دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کلینیک کاشت مو / معرفی روشهای کاشت موی FIT و FUT

معرفی روشهای کاشت موی FIT و FUT

حتما درباره روش های کاشت موی سر از قبیل کاشت مو به روش SUT،کاشت مو به روش HRT،کاشت مو به روش FUE و روشهای دیگری مانند BHT و FUG شنیده اید. باید متذکر شویم؛ روشهای کاشت مو در دنیا به دو گروه اصلی تقسیم می‌شوند که یکی روش کاشت مویFIT است و دیگری کاشت مو به روشFUT . در روشFIT کاشت مو بدون جراحی انجام می‌شود و در روش FUT با جراحی یا استریپ براردی از پشت سر صورت می‌پذیرد و متدهای دیگری که برای کاشت مو نام برده می‌شود؛ همگی زیر مجموعه این دو روش هستند.

در هر حال از روشهای کاشت مو، جهت بازگرداندن موهای از دست رفته سر مردان و زنان مورد استفاده نمی‌شود و تاکنون میلیون ها نفر از کسانی که دچار ریزش مو و یا طاسی شده اند؛ با استفاده از هر یک از این روش ها، موهای از دست رفته سرشان را بدست آورده اند. در روش های مختلف کاشت موی سر، تارهای مو از بخش های دیگری از سر که بانک موی خوبی دارند و دچار ریزش نشده، جدا شده و در ناحیه ای که دچار ریزش مو و یا طاسی است، کاشته می شوند.

روشهای کاشت موی FIT و FUT به صورت اصلاح شده در کلینیک بهین اصفهان، توسط دکتر سلیمانی انجام می‌شوند. تا کنون کاشت مو در این مرکز با بهترین نتایج همراه بوده و با حداقل عوارض موهایی با حجم مناسب برای مراجعین فراهم گردیده است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

معرفی روش های کاشت مو

کاشت مو FUT :

این روش یکی از قدیمی ترین روش های اولیه کاشت موی سر بود که در آن فرد با استفاده از داروی بیهوشی، بیهوش می کردند. بخش هایی از پوست پشت سر که دارای بانک موی مناسبی بود، از جا بریده شده و در نواحی جلوی سر که دچار ریزش مو و یا طاسی شده بود، پیوند زده می شد. این روش عوارض جانبی زیادی از جمله کم بودن تعداد گرفت های کاشته شده، بیهوشی، درد های پس از عمل، بجا ماندن خط بخیه کاشت مو (اسکار مو) بود. ولی امروزه این روش با امکانات و تکنیک بهتری قابل انجام است. همچنین همراه با کاشت مو به روش FUT ، جراحی پلاستیک پشت سر هم انجام می‌شود تا پس از برداشت مو، اسکار باقی نماند.

کاشت مو به روش FIT

مزایای کاشت مو به روش FUT

معایب استفاده از پیوند مو به روش FUT

کاشت مو FIT :

کاشت مو به روش FIT یکی از جدیدترین و بهترین روش‌های کاشت مو است. این روش مبنا و پایه‌ی روش‌های پیشرفته‌تر مثل SUT یا Micro FIT قرار گرفته و امروزه به محبوب‌ترین روش کاشت مو تبدیل شده است. روش FIT کم‌خطر، کم‌عارضه و بسیار کم‌تهاجمی است. در حدی که از آن به عنوان کاشت موی بدون جراحی نام برده می‌شود. البته تمامی روش‌های کاشت مو نوعی عمل جراحی هستند. اما در روش FIT و سایر روش‌های برپایه‌ی آن، به دلیل این که زخم‌ها بسیار کوچک‌اند (در حد ۱ میلی‌متر)، خونریزی در حد قطره‌ای بوده و نیازی به بخیه نیست، به آن‌ها روش‌های غیرجراحی می‌گویند.

کاشت مو در مورد بسیاری از انواع طاسی، تنها درمان قطعی این عارضه محسوب می‌شود. داروهای موضعی و خوراکی می‌توانند در بهبود رشد و کاهش ریزش موثر باشند؛ اما به طور موقت، نه دائمی. معمولاً وقتی مصرف دارو را متوقف می‌کنید، ریزش موها از سر گرفته می‌شود. البته این که چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش FIT هستند، در ادامه بررسی شده‌ است.

مزایای کاشت مو به روش FIT

اينستاگرام دکتر سليماني

معایب کاشت مو به روش FIT

  1. تخریب بانک مو
  2. اتلاف مو و تراکم کمتر بدلیل نوع تکنیک برداشت
  3. نمای عروسکی و خشن
  4. اگر برداشت fit زیاد انجام شود پشت سر صدمه می بیند
  5. مناسب نبودن این روش برای همه

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برنامه هفتگی کلینیک کاشت مو و ابروی بهین در اصفهان



نظرات کاربران درباره این مطلب :سعيد محمدي [ 1403-01-14 ]
سلام، وقت عالي به خير، در مورخ 14021217 ليفت پيشاني انجام داده ام 1.زمان كاشتمو؟؟؟ 2. روش پيشنهادي كاشت مو؟؟ كه هم اسكار پوشش كامل داده شود و هم طبيعي و طبيعي باشد 3. هزينه ؟؟؟

سعید مقصودی [ 1402-07-14 ]
من سابقه مصرف داروهای قند دارم آیا میتونم کاشت مو انجام بدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند نحوه انجام عمل جراحی و مراحل مهم پس از عمل برای شما تبیین می‌شود ... ادامه مطلب

پیوند مو چیست؟پیوند مو چیست؟

پیوند مو (کاشت مو) روشی است که در آن موها از محلی در سر یا بدن که در آنجا میزان تراکم مناسبی دارند؛ با روشهای مختلف به قسمتی که دچار ریز شدید یا تاسی شده است؛ انتقال می‌یابند ... ادامه مطلب

اندولیفت؛کاربردها،مزایا،کاندیدای مناسب و ماندگاریاندولیفت؛کاربردها،مزایا،کاندیدای مناسب و ماندگاری

اندولیفت روشی است که جهت درمان و ترمیم افتادگی پوست با حداقل تهاجم بافتی صورت می گیرید.لیزر اندولیفت هم بر لایه های زیرین و هم لایه های سطحی پوست اثرگ ... ادامه مطلب

بهترین روشهای جوانسازی دستبهترین روشهای جوانسازی دست

راهکار های مختلفی برای جوانسازی پوست دست وجود دارد. با مراجعه به متخصص و بررسی دقیق، راهکارهای مناسبی برای جوانسازی دست ها به افراد پیشنهاد میشود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465