دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / ماندگاری کاشت ابرو

ماندگاری کاشت ابرو

نتایج کاشت ابرو و ماندگاری این روش زیبایی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهارت و تجربه پزشک در کاشت، مراقبتهای پس از کاشت ابرو، شرایط بدنی و سلامت فرد، همه و همه از عوامل تعیین کننده ایی هستند که ماندگاری ابروهای کاشته شده را تضمین می‌کنند. همچنین ممکن است فرد پس از کاشت ابرو ، از این روش رضایت داشته و نتایج بسیار خوبی از انجام این روش کسب کرده باشد؛ ولی بعد از مدتی به دلیل تغییرات هورمونی یا ابتلا به بیماری خاصی، ابروهای او دچار ریزش شوند. در ادامه این مطلب به برخی از مواردی که در نتایج و ماندگاری کاشت ابرو موثر هستند اشاره می‌شود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فاکتورهایی که در افزایش ماندگاری کاشت ابرو اهمیت دارند :

1. تکنیک کاشت ابرو

تکنیک هایی که پزشک برای کاشت ابرو به کار می برد، در ماندگاری کاشت ابرو و رضایت شما از نتیجه کاشت بسیار مؤثر است. انتخاب منطقه مناسب اهدا، کاشت فولیکول ها در جهت مناسب و بسیاری از نکات دیگر به نظر پزشک و تجربه او بستگی دارد. بنابراین نتایج حاصل از کاشت ابرو از جمله ماندگاری آن به پزشک و تکنیک هایی که او برای کاشت استفاده می کند، بستگی دارد.

با توجه به این موضوع، پزشک و کلینیکی که شما برای کاشت ابرو انتخاب می کنید، بسیار مهم است. در این مرحله دقت کافی داشته باشید و زمان کافی به این موضوع اختصاص دهید؛ چراکه رضایت شما از کاشت ابرو و ماندگاری کاشت ابرو به این موضوع نیز بستگی دارد.

2. استحکام فولیکول های کاشته شده

ماندگاری کاشت ابرو تا حد زیادی به قوی بودن فولیکول های موهای فرد بستگی دارد. فولیکول هایی که برای کاشت ابرو انتخاب می شوند، معمولا از مناطقی گرفته می شوند که در برابر ریزش مو مقاوم هستند. انتخاب محل اهدا بستگی به نظر پزشک دارد. او با توجه به هنر و تجربه ای که دارد، مناسب ترین منطقه را انتخاب می کند؛ اما در افراد مختلف تفاوت هایی در این زمینه وجود دارد. به عبارت دیگر قدرت فولیکول های مو و مقاومت آن ها در برابر ریزش در افراد مختلف، متفاوت است.

مقاومت فولیکول ها در برابر ریزش از عوامل مؤثر بر ماندگاری کاشت ابرو است. با توجه به تفاوت در مقاومت فولیکول ها در برابر ریزش، نتیجه کاشت ابرو در افراد مختلف، متفاوت است.

کاشت ابرو

3. جنس ابروها

جنس ابروهای فرد نیز از دیگر عواملی است که بر ماندگاری کاشت ابرو بسیار مؤثر است. ابروها و جنس آن ها در افراد مختلف متفاوت هستند. نتایج کاشت ابرو در افراد مختلف از این فاکتور تاثیر می پذیرد. این موضوع یکی دیگر از دلایل تفاوت ماندگاری کاشت ابرو در افراد مختلف است.

4. عدم استعمال دخانیات

بیان مضرات استعمال دخانیات، سخنی تکراری و کلیشه ای است. کسی نیست که از مضرات و اثرات زیانبار استعمال دخانیات نشنیده باشد. امروزه با توجه به تبلیغات بسیار گسترده در این زمینه، تمام افراد از آسیب های جبران ناپذیر استعمال دخانیات و سیگار آگاه هستند. استعمال دخانیات بر کاشت ابرو ها نیز تاثیر گذار است. گفته می شود که اشخاص کاندیدای کاشت ابرو، بهتر است حداقل دو هفته بعد از کاشت ابرو از استعمال دخانیات و سیگار کشیدن خودداری کنند.

5. رژیم غذایی و استفاده از مواد غذایی تقویت کننده ابرو

از دیگر عواملی موثر بر نتیجه کاشت ابرو، رژیم غذایی فرد و استفاده از مواد غذایی تقویت کننده مو است. به طور کلی رژیم غذایی بر سلامتی فرد بسیار موثر است. سلامتی تمام قسمت های بدن از جمله قلب و معده و سایر ارگان ها تحت تاثیر رژیم غذایی است.

از جمله عوامل موثر بر سلامتی و رشد مناسب موها، رژیم غذایی است. اهمیت رژیم غذایی بعد از کاشت ابرو یا مو بیشتر می شود. موهای تازه کاشته شده نیاز به توجه بیشتری دارند. لازم است که مواد غذایی مورد نیاز برای رشد مطلوب موها، از طریق رژیم غذایی فرد تامین شود.اگر عمل کاشت ابرو را انجام داده اید یا تصمیم به کاشت ابرو دارید، در جلسات مشاوره قبل و بعد از کاشت، حتما از پزشک در رابطه با تغذیه بپرسید و تمامی توصیه های ارائه شده توسط پزشک را رعایت کنید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

6. رسیدگی و مراقبت از ابروها

ابروهای کاشته شده نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند. رسیدگی و مراقبت ها بعد از کاشت ابرو، تاثیر زیادی در ماندگاری کاشت ابرو دارد. برخی از نکات رسیدگی به ابروها پس از کاشت عبارتند از:

بنابراین رسیدگی و مراقبت از ابروهای کاشته شده بسیار مهم است. گاهی افراد به دلیل بی توجهی به توصیه های پزشک یا عدم آگاهی، به فولیکول های کاشته شده آسیب می زنند و سبب می شوند که نتیجه مطلوب حاصل نشود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجاز

آیا کاشت ابرو در محل اسکار و جای زخم و شکستگی امکانپذیر است؟

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

آیا کاشت ابرو برای افراد با پوست چرب و مستعد اسکار و آکنه مناسب است؟

جوش یا فولیکولیت در ابروها پس از کاشت ابرو



نظرات کاربران درباره این مطلب :الهه اسکندری [ 1402-08-02 ]
بلاخره بعداز چندین ماه تحقیق راضی شدم برم کاشت ابرو واقعا دیگه مدادکشیدن حالموبدمیکرد الان یه هفته اس رفتم کاشت خیلی راضی هستم تا سه روز هم تورم وکبودی داشتم ولی بعدش کم کم بهتر شد سختتر از کاشت مراقبت های بعدیشه که کلی حوصله میخواد

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
روشهای درمانی آلوپسی یا از دست دادن موهاروشهای درمانی آلوپسی یا از دست دادن موها

آلوپسي آره آتايك بيماري التهـابي مـزمن و شـكل شايعي از ريزش موي بدون اسكارگذاري و عـودكننـده است كه با درگيري فوليكول و گـاهي اوقـات نـاخنهـا همراه است. تظاهر اصـلي بيمـاري معمـولاً بـه صـورت شروع سـريع ريـزش مـو در يـك ناحيـه ي مـشخص و معمولا گرد ميباشد ... ادامه مطلب

چگونگی مصرف و نحوه عملکرد ضد آفتابچگونگی مصرف و نحوه عملکرد ضد آفتاب

یکی از عوامل مخرب پوست، تابش مستقیم نور خورشید روی پوست می باشد.کرم ضد آفتاب در اصل سدی است که از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. در این بخش به معرفی فواید ضد آفتاب برای پوست پرداخته ایم. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی و پف زیر چشم با کربوکسیرفع تیرگی و پف زیر چشم با کربوکسی

روش‌ های زیادی برای درمان تیرگی و پف دور چشم وجود دارد. یکی از این روش ها کربوکسی تراپی است. ... ادامه مطلب

تفاوت لیزر الکس نابلکس وسایردستگاههای الکساندرایتتفاوت لیزر الکس نابلکس وسایردستگاههای الکساندرایت

عوامل زیادی در نتیجه نهایی لیزر موهای زائد موثر هستند. با تشخیص پزشک، برای از بین بردن موهای زائد از دستگاه های متفاوتی استفاده می‌شود . بسته به رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه تحت درمان، دستگاه مناسب شما برای از بین بردن موی زائد انتخاب می‌شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465