دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی / مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی

مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی

استفاده از درمان‌های ليزري و راديوفركوئنسي، يك راه حل غیرتهاجمی براي مقابله با اثرات پيري است كه موجب بهبود كيفيت پوست می‌شوند، مخصوصاً در مواردي كه بافت، رنگ و خاصيت كشساني پوست نیاز به بهبود داشته باشد. اكثر افرادي كه اين روش‌های درماني را تجربه کرده‌اند اظهار داشتند كه درد خفيف و احساس گرماي اندكي تجربه می‌شود كه زياد از حد نيست. اين روش‌ها همچنين سرعت انجام بالايي دارند و معمولاً در كمتر از يك ساعت انجام می‌گیرند.

آر اف فرکشنال (امواج رادیوفرکوئنسی) به عنوان روشی ایمن و کم عارضه برای لیفتینگ و جوانسازی پوست؛ در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

فرایند جوانسازی پوست با انجام امواج رادیوفرکوئنسی

برای انجام این روش، ابتدا پوست را با کرم موضعی بی‌حس‌کننده، بی‌حس می‌‌کنند. سپس با استفاده از کیت سوزنی که این سوزن‌ها برای هر بیمار به‌طور جداگانه استفاده می‌شود، امواج را با انرژی زیاد به لایه‌ی زیرین پوست فرستاده‌ و با تحریک بافت پوست باعث کلاژن سازی و سفتی پوست می‌شوند. بعد از انجام این روش در ناحیه‌ی درمان قرمزی و ورم‌هایی مشاهده می‌شود که طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت از بین می‌روند. این روش تقریباً کم تهاجمی بوده و ایمن و بی‌خطر می‌باشد.

جوانسازی صورت با رادیوفرکوئنسی یکی از روش‌های جدید درمانی و لیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده می‌شود.

در این روش از امواج نوری استفاده نمی‌شود، بلکه از امواج ار اف فراکشنال که توسط دستگاه دو قطبی رادیوفرکوئنسیِ غیرتهاجمی تولید می‌شوند، استفاده می‌شود. این امواج لایه‌ی خارجی و میانی پوست را هدف قرار می‌دهند و موجب تحریک پوست برای آغاز فرآیند‌های طبیعی بازسازی پوست می‌شوند و در نتیجه لایه‌ی جدیدی روی پوست تشکیل شده و میزان تولید کلاژن و الاستین در پوست افزایش می‌یابد و شخص نهایتاً ظاهر جوان‌تر و شاداب‌تری پیدا می‌کند.

این تکنولوژی نوین با استفاده از انرژی رادیو فرکوئنسی با درد قابل تحمل، گرمایی مناسبی در پوست ایجاد می‌کند و بلافاصله شروع به صاف کردن و سفت کردن پوست می‌کند، حتی فقط پس از یک بار درمان، سفتی پوست قابل مشاهده است و از نظر پزشکی ثابت شده که انواع پوست‌ها کلاژن‌ها را بازسازی می‌کنند و باعث سفتی و قوام پوست می‌شود و تمام بافت پوست را بهبود می‌بخشد.

مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی

مزایای جوانسازی پوست با رادیوفرکوئنسی

افراد نامناسب جهت انجام جوانسازی پوست با انجام امواج رادیوفرکوئنسی

مراقبت‌های بعد از درمان با امواج رادیوفرکوئنسی

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی امواج رادیوفرکوئنسی در جوانسازی پوست

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کاربرد لیزر جنسیس

زیبایی و جوانسازی پوست با لیزر

اندولیفت؛کاربردها،مزایا،کاندیدای مناسب و ماندگاری



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر تزریق پی آر پی در جوانسازی پوستتاثیر تزریق پی آر پی در جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با پی آر پی یکی از انواع درمان های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت است. ... ادامه مطلب

تعداد جلسات و مدت زمان کاشت موتعداد جلسات و مدت زمان کاشت مو

روش کاشت مو روشی غیرتهاجمی است و از فولیکول موهای خود شخص برای کاشت مو استفاده می‌شود.نکته‌ ای که در ارتباط با کاشت مو وجود دارد این است که کاشت مو روش‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است که هرکدام بر تعداد جلسات و زمان بردن کاشت مو تأثیر دارند. ... ادامه مطلب

رفع تیرگی و پف زیر چشم با کربوکسیرفع تیرگی و پف زیر چشم با کربوکسی

روش‌ های زیادی برای درمان تیرگی و پف دور چشم وجود دارد. یکی از این روش ها کربوکسی تراپی است. ... ادامه مطلب

لیفت بینی با تزریق ژل یا فیلر برای چه کسانی مناسب است؟لیفت بینی با تزریق ژل یا فیلر برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت بینی با تزریق ژل روشی بسیار کاربردی است و متقاضیان بسیار زیادی دارد. روش غیر جراحی تزریق فیلر برای اصلاح فرم بینی گزینه مناسبی برای این کار است . ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465