دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کلینیک کاشت مو / بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

امروزه طاسی و ریزش موها یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین مشکلاتی است که صدها میلیون نفر از مردم جهان با آن درگیر هستند. یک معضل جهانی که افراد به مرور موهای سر خود را از دست می‌دهند و متأسفانه بسیاری از راه‌های پیشگیری از این مشکل در اغلب موارد کمک چندانی نمی‌کنند و در نهایت فرد مجبور به استفاده از روش‌های کاشت موی طبیعی، ترمیم مو یا روش‌های کاشت موی مصنوعی می‌شود. انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، اولین قدم ازروند کاشت مواست. کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد.

اگر به دنبال کلینیکی هستید که پروسه‌ی کاشت مو شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، باید از یک کلینیک مشاوره بگیرید و پروسه‌ی کاری خود را به آنها بسپارید و در نظر داشته باشید که اگر پروسه ی کاشت مو خود را به افراد ناشی بسپارید، نه تنها پول و زمان شما از بین می‌رود بلکه حتی ممکن است که عواقب جبران‌ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

تنوع خدمات درمانی

یکی از ویژگی‌های مهم، تنوع خدمات درمانی است. به صورتی که روش کاشت مو توسط پزشک متخصص و براساس شرایط بیمار انتخاب و انجام شود. متأسفانه دیده می‌شود که برخی از کلینیک‌ها بدون توجه به شرایط بیمار تنها از تعداد محدود روش‌های کاشت برای تمامی متقاضیان با شرایط مختلف استفاده می‌کنند.

تجهیزات کلینیک معتبر

کلینک های معتبر باید دارای چند فاکتور اصلی باشند تا از استاندارد بودن شیوه عمل، تجهیزات، تخصص و مهارت کادر جراحی اطمینان حاصل کرد. در مورد گزینه‌های مختلف درمان صحبت می‌کنیم و به طور مستقیم با بیمار همکاری می‌کنیم تا بهترین درمان مناسب خود را انتخاب کند. داشتن تجهیزات و تکنولوژی به روز دنیا در زمینه عمل کاشت مو به روش اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است. کلینیک های تخصصی کاشت مو به تمام تجهیزات و دستگاه‌های مرتبط با این عمل مجهز هستند.

بهترین کلینیک کاشت مو

مجوز رسمی کلینیک مو از وزارت بهداشت

مهم‌ترین ویژگی یک کلینیک کاشت موی خوب داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. در همه کلینیک‌های معتبر ایران معمولاً این مجوز در وب‌سایت رسمی قابل‌مشاهده می‌باشد. همچنین اصل یا تصویر این مجوز در کلینیک نیز باید در معرض دید همه مراجعین قرار گرفته باشد.

بررسی سوابق کاری

بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که خود نشانگر تجربه یک مرکز درمانی است.

پزشک مجرب کاشت مو در کلینیک کاشت مو

یکی دیگر از ویژگی‌های یک کلینیک معتبر کاشت مو وجود پزشک پوست و مو با تجربه کافی در زمینه کاشت مو می باشد. بعد از پیدا کردن یک کلینیک دارای مجوز و معتبر، وظیفه بعدی شما یافتن پزشک متخصص و با تجربه است.

رعایت مسائل بهداشتی

رعایت مسائل بهداشتی شامل استریل بودن ابزارها و دستگاه‌های کاشت مو، بهداشت محیط کلینیک و بهداشت متخصص و تیم کاشت مو یکی از مهمترین معیارهای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو است؛ زیرا رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی بودن دستگاه‌ها و ابزارهای کاشت مو تأثیر چشمگیری در کاهش عوارض کاشت مو و همچنین افزایش احتمال موفقیت در پیوند مو دارد. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به کاشت مو در یک کلینیک، ابتدا با مراجعه‌ی حضوری یا پرس و جو از مراجعه‌کنندگان قبلی وضعیت بهداشتی و استریل کردن دستگاه‌ها قبل از جراحی را بررسی کنید.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

دیدگاه مراجعین

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان از آن بهره برد، بررسی دیدگاه‌های بیماران در دنیای مجازی و وب‌سایت‌های مراکز درمانی می‌باشد. این روزها به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات، افراد می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی از دیدگاه‌ها و نظرات کاربران مختلف آگاه شوند و با استفاده از این دیدگاه‌ها، بهترین انتخاب را انجام دهند.

کاشت ابرو در کلینیک دکتر سلیمانی در اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟

لک صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است به دلایل مختلفی برای پوست ایجاد شود. امروزه دانش پزشکی با به کارگیری تکنولوژی، روشهای جدید درمانی را ابداع کرد ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو دائمی است؟آیا کاشت مو دائمی است؟

مدت ماندگاری کاشت مو از مهم‌ ترین دلایل قانع‌ کننده افراد کاندید برای کاشت مو است. نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است و کاشت مو در دسته بندی روش‌ های ماندگار قرار می‌ گیرد. اگر بخواهید به دائمی بودن کاشت مو استناد کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که شرایطی بدنی در هر انسان با دیگر متفاوت است. ... ادامه مطلب

دلایل کم پشتی ریش و سبیل و روش پر پشت کردندلایل کم پشتی ریش و سبیل و روش پر پشت کردن

پرپشت کردن ریش و سبیل یکی از موضوعات مربوط به زیبایی و ظاهر است که برخی از مردان به دنبال راهکارهایی برای آنها هستند. در گذشته راهی برای اصلاح کم پشتی ریش و سبیل وجود نداشت؛ اما با پیشرفت‌ های صورت گرفته روشهای مختلفی جهت درمان این عارضه وجود دارد که در ادامه معرفی میگردد. ... ادامه مطلب

آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

اغری صورت چه بر اثر افزایش سن باشد و چه بر اثر عوامل دیگر، تأثیر به سزایی در زیبایی صورت دارد. یکی از مزیت های پی آر پی چاق کردن صورت است و افراد می ت ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465