دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی غبغب روشی موثر در جوانسازی

هایفوتراپی غبغب روشی موثر در جوانسازی

با افزایش سن، پوست زیر چانه شل می‌شود و غبغب ایجاد می‌گردد. با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در پوست ایجاد خواهد شد و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. کاهش خاصیت ارتجاعی پوست موجب افتادگی و شل‌شدگی پوست می‌گردد؛ بنابراین حتی در صورتی که وزن مناسبی داشته باشید، ممکن است بر اثر بالارفتن سن، علاوه بر چین و چروک‌های صورت، در زیر چانه خود نیز برجستگی را مشاهده نمایید.

رفع غبغب با هایفو، یکی از مؤثرترین، روش‌هایی است که در بهبود پف زیر چانه و ایجاد زاویه بهتر چانه مؤثر است. در این روش مقرون به صرفه، بدون برش، جراحی و عوارض آن، نتایج بسیار خوبی ایجاد می‌شود. در واقع تکنولوژی نوین هایفو، انقلابی در جوان‌سازی پوست می‌باشد که با ماندگاری بالا و تنها در یک جلسه با نتایج شگفت انگیزی همراه است. در استفاده از دستگاه هایفو، پرتوهای متمرکز اولتراسوند، با ایجاد گرما در لایه‌های زیرین پوست، ضمن تجزیه و حذف سلول‌های چربی و تحریک کلاژن سازی، باعث جوان‌سازی و لیفت پوست در ناحیه زیر چانه شده و غبغب را از بین می‌برد.

هایفوتراپی به عنوان روشی ایمن و که عارضه برای لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت و گردن؛ در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

نحوه انجام هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی عبارت است از انتقال امواج اولتراسوند با شدت بالا و فرکانس پایین که به‌طور متمرکز در لایه‌های عمقی پوست به منظور لیفتینگ و جوانسازی پوست نفوذ می‌کنند. از امواج صوت با فرکانس بالا به‌عنوان یک روش تشخیصی مطمئن و کم عارضه به‌صورت سونوگرافی مورد استفاده می‌شود. تفاوت امواج هایفو با امواج سونوگرافی در این است که هایفوتراپی یک روش درمانی است و شدت امواج آن بیشتر است و فرکانس پایین‌تری دارد.

بعلاوه این امواج همگرا هستند و در یک نقطه کانونی در زیر پوست متمرکز شده و ایجاد گرما می‌نمایند درحالی‌که امواج سونوگرافی واگرا بوده و انرژی پایین‌تر و فرکانس بالاتری دارند. برای انجام این روش، پزشک ناحیه موردنظر را به ژل مخصوص آغشته می‌کند و با حرکت دستگاه بر روی پوست؛ پالس‌های امواج فراصوت به لایه‌های زیرین پوست تابانده شده و تجزیه غشای سلول‌های چربی اتفاق افتد. بعد از به پایان رسیدن درمان، طی 6 ماه چربی‌ها شروع به حل شدن می‌کنند و دفع می‌گردند.

مزایای هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب در اصفهان

افراد مناسب جهت هایفوتراپی غبغب

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین ۳۰ تا ۷۵ سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تأخیر بیندازند، بسیار مناسب است. هدف اصلی از روش هایفو کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای ۲۵ سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند. افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

افراد مسن‌تر که از شل‌شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ی گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.

افراد نامناسب جهت هایفوتراپی غبغب

استفاده از این روش ممکن است به دلایل پزشکی برای بعضی از افراد مضر باشد که این موارد عبارت‌اند از:

ماندگاری هایفوتراپی غبغب

ماندگاری هایفوتراپی 1 الی 3 سال است؛ البته لازم به ذکر است، چون پوست بافتی زنده و پویا می‌باشد؛ بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سن ادامه خواهد داشت و عملاً هیچ روشی اثر دائمی ندارد اما اثر هایفو با یک جلسه درمان تا مدتی طولانی، به ویژه در صورت رعایت اصول نگهداری پوست باقی می‌ماند.

اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض هایفوتراپی غبغب

بیمار ممکن است با مقداری قرمزی و یا ورم مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد. این علائم طی مدت چند ساعت از بین می‌روند. هایفوی غبغب جزو روشهای بسیار کم عارضه است که هیچ ایجاد مشکلی برای فرد نمیکند.

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

لیفت شقیقه با ژل چگونه انجام میشود؟

چگونه بعد از مزونیدلینگ از پوست خود مراقبت کنیم؟

هایفو برای لیفت صورت و جوانسازی پوست

هایفوتراپی چه کاربردها و مزایایی دارد؟

افتادگی گوشه های لب چگونه رفع میشود؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :شکوه ایرانپور [ 1403-01-02 ]
سلام بنده ۴۳ ساله هستم برای رفع عبعب نوبت میخواستم

سیمین [ 1402-07-18 ]
برای رفع غبغب به جز هایفو تراپی چه روش دیگه ایی رو پیشنهاد میدید تعریف اندولیفت رو خیلی شنیدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان جوش صورت با لیزردرمان جوش صورت با لیزر

مؤثرترین و ساده ترین راه برای درمان جوش، روش غیر تهاجمی لیزر جوش صورت با استفاده از لیزر های جوانسازی و درمانی است. ... ادامه مطلب

ریزش مو بر اثر تغییرات هورمونیریزش مو بر اثر تغییرات هورمونی

یکی از علل ریزش مو که از اهمیت ویژه ای برخوردار است ریزش مو در اثر تغییرات هورمون ها می باشد. هورمون ها نقش بسیار تعیین کننده ای در رشد موها دارند ... ادامه مطلب

بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، اولین قدم ازروند کاشت مو است. کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد ... ادامه مطلب

بالاترین تراکم کاشت مو چقدر است؟بالاترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

تراکم کاشت مو، ظاهر طبیعی موهای کاشته شده را نشان می‌دهد که بدون شک بهترین نتیجه کاشت مو با تراکم بالا را نشان خواهد داد. موها طبیعی‌تر، پر تر به نظر می‌رسند و بهترین نتیجه را برای بیمار پس از کاشت مشاهده می‌شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465