دکتر محسن سلیمانی

دستگاه کویتیشن چیست؟

دستگاه کویتیشن که با نام های اولتراسوند کویتیشن یا اولتراسونیک کویتیشن نیز شناخته می شود. یکی از جدیدترین روش های کانتورینگ بدن و لاغری موضعی است. دستگاه اولتراسونیک کویتیشن یک روش با تهاجم کم و جایگزین لیپوساکشن است. که از امواج اولتراسونیک برای تبدیل سلول های چربی به اسید های چرب که راحت تر از بدن دفع می شوند، استفاده می کند. اگر خواهان اندامی سفت و خوش فرم هستین استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن می تواند برای شما مناسب باشد.

این روش به چندین جلسه ی درمانی نیاز دارد که طی آن نواحی دارای چربی موضعی با امواج فراصوت با فرکانس پایین (که به دلیل کم بودن فرکانس هیچ عارضه ای ندارد) مورد هدف قرار می گیرند. لاغری با کویتیشن برخلاف روش‌های جراحی مانند بای‌پس معده و لیپوساکشن، هیچ جای زخمی را از خود باقی نمی‌گذارد، در اکثر موارد خونریزی، عفونت و درد را به دنبال ندارد و پس از عمل نیازی به استراحت کردن نیست.

لاغری و تناسب اندام یکی از مقولاتی است که برای همه افراد در هر سن و جنسی، مطرح می‌باشد. گاهی شما نیاز به کاهش وزن زاید ندارید ولی در یک یا چند ناحیه از بدن خود لازم است کاهش سایز داشته باشید که این امر با استفاده از دستگاه لاغری موضعی کویتیشن میسر است. اگر ساکن اصفهان هستید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بهین، و بکارگیری دستگاه کویتیشن در این مرکز، از اندامی متناسب برخوردار شوید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه لاغری با دستگاه کویتیشن

دستگاه کویتیشن امواج اولتراسونیک که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند ( 20 تا 40 کیلو هرتز) تولید می کند. در اثر برخورد این امواج با مولکول های آب میان بافتی، حبابهای ریزی در اطراف سلول های چربی ایجاد می‎شود. حبابهای ایجاد شده تحت تاثیر امواج اولتراسونیک قرار می‎گیرند. سپس فوران شده و با دیوار سلول های چربی برخورد می‎کنند. در اثر این برخورد حباب ها پاره می‎شوند و سبب بیرون ریختن چربی ها و آب درون سلولی یا تری گلیسرید می‎شود. پس از ترکیدن این حباب ها بدن به طور طبیعی این اسیدهای چرب را با مجاری ادرار و سیستم لنفاوی خارج می کنند. این پروسه باعث لاغری با دستگاه کویتیشن می شود.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

کویتیشن به تنهایی روشی برای کاهش وزن نیست!

دستگاه کویتیشن روشی برای لاغری موضعی است. یعنی باعث کاهش سایز می شود نه وزن! به عبارت دیگر این دستگاه به شما کمک می کند پهلوها یا بازو هایتان را لاغر کنید. به طور کلی، لاغری موضعی برای کسانی مناسب است که فقط می خواهند نواحی کوچکی از بدن شان را سفت و صاف کنند.

نواحی قابل درمان با کویتیشن

نواحی دارای چربی موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند، برای مثال نواحی زیر با کویتیشن قابل درمان است:

چه افرادی نمیتوانند از دستگاه کویتیشن استفاده کنند؟

مزایای لاغری موضعی با کویتیشن

مزایای لاغری موضعی با کویتیشن عبارتند از :

کاربردهای اصلی کویتیشن

کاهش سلولیت

عوارض کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن ممکن است با عوارضی همراه باشد، هر چند این عوارض به ندرت رخ می‌دهد و در صورت بروز معمولاً تحریک یا قرمزی ملایم پوست است که پس از چند ساعت برطرف می‌شود.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض خفیف کویتیشن

نتایج استفاده از کویتیشن

نتایج استفاده از کویتیشن آنی است و ماندگاری بالایی دارد. درمان با کویتیشن حدود سی دقیقه طول می‌کشد. اندازه دور بدن اکثر بیماران پس از فقط یک جلسه 2 تا 10 سانت کمتر می‌شود و نتایج پس از هر جلسه بهتر می‌شود. البته نتیجه درمان به موارد زیر بستگی دارد:

اقدامات پیش و پس از درمان

پیش از درمان لاغری با اولتراسوند کویتیشن، باید نسبتاً فعال باشید و یک رژیم غذایی سالم مصرف کنید. در هفته‌ی پیش از درمان، بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که بیمار ۸ فنجان در روز بنوشد و از برنزه کردن پوست خود پرهیز کند. رعایت این توصیه‌ها اهمیت زیادی دارد. مصرف مایعات کافی برای کمک به فراوری چربی و تری‌گلیسیریدهای اضافی که در اثر این درمان آزاد می‌شوند، ضروری است. برنزه کردن پیش از درمان می‌تواند پوست را نسبت به امواج فراصوتی مورد استفاده در درمان، بیش از حد حساس کند. پس از درمان، باید مصرف مقدار کافی مایعات را ادامه دهید و بطور منظم ورزش کنید تا بدن بتواند تری‌گلیسیریدها و مواد چرب آزاد شده در حین درمان را دفع کند.

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کویتیشن چیست و چگونه انجام می شود؟

ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟

آیا لیزر لیپولیز در لاغری موثر است؟

لاغری موضعی با امواج رادیوفرکوئنسی

بایدها و نبایدهای لیزر لیپولیز



نظرات کاربران درباره این مطلب :ثریا روزبهانی [ 1402-07-06 ]
سلام دکتر لاغری بادستگاه کویتیشن پوست بدن روهم لیفت می کنه من میخوام که سایز دور شکم و پهلوهام کم بشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟

برخی از مردان علیرغم علاقه به ریش و سبیل، موی قابل‌ توجهی بر صورت خود ندارند. این افراد به می‌ توانند با کاشت ریش و سبیل چهره خود را آنگونه که دوست دارند تغییر دهند. برخی مواقع نیز کاشت مو بر روی صورت برای پوشاندن جای زخم، اسکار، آکنه و جوش است. ... ادامه مطلب

ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟

با توجه به اینکه چاقی امروزه به معضل اساسی در جوامع مختلف تبدیل شده است، طبیعتا درمان آن هر روزه شکل جدیدتری را تجربه می کند و سعی می شود از پیشرفت های تکنولوژیک برای درمان آن استفاده شود. در چند سال اخیر تکنیک های استفاده از ارتعاشات اولتراسوند و حرارت نور لیزر توانسته راه خود را در خرد کردن و از ب ... ادامه مطلب

درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

کانتورینگ صورت وگونه با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است.کانتورینگ می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و همچنین کاهش علائم پیری است. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟

کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی مواردی مانند لک پوست را از بین می برد و هیچ آسیبی به بافت های پوست نمی رساند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465