دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / کاشت خط ریش برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت خط ریش برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت خط ریش در بالا بردن زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تأثیر زیادی می‌گذارد. تراکم ریش در افراد مختلف متفاوت است و بنابراین امکان دارد بعضی از افراد از تراکم ریش خود ناراضی باشند. برای کاشت ریش و سبیل باید دقت و ظرافت زیادی به خرج داد؛ زیرا خط ریش کاملاً در مرکز توجه است و اگر ناهماهنگی در آن باشد به وضوح دیده می‌شود.

کاشت خط ریش باید به‌گونه‌ای انجام شود که مطابق با حالت و زاویه موهای دیگر ریش باشد. افراد می‌توانند مدل‌های مختلفی را برای کاشت خط ریش خود انتخاب کنند. البته پزشک از بین مدل‌های انتخابی بیمار، مدلی را اجرا می‌کند که با چهره فرد تناسب کافی داشته باشد. موهای کاشته شده پس از مدتی می‌ریزند و جای خود را به موهای جدید که از زیرپوست جوانه می‌زنند می‌دهند.

کاشت خط ریش روشی همانند کاشت مو می‌باشد و کارایی و اجرایی همانند او را در بردارد. کاشت خط ریش نیز نیاز به منطق‌هایی برای اهدای مو دارد که معمولاً از موهای سر استفاده می‌شود و با جداسازی فولیکول آن‌ها و سپس کاشت آن‌ها بر منطقه‌ی صورت کاشت خط ریش اجرا می‌گردد.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع کاشت خط ریش

کاشت خط ریش به روش sut

این روش بالاترین سرعت برداشت، کاشت و نتیجه‌گیری را به همراه دارد و بهترین نتیجه را به افراد نشان می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید در کاشت خط ریش موها نباید پرتراکم و پرپشت قرار بگیرند و این روش با دقت و ظرافت خود بهترین مقدار تراکم ریش را برای فرد موردنظر در نظر می‌گیرد تا ظاهری طبیعی و زیبا را به آن‌ها هدیه دهد. روش مذکور هیچ‌گونه ریسک خطر را نداشته و تاکنون هیچ‌گونه گزارشی حاکی از عوارض آن ثبت نگردیده است و تنها بعد از اجرای این روش باگذشت چند روز مراقبت‌های لازم از آن افراد می‌توانند به روزمرگی‌های خود مانند قبل برسند و هیچ‌گونه محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد.

روش FUE

در روش FUE گرافت‌های مو به صورت تک به تک برداشته شده و به صورت دسته‌ای در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شوند. این عمل اِسکار‌هایی بسیار ریز، دایره‌ای و سفید رنگ را بر جای می‌گذارد. پزشک، معمولاً می‌تواند یک فولیکول از هر پنج فولیکول برداشت شده را بکارد؛ اما باید بدانید که نتیجه این عمل به پزشک و کیفیت انجام آن بستگی دارد. FUE متداول‌ترین روش برای کاشت موی صورت می‌باشد.

روش FUT

در این روش گرافت‌های مو از بانک مو به صورت یک برش نواری جدا می‌شوند. فاصله زمانی بین برداشت تا پیوند مو در این روش کم است که باعث می‌شود موهای کاشته شده کیفیت بالایی داشته باشند؛ اما نکته قابل توجه این است که جای زخم و بخیه قسمتی که مو از آن جدا شده قابل دیدن است و ممکن است باعث درد یا خونریزی شود. در واقع این روش به وسیله عمل جراحی انجام می‌شود و تهاجمی است.

روش سوپر FUE یا S.FUE

این روش در واقع همان روش FUE است، با کمی تفاوت و فرق آن با روش FUE در این است که در این تکنیک، گرافت های برداشته شده از بانک مو را پس از برداشت، کات (CUT) کرده و پس از مرتب سازی (Sort) و دسته بندی، در شکاف‌هایی که قبلاً در ناحیه مورد نظر ایجاد شده است می‌کارند.

روش FIT

در این روش برداشت گرافت ها به وسیله پانچ و یا هولدر دستی انجام می‌شود و از قدیمی‌ترین روش‌های موجود در این زمینه است و تقریباً منسوخ شده است.

کاشت خط ریش

مراقبت‌های بعد از کاشت خط ریش

اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت خط ریش

تنها مرحله‌ای از کاشت خط ریش که با درد همراه بوده تزریق بی‌حسی است و دیگر مراحل دارای درد نیستند؛ زیرا از بی‌هوشی موضعی استفاده خواهد شد. بعد از گذشت 3 یا 4 روز پوست صورت به طور کامل ترمیم خواهد شد؛ اما عوارض کاشت ریش خارش، التهاب، ورم، حساس شدن پوست نسبت به لمس شدن، قرمز شدن پوست، بی حس شدن، تشکیل لخته یا دلمه‌ها است. با گذشت 2 تا 3 هفته موهای کاشته شده، خواهد ریخت که طبیعی است و پس از ریزش موهای کاشته شده شاهد موهای جوانه زده و رشد موهای صورت خواهید بود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا به عوارض کاشت ریش و سبیل آگاه هستید؟

مراحل کاشت سبیل و ریش

هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟

بهترین سن برای کاشت ریش و سبیل چه سنی است؟

برای کاشت ریش از کجا مو برمیدارند؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معایب کاشت مو به روش FITمعایب کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT دوره ی بهبودی بسیاری کوتاهی دارد و چون بیشترین مقدار مو را می‌توان در یک جلسه برداشت و در محل طاسی سر بیمار کاشت ، اغلب نتایج بسیار خوبی از این روش بدست می آید ... ادامه مطلب

مزایای روش پیوند مو ترکیبیمزایای روش پیوند مو ترکیبی

یکی از روشهای کاشت مو، پیوند مو به روش ترکیبی است. این روش پیوند از مزایای FUE و FUT به صورت یکجا بهره می‌برد. FUE و FUT هر دو شامل استخراج مو از ناحیه اهدا کننده و قرار دادن عمل جراحی در ناحیه گیرنده هستند، با این تفاوت که فقط روش استخراج برای بدست آوردن موهای پیوندی است ... ادامه مطلب

اهمیت بانک مو در عمل کاشت مو چیست؟اهمیت بانک مو در عمل کاشت مو چیست؟

بانک مو به قسمتی گفته می‌شود که گر افت‌های مو از آنجا تأمین شده و می‌تواند یک منبع مناسب برای کاشت مو باشد. بهترین بانک مو، پشت سر است؛ زیرا موهای این قسمت مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و هورمون‌هایی دارند که منجر به ریزش مو می‌شوند. ... ادامه مطلب

نتیجه نهایی کاشت ابرو چه مدت بعد از کاشت مشخص میشود؟نتیجه نهایی کاشت ابرو چه مدت بعد از کاشت مشخص میشود؟

کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین انتخاب ایده آل برای پر پشت کردن ابرو‌های شما است. ابرو یکی از قسمت های است که در زیبایی افراد تأثیر فوق العاده زیادی دارد. از این پس بسیاری از افراد که بر اثر عوامل و شرایط مختلفی ابروی آنها کم پشت است سعی بر تقویت ابرو خود دارند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465