دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق فیلر زیر چشم چه مزایایی دارد؟

تزریق فیلر زیر چشم چه مزایایی دارد؟

چروک، تیرگی و پف زیر چشم از مشکلاتی است که در ظاهر تاثیر بسیار زیادی دارد. برای رفع این مشکل راههای درمانی مختلفی وجود دارد که این روشها کم تهاجمی و بیخطر هستند. تزریق فیلر زیر چشم برای درمان سیاهی دور چشم ، گودی، پف و چروک هایی که با بالا رفتن سن عمیق تر شده اند، انجام می شود. با افزایش سن، زیر چشم عمیق شده و صورت را خسته تر و پیر نشان می دهد، حتی در برخی از جوانان بعلت مشکلات تغذیه ای و ژنتیکی، زیر چشم فرو رفته و تیره شده است.

کرم‌های دور چشم تحت عنوان ضد تیرگی یا ضد پف به تنهایی تأثیر جزئی دارند و تأثیر درمانی این کرم‌ها در کنار درمان‌های بیخطر و کم تهاجمی مانند تزریق فیلر تأثیر بیشتری خواهند داشت. فیلرهای مختلف با برندها و ترکیبات متفاوتی در مارکت وجود دارد که پزشک با توجه به نیاز شما فیلر مناسبتان را انتخاب میکند. فیلر زیر چشم، برای رفع سه مشکل در اطراف چشم از جمله تیرگی اطراف چشم، گودی زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم استفاده میشود.

شما می‌توانید برای تزریق فیلر زیر چشم به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نکاتی که قبل از تزریق فیلر باید رعایت کرد

فیلر زیر چشم

شایع ترین فیلر مورد استفاده برای زیر چشم

در حال حاضر بهترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل هیالورونیک اسید است. این نوع ژل حساسیت ایجاد نمی کند ودر زیر پوست حرکت و ریزش ندارد. رایج‌ترین و محبوب‌ترین فیلر مورد استفاده در زیر چشم، هیالورونیک است. هیالورونیک اسید به طور طبیعی در پوست، چشم و مفاصل بدن وجود دارد. یکی از مزایای ژل اسید هیالورونیک، برگشت پذیری آن است. فیلر هیالورونیک با گذشت زمان در بدن حل می‌شوند.

روش تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک روش غیرتهاجمی است و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.
کانولا نوعی سوزن منعطف ریزی است که نوک آن مانند سوزن تیز نیست و برای تزریق فیلر استفاده میشود.
ابتدا سطح پوست را استریل کرده و یک سوزن، بسیار کوچک وارد میکنند و حفره ظریفی باز می شود، سپس با کانولا که نوک آن تیز نیست ، پزشک مقدار مناسب فیلر را در هر دو ناحیه زیر چشم و بطور یکنواخت تزریق می‌کند، به قسمت زیر چشم حجم میدهد و چین و چروک و فرو رفتگی های پوستی زیر چشم بهبود میابد.

مزیت های تزریق زیر چشم با کانولا

مانند سوزن های معمولی درد ندارد. نوک آن تیز نیست و وارد هیچ عروقی نمیشود. هیچ عروقی را پاره نمی کند. پس احتمال کبود شدن هم وجود ندارد.

دلایل تیرگی و گودی دور چشم

تیرگی دور چشم بعلت نازکی پوست و دیده شدن عروق، دلایل ژنتیک و وراثت، مصرف دخانیات،کم خونی و نوع تغذیه، خواب نامنظم، برخی بیماری های خاص مانند اختلال تیروئید از مهمترین دلایل بروز مشکلات زیر چشم هستند.
اگر سیگار کشیدن ادامه یابد یا کم‌خونی درمان نشود، هیچ درمانی بطور موثر برای تیرگی دور چشم نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

مزایای استفاده از فیلر های زیر چشم

برای افرادی که می‌خواهند صورت زیباتری داشته باشند و همچنین افرادی که از عمل جراحی گریزان هستند و وقت کافی ندارند تا بتوانند ظاهر خود را زیبا سازند، استفاده از این روش مناسب است. این روش غیرتهاجمی است و نیازی به بستری در بیمارستان ندارد. بدون درد و بی‌خطر و درمانی سریع میباشد. فقط به بی‌حسی موضعی در ناحیه درمان نیاز دارد. راه حلی برای برطرف کردن گودی زیر چشمی و نواحی تیره در این قسمت است. ظاهر کلی صورت را شاداب کرده و خستگی ظاهری در صورت را کاهش میدهد.

اينستاگرام دکتر سليماني

مشاوره قبل از درمان

در جلسه مشاوره ، پزشک ناحیه مورد نظر را بررسی می‌کند. باید شرح کامل سابقه پزشکی خود را برای پزشک مطرح کنید. اگر شما آلرژی و یا بیماری‌های خاص دارید، پزشک مربوطه را مطلع سازید. پزشک با توجه به وضعیت شما فیلر مناسب را برای درمان مشکلات تیرگی و فرورفتگی زیر چشم شما انتخاب میکند.

ماندگاری و بهبودی فیلر زیر چشم

روند بهبودی بین بیماران بسیار متفاوت است. نوع ترکیبات و فرمولاسیون محصول در ماندگاری فیلر زیر چشم متفاوت است. شیوه تزریق فیلر، انتخاب فیلر مناسب با توجه به سن فرد و مراقبتهای قبل و بعد از تزریق در میزان ماندگاری فیلر تاثیرگذار است.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

لیفت بینی با تزریق ژل یا فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق ژل خط اشک و جوانسازی زیر چشم

چند روز بعد از تزریق فیلر میشود حمام رفت؟

رفع و درمان پف زیر چشم با تزریق فیلر

بوتاکس و فیلر چه تفاوتهایی با هم دارند؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :دیانا حداد [ 1402-07-06 ]
سلام من تزریق فیلر برای گودی زیر چشمم استفاده کردم بسیار نتیجه مثبتی داشت ولی شنیدم تزریق چربی هم خیلی عالیه برای رفع گودی زیر چشم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراحل کاشت مو به روش DHIمراحل کاشت مو به روش DHI

امروزه افراد در سنین مختلف دچار ریزش مو می‌ شوند که این مشکل بسیار برایشان عذاب‌آور است و به دنبال راه‌هایی برای حل این مشکل و رشد دوباره مو های خود هستند. کاشت مو دارای روش‌ های گوناگونی است که یکی از بهترین و جدید ترین آن روش DHI است. ... ادامه مطلب

بررسی قدم به قدم کاشت مو به روش FUTبررسی قدم به قدم کاشت مو به روش FUT

با توجه به اهمیتی که موها در زیبایی افراد دارند و دلایل متعدد ریزش جزئی یا کلی آنها یا کاهش تراکم موها شوند، روشهای مختلفی برای کاشت مو وجود دارد ... ادامه مطلب

تاثیر مزوتراپی در سلامت مو و رفع ریزش موتاثیر مزوتراپی در سلامت مو و رفع ریزش مو

ریزش موی سر امروزه به‌ عنوان موضوعی نگران‌ کننده برای بسیاری از افراد اعم از مرد و زن است. یکی از روش های کم تهاجی که می تواند به افراد دارای ریزش مو کمک کند، مزوتراپی مو است. ... ادامه مطلب

نگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مونگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مو

با توجه به این افزایش تقاضای پیوند مو، برای علاقه‌مندان به عمل کاشت مو ضروری است که بدانند بعد از عمل چه باید بکنند. به‌خصوص از این‌ جهت که پیروی از این دستورالعمل‌ها برای یک کاشت موی موفقیت‌آمیز و بازگشت سریع‌تر به روال عادی زندگی بسیار مهم است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465