دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات و بیماریهای پوست / درباره پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ Q-switch بیشتر بدانید

درباره پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ Q-switch بیشتر بدانید

امروزه برای زیبایی و جذابیت بیشتر، از روشهای مختلفی استفاده می‌کنند.تاتو یا خالکوبی روی پوست بسیار مورد طرفدار اغلب مردم می‌باشد ولی با گذشت زمان امکان دارد فرد از تاتو خود ناراضی باشد و در صدد باشد تاتو را از پوست خود پاک کند. با پیشرفت تکنولوژی روشهای متدوالی برای پاک کردن تاتو مورد استفاده پزشکان در کلینیکهای زیبایی قرار گرفته است.

لیزر ان دی یاگ کیوسوئیچ مناسب‌ترین روش برای پاک‌کردن انواع تاتوهای رنگی ، خال‌ها و کک و مک است. این لیزر بسیار قوی و ایمن برای پاک کردن تاتو و لک محسوب می‌شود و آسیبی به پوست نمی‌رساند. برخی از دلایل مانند حساسیت به مواد تاتو، خسته شدن از یکنواختی ظاهر، تغییر سلایق فرد و در تاتو ابروها عدم تقارن می‌تواند علت تمایل به پاک کردن تاتو باشد و بدنبال مناسب ترین روش با کمترین عارضه و بهترین نتیجه بگردد.

پاک کردن تتو با لیزر کیوسوئیچ در اصفهان از جمله اقداماتی است که توسط دکتر محسن سلیمانی پزشک پوست، کاشت مو و لیزر در کلینیک تخصصی بهین قابل انجام می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز، با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روش های مختلف برای پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو توسط روشهای متعددی انجام می‌شود ولی برخی روشها در کنار از بین بردن تاتو عارضه ناخوشایندی بدتر از خالکوبی بر روی پوست ایجاد می‌کند. پس در انتخاب بهترین روش و کم عارضه ترین روش دقت کافی را داشته باشید.

پاک کردن تاتو

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ Q-switch

بهترین لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، دستگاه‌هایی است که مجهز به قابلیت Q-switched هستند و به لیزر کیوسوئیچ شناخته شده است. این لیزر یک پالس قدرتمندی را ساطع کرده و به غشای میانی پوست نفوذ میکند. لیزر ان دی یاگ برای رفع انواع تاتو، لکه‌های قهوه‌ای و سایر ضایعات پوستی استفاده می‌شود. پالس‌های نور لیزر، ملانین را در عمق‌ پوست یا در سطح پوست، هدف قرار داده و رنگدانه‌ها را از بین می‌برد. لیزر ان دی یاگ از طول موج ۱۰۶۴ نانومتر استفاده کرده، این طول موج به پوست آسیب نمی‌رساند بلکه هدفمند برای از بین بردن رنگ روی پوست تنظیم شده است .

برای جلوگیری از درد، پزشک بی‌حسی موضعی به شکل کرم یا تزریق استفاده میکند. لیزر کیوسوییچ علاوه بر پاک کردن لک های پوستی، جوان سازی پوست و تقویت لایه های پوستی را موجب می‌شود.

عوامل موثر بر انتخاب کاندیدای مناسب برای پاک کردن تاتو

سلامت عمومی مناسب فرد از ویژگی مهم در استفاده از این روش است. مدت انجام تاتو بر روی پوست، رنگ در چه عمقی از پوست نفوذ کرده، رنگ تاتو، خالکوبی یا تاتو در کجای بدن قرار دارد، نوع داروهای مصرفی فرد در استفاده از لیزر قابل توجه است.

مراقبتهای درمانی قبل از پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

تعداد جلسات پاک نمودن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

تعداد جلساتی که برای پاک نمودن تاتو با این لیزر لازم است، بسته به پوست و نوع تاتو و مدت زمان ماندن تاتو روی پوست متفاوت است.

اينستاگرام دکتر سليماني

مزایای کار با لیزر کیوسوئیچ

موارد منع استفاده از لیزر کیوسوئیچ

کسانی که شرایط سلامت عمومیه مساعدی ندارند، از بیمارهای سیستم ایمنی رنج می‌برند. زنان باردار یا شیرده و افرادی که ضایعات گوشتی و تبخال در پوست خود در قسمت تاتو شده دارند، نمیتوانند از لیزر درمانی استفاده کنند.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کاربرد لیزر کیوسوئیچ برای درمان لکه های پوستی و کک و مک



نظرات کاربران درباره این مطلب :مینو راد [ 1402-07-06 ]
آقای دکتر من یکبار با کیوسوییچ تتو ابروم رو پاک کردم یه مقدار کمی مانده میتونم این بار با میکرودرم ابریژن اینکار رو انجام بدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
منگوله ی پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟منگوله ی پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

منگوله پوستی یا زائده گوشتی رشد زائده غیر سرطانی و بدون درد در پوست می باشد. این زائده ساقه ظریف و کوچکی به نام پدانکل دارد که آن ... ادامه مطلب

انواع روش کاشت ریش و سبیلانواع روش کاشت ریش و سبیل

در کاشت ریش و سبیل موهای اهدا کننده به طور معمول از ناحیه پس سری برداشته می‌شوند تا موهای درشت داشته و بلندتر از موهای سر اصلاح شوند. روند برداشت مو مشابه موهای سر است البته بستگی به میزان مطابقت ویژگی‌های مو با موهای صورت دارد، گاهی اوقات موهای پشت سر هماهنگی بیشتری دارد و گاهی هم موهای طرفین ... ادامه مطلب

آیا بعد از کاشت مو تراکم دوران نوجوانی به موها بازمی گردد؟آیا بعد از کاشت مو تراکم دوران نوجوانی به موها بازمی گردد؟

کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده می‌شوند. ... ادامه مطلب

انواع روشهای اصلاح فرم و رفع نقایص ظاهری چانهانواع روشهای اصلاح فرم و رفع نقایص ظاهری چانه

فرم دهی چانه در واقع روشی می باشد تا با استفاده از آن، چانه را در حالت و موقعیت مناسبی قرار داد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465