دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو

یکی از عناصر زیبایی ساز برای مردان ریش و سبیل است. با تغییر مدل این دو جزء و بلند یا کوتاه کردن آن‌ها تغییرات زیادی در چهره ایجاد می‌شود. در واقع ریش و سبیل از عناصر ایجادکننده‌ی جذابیت در مردان هستند. به همان اندازه که موهای پرپشت در زنان اهمیت دارد، داشتن ریش و سبیل پرپشت مزیت بزرگی برای مردان است. این در حالی است که برخی از مردان به دلایل مختلفی دارای ریش و سبیل کم‌پشتی در ناحیه صورت خود هستند. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این مسئله به راحتی قابل حل است. به این صورت که مردان می‌توانند با برخورداری از تکنیک‌های کاشت ریش و سبیل اعتماد به نفس را به خود بازگردانند.

کاشت ریش و سبیل یک خط پیوسته روی صورت شما ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا ظاهر شما منظم‌تر به نظر برسد. ریزش موهای صورت ممکن است برای هر مردی اتفاق بیفتد حتی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و دارای رژیم غذایی سالم هستند. در ریزش سبیل و ریش، عوامل ژنتیکی نیز مؤثر می‌باشند. البته برخی از بیماری‌ها و سوانح هم می‌تواند در این عارضه دخیل باشند.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای پیوند ریش و سبیل

تاکنون تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی جهت پیوند ریش و سبیل و درمان مشکل ریزش موها در این بخش از صورت ارائه و در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. از جمله:

روش انجام پیوند موی ریش و سبیل

برای آماده‌سازی کاشت ریش، ناحیه اهداکننده را با مواد استریل کننده شستشو می‌دهند و موهای آن قسمت را می‌تراشند. سپس با استفاده از بی‌حس‌کننده موضعی برای کاهش درد که به خاطر استخراج گرافت های مو ایجاد می‌شود استفاده می‌کنند. استخراج گرافت ها برای کاشت سبیل به وسیله یک پانچ الکترونیکی پیشرفته انجام می‌گردد و ناحیه اهداکننده به وسیله یک پوشش ضدعفونی‌کننده کاور می‌شود و تا روز بعد بر روی این ناحیه باقی می‌ماند.

پیوند موی ریش و سبیل

این روش معمولاً تحت بیهوشی موضعی یا مصرف آرام‌بخش خوراکی بسته به انتخاب بیمار انجام می‌شود. مدت‌زمان جراحی ٢ تا ۵ ساعت و اصولاً بدون درد است، درست مثل دوران نقاهت و بهبودی آن. طی ۵ روز اول پس از عمل، پوست اطراف تقریباً تمامی موهای پیوندی سخت می‌شود و ناحیه‌ی درمان شده باید حتماً خشک نگه داشته شود. حداقل ٣ تا ۴ روز اول ظاهر صورت غیرطبیعی خواهد بود. بخیه‌هایی که در ناحیه اهداکننده زده می‌شود، اغلب جذبی هستند بنابراین نیازی به بازگشت به کلینیک برای کشیدن بخیه وجود ندارد.

موهای پیوند شده طی حدود ٢ هفته‌ی ابتدایی خواهند ریخت و سپس تا ٣ ماه بعد در حال رشد خواهند بود و از آن پس تا آخر عمر به طور طبیعی به رشد خود ادامه می‌دهند.

کاندید مناسب کاشت یا پیوند ریش و سبیل

شما کاندید مناسبی برای انجام پیوند ریش طبیعی خواهید بود اگر دارای شرایط زیر باشید.

1. ریش‌های بیش از حد نازک و یا رشد ناهموار در ناحیه ریش خود داشته باشید.

2. دچار حادثه سوختگی و یا هر سانحه‌ی دیگری شده‌اید و در نقاطی از ریش شما این زخم مشخص می‌باشد.

3. در حال حاضر ریش دارید؛ اما خواستار ریشی ضخیم‌تر و پرپشت تر می‌باشید.

4. سبیل پرپشت تر و ضخیم‌تری می‌خواهید.

5. خواستار خط ریش منظم‌تر و پرپشت‌تر هستید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی پیوند ریش و سبیل

درصورتی‌که بیمار به درستی از دستورات که مشخص کاشت ریش و سبیل می‌دهد پیروی کند، عوارض جانبی به حداقل می‌رسد. چون فرایند کاشت یک روش جراحی است بیمار باید انتظار درد، قرمزی و کمی تورم را در محل پیوند مو داشته باشد که معمولاً پس از جراحی پیوند مو داشته باشد که معمولاً پس از جراحی پیوند ریش حدود 5 روز طول می‌کشد تا بهبود یابد که با مراقبت و مواظبت به طور طبیعی بهبود می‌یابد. جراح به بیمار اطلاع می‌دهد که پس از کاشت موی صورت باید چه نوع تماس فیزیکی داشته باشد و مدت زمان آن را مشخص می‌کند. ریزش مو یکی دیگر از عوارضکاشت مو صورت هشدار دهنده است که البته یک بخش طبیعی از فرایند کاشت مو محسوب می‌شود. به این ترتیب ریزش مو یک عارضه نگران کننده نیست و یکی از عوارض کاشت مو صورتمورد انتظار در بیمارانی محسوب می‌شود که موقت است و طی مدت سه ماه مجدداً موها می‌روید.

بروز سایر عوارض جانبی یا واکنش‌های جسمانی پس از کاشت ریش و سبیل می‌تواند در پی حساسیت به خود عمل ایجاد شده باشد. بیمارانی که پس از جراحی دچار استفراغ یا خستگی شدید می‌شوند باید فوراً با پزشک با پزشک خود تماس بگیرند.

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روشهای مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

برای کاشت ریش از کجا مو برمیدارند؟

مراحل کاشت سبیل و ریش

آیا کاشت ریش روی جای زخم صورت امکان پذیر است؟

هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟

کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :امید عابد [ 1402-08-02 ]
سلام من 20 ساله هستم ریش هام به خوبی در می یاد ولی سبیلام خیلی کم در می یاد من ۲ سال هم هست که نزدم اصلا رشد نکرد خواهشا بگید ، برای این مشکلم چی کار کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو در افراد سالمند و نتایج نهایی آنکاشت مو در افراد سالمند و نتایج نهایی آن

کاشت مو یکی از روش‌هایی است که افراد با بالا رفتن سن به دلیل اینکه با مشکل ریزش مو روبرو می‌شوند، به آن فکر می‌کنند. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش fit چه مراحلی دارد؟کاشت مو به روش fit چه مراحلی دارد؟

کاشت مو یکی از ماندگارترین روش‌ های درمان ریزش مو و دستیابی به موهایی پرپشت و زیبا است. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟

کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی مواردی مانند لک پوست را از بین می برد و هیچ آسیبی به بافت های پوست نمی رساند. ... ادامه مطلب

آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟

خیلی از افراد اعتقاد دارند که رنگ کردن ابرو باعث سفید شدن ابروها می‌ شود؛ اما این عقیده، غلط است. استفاده از رنگ ابرو ممکن است شامل عوارضی چون خشکی و شکنندگی ابروها بشود؛ ولی استفاده از آن به هیچ عنوان موجب سفیدی آن نمیشود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465