوت لیزر الکس نابلکس وسایردستگاههای الکساندرایت

تفاوت لیزر الکس نابلکس وسایردستگاههای الکساندرایت

عوامل زیادی در نتیجه نهایی لیزر موهای زائد موثر هستند. با تشخیص پزشک، برای از بین بردن موهای زائد از دستگاه های متفاوتی استفاده می‌شود . بسته به رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه درمان، دستگاه مناسب شما برای از بین بردن مو زائد انتخاب می‌شود.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس نابلکس، که یکی از بهترین و تخصصی ترین دستگاه های لیزر است؛ در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

دو نکته برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

  1. نوع تکنولوژی دستگاه
  2. نوع برند

لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر

برای تمام انواع پوست و پوست های تیره استفاده میشود و موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین می‌برد.
ليزر ان دى ياگ با طول موج ١٠٦٤ نانومتر
براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تيره و بسيارتيره در موارد خاص كاربرد دارد.

رفع موهای زائد با لیزر الکس نابلکس

ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر

لیزر الکساندریت یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه، قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر را برای بیمار دارد. ماندگاری نتیجه لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت قابل توجه است و هیچ عوارضی ندارد.

لیزر نابلکس طول موج 755 نانومتر

تکنولوژی حذف موهای زائد با لیزر نابلکس مشابه‌ لیزر الکساندرایت است. لیزر الکساندرایت نابلکس سیستمی منحصربفرد است که عملکرد آن برای حذف موهای زائد سریع، موثر و ایمن است، با طول موج 755 نانومتر موهای زائد را در پوست های روشن تا سبزه با کمترین عوارض جانبی از بین می‌برد. مجهز به هندپیس فراکشنال بوده و علاوه بر رفع مو زائد، برای پروتکل های جوانسازی پوست مفید و موثر است.

ابن نوع لیزر برای موهای نازک و روشن و موهای ضخیم و تیره کاربرد دارد. دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد .

مزایای لیزر نابلکس

بیماران پس از استفاده از کندلا الکساندرایت بسیار راضی بوده اند و حداقل ناراحتی را در طول درمان داشتند. عمر مفید لامپ های محرک در اکثر لیزرهای الکساندرایت حدود ۱ میلیون شات است. اگر از این مقدار بیشتر استفاده گردد، این لامپها اثر خود را از دست میدهند و ضعیف شده و تاثیرات لیزر کاهش یافته است. بدلیل عدم تعویض به موقع این قطعه الکساندرایت، بیماران نتیجه درمانی مطلوب را دریافت نمیکنند.

اينستاگرام دکتر سليماني

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مهمترین نکات بعد از لیزر موهای زائد

تغییر رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد زیر بغل خطرناک است؟

رفع موهای زائد با لیزر مو

چرا بعد از لیزر موها دوباره رشد می کند؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :سودابه [ 1402-06-31 ]
من لیزر مو زائد انجام دادم با دستگاه نابلکس بسییار عالی بود و قوی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو به روشهای FIT و FUTکاشت مو به روشهای FIT و FUT

در افرادی که مدت طولانی (بیش از 8 سال) از ریزش موهایشان می‌گذرد، احتمالاً ریشه‌ی موها در نواحی ریخته شده و کم‌پشت، به‌مرور زمان از بین رفته‌اند. این دسته از افراد معمولاً از درمان‌های طبی (استفاده از محلول و دارو) نتیجه مناسبی کسب نمی‌کنند و شاهد رویش مجدد موها با این نوع درمان نخواهند بود ... ادامه مطلب

تاثیر مزوتراپی در سلامت مو و رفع ریزش موتاثیر مزوتراپی در سلامت مو و رفع ریزش مو

ریزش موی سر امروزه به‌ عنوان موضوعی نگران‌ کننده برای بسیاری از افراد اعم از مرد و زن است. یکی از روش های کم تهاجی که می تواند به افراد دارای ریزش مو کمک کند، مزوتراپی مو است. ... ادامه مطلب

با چه روشهایی زیبایی و جوانی صورت بر میگردد؟با چه روشهایی زیبایی و جوانی صورت بر میگردد؟

در بیشتر تکنیک های جوانسازی، پوست تحریک به کلاژن سازی شده و فرآیند خود ترمیمی را آغاز می کند. رفع چین و چروک، افزایش خاصیت کشسانی پوست، جبران حجم از دست رفته، بهبود رنگ و درمان لک و لیفت پوست نیز از جمله سازوکارهای تکینک های مختلف جوانسازی پوست است. ... ادامه مطلب

نگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مونگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مو

با توجه به این افزایش تقاضای پیوند مو، برای علاقه‌مندان به عمل کاشت مو ضروری است که بدانند بعد از عمل چه باید بکنند. به‌خصوص از این‌ جهت که پیروی از این دستورالعمل‌ها برای یک کاشت موی موفقیت‌آمیز و بازگشت سریع‌تر به روال عادی زندگی بسیار مهم است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465