دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / کاربردهای درمانی و زیبایی لیزر دی اکسید کربن

کاربردهای درمانی و زیبایی لیزر دی اکسید کربن

در چند دهه‌ی گذشته،جوانسازی پوست صورت و رفع جای جوش‌ها و بسیاری از مشکلات پوستی، به کمک لیزرهای CO2 در جهت افزایش کلاژن سازی و تخریب لایه اپیدرم صورت می‌گرفت. این کار سبب می‌شد که پوست خود را وادار به افزایش کلاژن‌سازی کند و در نتیجه بسیاری از مشکلات پوستی با مقدار کلاژن‌های جدید رفع شود. در حالی که نسل جدید لیزرهای CO2، به عنوان جایگزین این دستگاه‌های لیزر CO2 وارد بازار شدند و جایگاه ویژه‌ای را در بین تمام روش‌های از بین بردن اسکار و جوانسازی پوست کسب کردند.

جوانسازی پوستبا CO2 فرکشنال روش درمانی زیبایی بدون نیاز به عمل جراحی برای زنان و مردان می‌باشد که می‌تواند شما را چندین سال جوانتر کند و به میزان قابل توجهی چین و چروک هایتان را بهبود بخشد. درمان با CO2 فراکشنال روش درمانی می‌باشد که با هدف قرار دادن نواحی عمقی‌تر پوست و نه کل سطح پوست یک‌بار انجام شده و فرد تحت بی‌حسی موضعی قرار خواهد گرفت. این روش ساده، نیازمند مدت زمان کم بوده و اندکی تهاجمی است. لیزر فرکشنال یک روش نوین در جوانسازی پوست است در واقع با تحرک کلاژن ها موجب استحکام و قوام پوست می‌شود.

لیزر فرکشنال به عنوان یکی از بهترین روشهای جوانسازی پوست، قابل ارائه در کلینیک بهین اصفهان می‌باشد. شما می‌توانید در این مرکز با بکارگیری دستگاه های جدید و کادری مجرب، نتایجی مطلوب با حداقل عوارض را شاهد باشید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه عملکرد لیزر CO2 فرکشنال

در گام نخست، پوست باید پاکسازی و تمیز شود. وجود عوامل خارجی بر تأثیر لیزر اثر منفی خواهد گذاشت. در صورت حساسیت و یا تحمل پایین فرد نسبت به درد می‌توان از بی‌حسی موضعی استفاده کرد. سپس پرتوهای لیزر با حرکات افقی و عمودی، سطح پوست را جارو می‌کند و تمام ناحیه تحت درمان را پوشش می‌دهد. با تابش لیزر روی پوست، سوراخ‌های ریز میکروسکوپی ایجاد می‌شود که فرایند ترمیم و بازسازی پوست را فعال می‌کند.

از آنجایی که در این روش تمام ناحیه مورد تابش لیزر آسیب نخواهد دید، درد و سوزش ناشی از لیزر نیز بسیار کمتر از روش‌های غیر فرکشنال است. مشخص است که چون تنها سوراخ‌های بسیار ریزی در سطح پوست ایجاد می‌شود، تمامی گیرنده‌های عصبی، پیغام درد را به مغز منتقل نمی‌کنند. به همین دلیل در برخی مواقع هیچ نیازی به استفاده از داروی بی‌حسی نیست.

بعد از دو هفته پوست شروع به روشن و شفاف شدن می‌کند. در افرادی که دارای اسکار فرورفته و جای جوش هستند، پس از هر جلسه لیزر درمانی، عمق فرورفتگی‌ها کمتر می‌شود. برای مثال در جلسه چهارم لیزر CO2 فرکشنال، بیش از ۶۰ درصد عمق اسکارها کاهش پیدا می‌کند.

افراد مناسب برای جوانسازی پوست با لیزر CO2 فرکشنال

کاندید ایده آل برای جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال CO2 یک فرد بالغ با دغدغه‌های پوستی از جمله اسکار آکنه، خطوط ریز، چین و چروک، لکه‌های پیری، پوست ناهموار و یا پوست کدر و لیزر جای زخم می‌باشد. درمان لیزری فرکشنال CO2 بهترین روش برای افرادی است که می‌خواهند بیشترین نتایج را با یک درمان به جای مجموعه‌ای از روش‌های درمانی پوست از طریق لایه‌برداری شیمیایی یا دیگر روش‌های زیباسازی پوست داشته باشند.

بالیزر CO2 فرکشنال دو کار می‌توان انجام داد که عبارت است از:

مهم‌ترین کاربرد لیزر فرکشنال co2

لیزر دی اکسید کربن

استفاده از لیزر CO2 فرکشنال در جوانسازی

مراقبت بعد از لیزر CO2

عوارض لیزر فرکشنال

اگرچه جوانسازی پوست نمی‌تواند باعث ایجاد پوستی عالی شود، می‌تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. خطرات بالقوه این روش عبارت‌اند از:

حتماً زیر نظرپزشک پوست انجام دهید تا در دوره کوتاه‌تر و رضایت بیشتر، درمان شما صورت گیرد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

هزینه‌ی لیزر CO2 فرکشنال

هزینه‌ی لیزر CO2 فرکشنال با توجه به دو فاز جوانسازی و جراحی متفاوت است. بهتر است برای اطلاعات بیشتر به مطب پزشکتان مراجعه کنید تا پس از معاینه هزینه‌ی دقیق به شما داده شود. برای آگاهی از هزینه‌ی لیزر CO2 فرکشنال در اصفهان با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

هایفو برای لیفت صورت و جوانسازی پوست

ترمیم و جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال

مزونیدلینگ برای لک و جوانسازی پوست

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت

درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :رفیعی [ 1402-08-02 ]
سه روز پیش انجام دادم پوستم خیلی سرخ و خشکه شدید چی کارکنم ضد افتاب باید بیرنگ باشه حتما یا رنگی هم باشه میشه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
توصیه های بعد از کاشت موی طبیعی که باید انجام دادتوصیه های بعد از کاشت موی طبیعی که باید انجام داد

اگر عمل کاشت مو انجام داده اید یا قصد انجام آن را دارید؛ لازم است بدانید رعایت برخی نکات در بهبودی هرچه سریعتر و نتایج بهتر کاشت مو تاثیر بسزایی دارند که در این مطلب به بعضی از آنها اشاره میشود ... ادامه مطلب

نقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشمنقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشم

مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی دور چشم است که ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد ... ادامه مطلب

آیا زدن ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو ضروری است؟آیا زدن ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو ضروری است؟

با مصرف محلول ماینوکسیدیل می‌توان آن قسمت از پوست را که مورد عمل کاشت مو قرار گرفته است تقویت کرد. این محلول به صورت موضعی استفاده می‌ شود و می‌ تواند بر رویش مجدد پیاز مو تأثیرگذار باشد. استفاده از این محلول باید تا چند ماه بعد از عمل پیوند مو ادامه یابد. ... ادامه مطلب

آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟آیا نرم کننده های مو باعث ریزش میشوند؟

مواد فعال موجود در نرم کننده فقط بر سطح مو تأثیر دارند، به بخش داخلی مو نمی‌ رسند و تأثیری هم روی فولیکول مو ندارند.موهایی که در حمام می ریزند معمولاً موهایی هستند که ریشه سستی دارند و در فاز استراحت قرار گرفته اند و به هر حال قرار است به زودی از روی سرتان بریزید ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465