دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / کاشت ریش و سبیل به روش FUT

کاشت ریش و سبیل به روش FUT

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، امکان کاشت سبیل و ریش نیز، فراهم شده ‌است. با این تکنیک، همه می‌توانند از مزایای کاشت مو برای سبیل و ریش مردان، استفاده نموده و چهره جذابی داشته باشند. افزایش اعتماد به‌ نفس، یکی از بهترین حس‌هایی است که بعد از کاشت مو برای ریش و سبیل، تجربه خواهید کرد. می‌توان در یک ناحیه بدون ریش، به طور کامل کاشت مو انجام داد. همچنین می‌توان در مناطق با تراکم کم نیز به صورت نقطه‌ای کاشت ریش و سبیل را انجام داد و یا خط ریش و سبیل را نیز به صورت دقیق بازسازی کرد.

روش FUT که شیوه درمانی نوینی برای کاشت مو است، شیوه ایست که در آن فلپ بسیار نازک و کوچکی از پشت سر یا پشت گوش برداشته می‌شود و تارهای مو جداسازی می‌گردد و در مرحله بعد صدها پیوند بی‌نقص و بسیار طبیعی با استفاده از میکروسکوپ به منظور کاشت در ناحیه ریش یا سبیل ایجاد می‌گردد. در هر دو روش کاشت موی FUT در قسمت اهداکننده بانک مو در هنگام برداشت، زخم‌های کوچک و قابل ترمیمی ایجاد می‌گردد که میزان آنها بسیار ناچیز است و بنابراین امکان رویش و رشد مجدد مو از بافت جراحت یافته این نواحی برقرار است و این اطمینان وجود دارد که رشد مو در بخش اهداکننده بانک مو با هیچ مشکلی روبرو نخواهد شد و موهای این بخش دچار ریزش نمی‌شوند.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه کاشت ریش و سبیل با استفاده از روشFUT

در روش نوین کاشت موی FUT نیاز به برداشت فلپ بسیار نازک و کوچک از ناحیه پشت یا کنار سر است، پس از مشخص شدن ناحیه اهدا کننده مو توسط پزشک جراح فلپی از سر بیمار برداشته شده و محل آن ترمیم می‌گردد. فلپ برداشته شده توسط پزشک جداسازی شده و تارهای مو جدا می‌گردند.

پس از طی مرحله اول و برداشتن کامل فولیکول مو، موهای مورد نیاز، برای کاشت موها در ناحیه صورت از دستگاه کاشت مو استفاده خواهد شد. در انجام این مرحله بهره‌گیری از نهایت دقت به‌منظور حصول اطمینان از سلامت فولیکول تک تک موهای کاشته شده برای هر فولیکول مو امری کاملاً ضروری است؛ همچنین جراح باید با نهایت دقت زاویه مناسب رویش مو را جهت کاشت در قسمت موردنظر تعیین کند تا ظاهر و تراکم مطلوب و طبیعی حاصل شود.

مراحل کاشت به روش FUT توسط پزشک و کادر درمانی وی انجام خواهد شد که اگر بخواهیم این روند را خلاصه‌وار توضیح دهیم شامل مراحل زیر خواهد شد.

  1. ابتدا پوست سر را به‌صورت سطحی بی‌حس می‌کنند.
  2. بعد یک نوار از ناحیه‌ی پشت سر که معمولاً بانک مو نامیده می‌شود، برداشت می‌گردد.
  3. سپس محل خالی نوار مو در پشت سر بخیه زده خواهد شد و یک زخم خطی به جای می‌گذارد.
  4. نوار برداشت شده به وسیله‌ی روش‌های جداسازی دقیق میکروسکوپی به واحدهای فولیکولاری برش داده می‌شود و گرافت های مو آماده کاشت ریش خواهند شد.
  5. سپس در ناحیه‌ی طاس شده حفره‌هایی ایجادشده و این فولیکول‌ها در داخل آنها کاشته می‌شوند.
  6. در پایان کار منطقه‌ی بانک مو با باند پوشانده می‌شوند.
کاشت ریش و سبیل به روش FUT

مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل به روش FUT

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش FUT

معایب کاشت ریش و سبیل به روشFUT

FUT یکی از قدیمی‌ترین روش‌های کاشت ریش و سبیل است. این روش با وجود مزایای زیادی که دارد، معمولاً با درد، خونریزی و بی‌هوشی همراه است. معایب کاشت ریش به روش FUT عبارت‌اند از:

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت ریش و سبیل به روش‌FUT

  1. مهم‌ترین عارضهکاشت ریش طبیعی با روش اف یو تی، تشکیل زخم در بانک مو است که اگر متخصص در بخیه زدن به خوبی عمل نکند، احتمال تشکیل اسکار وجود دارد.
  2. با توجه به اینکه روش FUT با جراحی انجام می‌شود، بعد از اتمام کار، درد بیشتری حس خواهید کرد.
  3. لازم به ذکر است که کاشت طبیعی ریش با روش اف یو تی، قدرت بانک موی شما را کاهش خواهد داد.
  4. در صورتی که تجهیزات مورد استفاده و محیط کار استریل نبوده و مراقبت‌های بعد از کاشت را جدی نگیرید، ممکن است زخم عفونی شود.
  5. دوره نقاهت پیوند ریش و سبیل به روش FUTنسبت به روش‌های دیگر، طولانی‌تر است.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل نمایید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای کاشت ریش از کجا مو برمیدارند؟

بهترین سن برای کاشت ریش و سبیل چه سنی است؟

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو

آیا به عوارض کاشت ریش و سبیل آگاه هستید؟

دوره نقاهت کاشت ریش



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ترمیم محل بانک مو بعد از کاشتترمیم محل بانک مو بعد از کاشت

کاشت مو یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌های مو را از ناحیه مقاوم در برابر ریزش مو (منطقه دهنده) برداشته و به قسمت‌های طاس یا کم‌پشتی مو پیوند می‌دهند. کاشت مو یک راه‌حل دائمی و طبیعی برای بیمارانی است که از طاسی یا ریزش مو رنج می‌برند. ... ادامه مطلب

هزینه، عوارض و مزایای کاشت مو به روش میکروگرافتهزینه، عوارض و مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت در واقع نوع پیشرفته‌ ای از تکنیک SUT است که در آن از ابزار بسیار دقیق‌ تر و برش‌ های بسیار ریزتری هنگام کاشت، استفاده می‌ شود. نتیجه این روش، درد و ناراحتی بسیار کمتر در کنار موفقیت بسیار بالا است. ... ادامه مطلب

تزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت موتزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت مو

مدتی بعد از کاشت مو، بیشتر فولیکول‌های پیوند شده در محل جدید خود رشد می‌کنند اما دراین‌بین ممکن است پیوند برخی از فولیکول‌ها موفقیت‌آمیز نباشد و رشد نکنند. جستجوی راهی برای افزایش بقای فولیکول‌های موهای پیوندیافته و تسریع بهبودی با حداقل زخم بعد از پیوند، منجر به آزمودن PRP شد ... ادامه مطلب

پیوند ابرو برای چه کسانی مناسب است؟پیوند ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

ابرو یکی از قسمت های است که در زیبایی افراد تأثیر فوق العاده زیادی دارد، لذا بسیاری از افراد که بر اثر عوامل و شرایط مختلفی ابروی آنها کم پشت است سعی بر تقویت ابرو خود دارند. کاشت ابرو روشی مناسب برای افرادی است که خواهان ابروهایی پرپشت‌ تر و خوش‌حالت تر میبباشند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465