دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش‌های رایج، برداشت سریع و دقیق گر افت‌ها است که زیر نظر مجرب‌ترین گروه دوره‌دیده و باتجربه‌ی کاشت مو انجام می‌شود. پس از آن نگهداری گرافت برداشته‌شده، سلامت آن‌ها تا مرحله‌ی کاشت و انجام اسلیفت های بسیار ظریف کاشت گرافت ها که به فاصله‌ی زیر یک میلی‌متر انجام می‌شوند. این‌ها برخی از مزایای این تکنیک نسبت به سایر روش‌های کاشت مو می‌باشد. علاوه بر این، رکورد برداشت و پیوند مو تا 14000 هزار تار موی واقعی که 3 برابر بیشتر از روش‌های معمول است را انجام داده‌ایم. در این شیوه‌ی به‌روز و جدید می‌توان شاهد تراکم بسیار بالا و خط رویش کاملاً طبیعی باشید تا جایی که هیچ فردی نمی‌تواند از پیوند موهای شما باخبر شود.
در این تکنیک، دیگر مانند روش‌های کاشت موی سنتی FIT و FUT نیازی به جلسات متعدد پشت سر هم، طولانی شدن مدت‌زمان برداشت و کاشت مو و همچنین شاهد خستگی بیمار نخواهیم بود.
از سایر مزایای کاشت مو به روش SUT می‌توان به انجام طراحی خط رویش یاHair line به‌وسیله‌ی گروه مجرب کاشت مو، هماهنگ با مدل دلخواهی که شخص مدنظر دارد اشاره کرد. علاوه بر این مشاهده‌ی موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به‌اندازه‌ی نیم الی یک سانتی‌متر است، در همان روز اول کاشت با تراکم بسیار بالا در یک جلسه را می‌توان از دیگر مزایای این روش نام برد.
در تکنیک کاشت مو به روش SUT هیچ مویی هدر نخواهد رفت و از بین رفتن فولیکول‌های برداشت‌شده به صفر خواهد رسید. در طی این فرآیند به مقدار تراکم بانک موی فرد بیشترین برداشت گرافت ها را شاهد می‌باشیم و با فریز کردن فولیکول‌های مو، همه گرافت های برداشت‌شده سالم خواهد ماند. پس از انجام عمل کاشت مو، تحریک و تقویت فوق‌العاده سریع مو و رشد و ضخیم شدن دوباره موهای قبلی فرد را شاهد خواهیم بود.

روش کاشت موی SUT

مزایای کاشت مو به روش SUT

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که مزایای کاشت مو به روش SUT عبارت‌اند از:
- بهترین و جدیدترین روش درمان ریزش موی سر و طاسی است.
- علاوه بر ریزش موی سر، جهت درمان ریزش ابرو هم می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.
- استفاده از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته بجای استفاده از دست.
- دقت بالا و نتایج ماندگار و کاملاً طبیعی عمل.
- عدم نیاز به بخیه، بی‌هوشی، نداشتن درد و خونریزی.
- انجام عمل در یک جلسه.
- عدم نیاز به بستری شدن پس از عمل و استراحت کوتاه‌مدت (در حد چند ساعت) پس از عمل.
- استفاده بهینه از تمام گرافت های استخراج‌شده جهت کاشت.

میزان تراکم مو با روش SUT

هر اندازه میزان تراکم موهای پشت سر فرد بیشتر باشد، تعداد واحدهای فولیکول مو نیز به همان اندازه بیشتر خواهد شد. امکان دارد مویی که از پشت سر برداشته می‌شود، به‌صورت تک‌دانه و یا چنددانه‌ای باشد.
برای مثال اگر از شخصی هزار تار مو برداشت کنیم، به همان تعداد برداشت‌شده می‌توان مو در ناحیه‌ای که دچار ریزش مو شده، کاشت؛ اما اگر موهای فرد به‌صورت چهارتایی باشد به ۴ هزار تار مو ارتقا خواهد یافت که این حالت به نوع مو هر فرد بستگی دارد و در هر شخص متفاوت خواهد بود. به‌طورکلی با روش‌های رایج امروزی (FIT) و (FUT) در ۳ روز پیاپی بیشتر از ۶ تا ۷ هزار تار مو برای متقاضی نمی‌توان کاشت.
یکی دیگر از مشکلات روش‌های رایج، سنتی بودن آن می‌باشد. علاوه بر این در این روش‌ها زیاد شدن جلسات کاشت بیمار را خسته می‌کند و در نهایت تراکم پایین موهای کاشته شده را شاهد خواهیم بود. ولی با تکنیک کاشت مو SUT، فرد کاندید شده برای این روش پیوند مو می‌تواند تجربه‌ای بدون هیچ‌گونه درد و یا خستگی تجربه کرده و تراکمی بسیار بالا را با ظاهری کاملاً طبیعی شاهد خواهیم بود.

مراقبت پس از انجام کاشت مو به روش SUT

پس از انجام کاشت مو SUT در دو تا سه هفته‌ی اول از ورزش‌های سنگین پرهیز کنید و شستشوی ناحیه کاشته شده تا دو هفته‌ی اول می‌بایست بسیار آرام صورت گیرد. پس از این دوره دیگر نیازی به مراقبت خاص نخواهید داشت و مو‌ها به صورت کامل رشد پیدا می‌کند؛ به طوری که حتی پس از رشد کامل همانند گذشته موهای فرد قابل اصلاح می‌باشند.
متقاضیان پیوند مو می‌بایست تحت نظر متخصصان مجرب و در مراکز دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان این عمل را انجام دهند تا هرگونه عوارض پس از عمل را به صفر برسانند. همچنین باید به مراکز کاشت مویی رجوع کنند که سابقه پیوند موفقیت‌آمیز زیادی داشته‌ باشد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت مو به روش SUT

در نظر داشته باشید؛ کلا دوروش اصلی کاشت مو در دنیا وجود دارد که عبارتند از :

موثر ترین نتایج کاشت مو از روشهای اصلی کاشت مو یعنی روش fit و روش fut حاصل می‌گردد؛ که هر دو روش بصورت اصلاح شده در کلینیک بهین اصفهان توسط دکترسلیمانی با بهترین نتایج صورت می‌گیرد. بقیه روشهای کاشت مو، هرکدام زیر شاخه یکی از این دو روش می‌باشند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

مراحل کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش FIT چه معایب و مزایایی دارد و چه مدت ماندگار است؟

معایب کاشت مو به روش FIT

روشهای تحریک فولیکولهای مو پس از کاشت مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چرا پس از کاشت مو دچاره شوره سر میشویم؟چرا پس از کاشت مو دچاره شوره سر میشویم؟

با وجود اینکه کاشت مو با کمترین عوارض جانبی همراه است؛ اما برخی افراد ممکن است بعد از جراحی یک یا چند عارضه را تجربه کنند که جای نگرانی نیست. پزشک جراح، دستورالعمل هایی برای پیشگیری و به حداقل رساندن عوارض کاشت مو به شما ارائه می دهد. ... ادامه مطلب

علت نکروز در کاشت مو چیست؟علت نکروز در کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک جراحی زیبایی نسبتاً نوین و به سرعت در حال رشد است. با این حال کاشت مو همانند هر عمل جراحی دیگر، ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. در بسیاری موارد، عوارض جانبی به خوبی مدیریت و درمان می‌ شوند؛ اما در برخی شرایط، عواقب ناگواری به همراه دارند. نکروز از جمله عوارض بسیار نادر کاشت مو است. ... ادامه مطلب

آیا با بوتاکس، بینی کوچک می شود؟آیا با بوتاکس، بینی کوچک می شود؟

بینی در بخش مرکزی صورت بوده و یکی از اجزا مهم در زیبایی صورت است. تزریق بوتاکس به بینی و اطراف آن متدی است که سال ها توسط پزشکان و متخصصان مجرب توصیه ... ادامه مطلب

نگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مونگهداری از فولیکول های کاشته شده پس از پیوند مو

با توجه به این افزایش تقاضای پیوند مو، برای علاقه‌مندان به عمل کاشت مو ضروری است که بدانند بعد از عمل چه باید بکنند. به‌خصوص از این‌ جهت که پیروی از این دستورالعمل‌ها برای یک کاشت موی موفقیت‌آمیز و بازگشت سریع‌تر به روال عادی زندگی بسیار مهم است ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465