دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لاغری و تناسب اندام / لاغری موضعی با امواج رادیوفرکوئنسی

لاغری موضعی با امواج رادیوفرکوئنسی

بسیاری از افراد از اندام خود راضی نیستند و دوست دارند که چربی‌های تجمع یافته در بدن آن‌ها از بین برود. ممکن است حتی رژیم غذایی و ورزش را امتحان کرده باشند و به نتیجه نرسیده‌اند. حتی بسیاری از افراد دیگر به دلیل داشتن مشغله در زندگی روزمره خود نمی‌توانند ورزش کنند. امروزه چاقی موضعی از جمله مشکلاتی می باشد که اغلب افراد را درگیر خود کرده است. به دلیل زندگی ماشینی امروزی، زیرا افراد تحرک کمتری دارند لذا در برخی از نواحی بدن خود چربی انباشته شده دارند.

دستگاه آر. اف باعث گرم شدن سلول‌های چربی در لایه‌ی بافت چربی می‌شود. این بافت همبند چربی، بیشتر از سلول‏های چربی تشکیل‌شده و انرژی را به صورت لیپید ذخیره می‌کند. گرمایی که از دستگاه آر. اف ساطع می‌شود موجب آزاد شدن اسیدهای چرب در سیستم لنفاوی می‌گردد که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می‌کند. هنگامی‌که اسیدهای چرب آزاد می‌شوند، فشرده و خرد می‌گردند درنتیجه بدن فرد لاغرتر می‌شود.

می‌توان از تکنولوژی آر. اف هم‌زمان با دستگاه کویتیشن و یا به طور مستقل استفاده کرد. علاوه بر کاربرد لاغری، دستگاه آر. اف تمامی لایه ‏های پوستی را در معرض حرارت قرار می‌دهد و انرژی را به لایه‌های مختلف پوست می‌رساند. این فرایند گرمایشی در طول جلسه درمانی باعث انقباض الیاف کلاژن در پوست می‌شود. این انقباض باعث محکم شدن و لیفت پوست می‌گردد و ظاهر آن را جوان‏تر می‌سازد. بر اثر افزایش متابولیسم فیبروبلاست‏ها در زیر سطح پوست، الیاف کلاژن و الاستین جدید تولید می‌شوند.

لاغری و تناسب اندام یکی از مقولاتی است که برای همه افراد در هر سن و جنسی، مطرح می‌باشد. گاهی شما نیاز به کاهش وزن زاید ندارید ولی در یک یا چند ناحیه از بدن خود لازم است کاهش سایز داشته باشید که این امر با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی میسر است. اگر ساکن اصفهان هستید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بهین، و بکارگیری دستگاه آر اف فرکشنال در این مرکز، از اندامی متناسب برخوردار شوید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نواحی انجام لاغری موضعی با دستگاه آر. اف

بیشتر افراد خواهان پوستی سفت، محکم و شاداب در ناحیه صورت هستند؛ بنابراین فناوری آر. اف برای تمام نواحی بدن و صورت قابل استفاده می‌باشد. پوست شکم، ران و زیر بازو نواحی هستند که برای انجام آر اف طرفدار دارند.

لاغری موضعی

نحوه عملکرد لاغری موضعی با آر. اف

مزیت‌های لاغری با دستگاه آر. اف

لاغری با دستگاه rf از مزیت‌های بی‌شماری برخوردار می‌باشد که می‌توان به‌صورت زیر به آن‌ها اشاره کرد:

مراقبت ‏های قبل ازلاغری موضعی با آر. اف

افراد مناسب جهت لاغری موضعی با آر. اف

متقاضی ایده‌آل رادیوفرکوئنسی (RF) فردی است که می‌خواهد بدنی متناسب ‌تر داشته باشد، چربی‌ های اضافی را از بین ببرد و مشکل سلولیت را رفع کند.

چنانچه بیمار از سلامت عمومی مناسبی برخوردار باشد و به هیچ‌گونه عفونت یا بیماری پوستی در ناحیه درمان مبتلا نباشد، فقط چند عارضه خاص وجود دارد که باعث منع انجام درمان می‌شود. به نکات مهم زیر توجه فرمایید:

موارد منع لاغری موضعی با دستگاه آر. اف

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

مراقبت های پس از لاغری با آر اف

عوارض جانبی لاغری موضعی با ار.اف

بیمار در طول درمان هر بار که انرژی RF به پوست و بافت زیر آن می‌رسد، حرارتی را حس می‌کند. عوارض جانبی لاغری با آر اف که چندان شایع نمی باشد می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه هر جلسه لاغری با آر. اف

هزینه لاغری موضعی با آر اف به موارد زیر بستگی خواهد داشت :

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا لیزر لیپولیز در لاغری موثر است؟

بایدها و نبایدهای لیزر لیپولیز

ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟

دستگاه کویتیشن چیست؟

کویتیشن چیست و چگونه انجام می شود؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان التهاب و قرمزی گونه ها با آی پی الدرمان التهاب و قرمزی گونه ها با آی پی ال

اگرچه تغییرات سبک زندگی و دارو های موضعی تجویزی می ‌تواند بسیار کمک کند اما نور پالس شدید (IPL) به یک درمان محبوب و موثر برای کاهش قرمزی و افزایش اعتماد به نفس تبدیل شده است. اگر پوست قرمز، قهوه ای یا لکه دار به دلیل بیماری دارید، آی پی ال می تواند گزینه خوبی برای کمک و بهبود قرمزی گونه های شما باشد ... ادامه مطلب

افزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سرافزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سر

ریزش مو شایع‌ ترین مشکل پوست و مو در سرتاسر دنیا و در طول تاریخ است. این مشکل فقط مختص آقایان نیست و زنان بسیاری نیز از آن رنج می‌ برند. یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد. ... ادامه مطلب

انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. عفونت قارچی می‌ تواند هر فردی را درگیر کند ... ادامه مطلب

ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟

با توجه به اینکه چاقی امروزه به معضل اساسی در جوامع مختلف تبدیل شده است، طبیعتا درمان آن هر روزه شکل جدیدتری را تجربه می کند و سعی می شود از پیشرفت های تکنولوژیک برای درمان آن استفاده شود. در چند سال اخیر تکنیک های استفاده از ارتعاشات اولتراسوند و حرارت نور لیزر توانسته راه خود را در خرد کردن و از ب ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465