دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / ایجاد فرم طبیعی ابروها پس از کاشت

ایجاد فرم طبیعی ابروها پس از کاشت

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش به سزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌شوند. این کار برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌شود. کاشت ابرو به روش‌های متعددی انجام می‌گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌های کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم جهت کاشت ابرو به صورت طبیعی

خواب و رویش ابرو

نکته بسیار مهمی که قبل از کاشت طبیعی ابرو باید مدنظر قرار داد این است که خواب و رویش ابرو در بخش‌های مختلف ابرو کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال رشد در سر ابرو به سمت بالا بوده از نظر رنگی کمی روشن‌تر از سایر قسمت‌ها است. توانایی خواباندن موها در نواحی مختلف نیازمند دانش و مهارت خاص خود است. به طور کلی ابرو را به سه بخش تقسیم می‌کنند که شامل سر، تنه و دم می‌شود. لازم به ذکر است در هر بخش جهت رشد موها متفاوت است.

الف)بخش سر ابرو:

این بخش داخلی‌ترین ناحیه‌ی ابرو بوده و طولش ۵ تا ۷ میلی‌متر است. موهای این ناحیه به سمت بالا رشد می‌کنند. موهای این قسمت به طور معمول نازک‌تر و از نظر رنگ روشن‌ تر هستند.(زاویه خواب این ناحیه عمودی و به سمت بالا است).

ب)بخش تنه ابرو:

بخش مرکزی ابرو که حدود 5/2 سانتی‌متر طول دارد تنه ابرو است. این ناحیه متراکم‌ترین و پهن‌ترین بخش ابروها است. در قسمت‌هایی از تنه که به بینی نزدیک‌تر هستند، موها به صورت رو به بالا و به سمت خارج صورت رشد می‌کنند. دقیقاً در وسط تنه، زاویه‌ی لایه‌ی میانی هم‌راستا با قوس استخوان ابرو تغییر می‌کند. در همین ناحیه موهای مرز بالای ابرو به سمت پایین و موهای مرز پایین به سمت بالا رشد می‌کنند. (زاویه خواب این ناحیه چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰ درجه و خوابیده بر پوست است).

پ)بخش دم ابرو:

یک سانتی‌متری انتهای ابرو از جایی که خم ابرو آغاز می‌شود تا پایان، دم نامیده می‌شود. این بخش ابرو تراکم کمی داشته و از موهای نازک پوشیده شده است. بخش دم به طور معمول با افزایش سن نازک و کم ‌تراکم می‌شود. موهای این بخش تقریباً به شکل افقی رشد می‌کنند. (زاویه این ناحیه ۱۰ درجه و مماس بر پوست است).

روش‌های کاشت ابرو طبیعی

روش‌های کاشت ابرو طبیعی

برای کاشت موی طبیعی در ناحیه ابرو از روش‌های مشابه در کاشت مو استفاده می‌کنیم، برای مثال در کاشت مو در ناحیه ابرو از روشی مانند روش FUE که بدون خونریزی و جراحی است استفاده می‌گردد.

در روش معمول و رایج کاشت ابرو از موهای پشت گوش، فولیکول‌های مو را استخراج کرده و به ابروها انتقال می‌دهند. پیش از پیوند موها در سوراخ‌های ایجادشده بر روی پوست جهت مناسب رویش ابرو و خواب مناسب آن توسط متخصص بررسی می‌شود. موهای برداشته شده توسط میکروسکوپ مورد بررسی قرار می‌گیرند و در همین هنگام طرح دلخواه ابرو هم بر روی صورت فرد طراحی می‌شود. در نهایت دانه دانه گرافت های مو توسط متخصص موردنظر پیوند داده می‌شود.

برای کاشت ابرو معمولاً از روش‌های FUE،FUT و SUT استفاده می‌گردد.

روش FUT یا همان روش برداشت نواری اولین روش کاشت موی مدرن است. این روش هنوز هم برای کاشت موی طبیعی به شکل رایجی استفاده می‌گردد. به مرور زمان به دلیل تهاجمی بودن این تکنیک پژوهشگران و متخصصان این حوزه روش استخراج واحدهای فولیکولی مو را ابداع کردند که در دنیای امروز بانام FUE و در ایران با نام FIT شناخته می‌شود. در روش FUT ابتدا روی پوست سر برشی ایجاد کرده، نواری از پوست برداشت شده و جای زخم را بخیه می‌زنند.

در روش FIT، واحدهای فولیکولی به شکل دانه دانه از سر خارج می‌شود و به این ترتیب خبری از زخم، خونریزی و بخیه نیست. کاشت مو هر دوی این روش‌ها مؤثر و پرکاربرد هستند؛ اما برای کاشت ابرو، امروزه بیشتر از روش FIT و سایر روش‌های بر پایه آن استفاده می‌گردد.

روش‌هایی مانند SUT و سایر روش‌های ترکیبی جدید جزء زیرمجموعه‌های روش FIT محسوب می‌شوند.

نحوه انجام کاشت ابرو طبیعی

امروزه بیشتر افراد خواهان کاشت ابروی طبیعی هستند؛ زیرا ابرو شکل و ظاهر طبیعی خود را حفظ می‌کند و در عین حال پرپشت است. با استفاده از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی شما قادر خواهید بود تا خودتان دوباره فرم ابروهایتان را تغییر داده و ضخامت و طول آنها را افزایش یا کاهش دهید. در کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو طبیعی از روش FUE استفاده خواهد شد؛ در این روش برای پیوند ابرو پزشک متخصص با استفاده از استخراج واحدی فولیکول‌های نقاط اهداکننده و کاشتن آنها در ناحیه ابروها، موجب بازگردان زیبایی چهره شما خواهد شد. ریزش ابروها به دلیل ضعیف شدن فولیکول‌های ابرو خواهد بود که با جایگزین کردن فولیکول‌های سالم این مشکل حل‌شده و ابروها تقویت خواهند شد؛ در نتیجه تقویت ابروها، شما شاهد رشد و ترمیم ابروهای خود خواهید بود.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

مزایای کاشت ابرو

۱: نتیجه این عمل نسبت به تاتو و هاشور بسیار زیباتر و طبیعی‌تر می‌باشد.

۲: رشد موهای ابرو با تراکم بیشتر.

۳: طراحی مناسب ابرو با توجه به شکل هندسی چهره و صورت.

۴: پوشاندن عیوب و زخم‌هایی که در ناحیه ابرو وجود دارد.

۵: دائمی و طبیعی بودن ابرو بعد از عمل ترمیم.

مراقبت های پس از کاشت ابرو

پوسته‌های ریزی که هر موی کاشته شده ایجاد می‌کند بعد از حدود 3 تا 7 روز خواهند ریخت. بعد از 7 روز پوسته‌های باقی‌مانده را با سایش ملایم از ابروهایتان بزدایید. در صورت بروز ناراحتی و خونریزی دست نگه دارید و دوباره دو روز بعد این کار را تکرار کنید. همچنین ممکن است از پس از اینکه پوسته‌ها ریختند، محل کاشت چند روز تا یک هفته بعد رنگ صورتی ملایمی به خود بگیرد.

عوارض کاشت ابرو

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟

ماندگاری کاشت ابرو

کاشت ابروی طبیعی چه مراحلی دارد و چگونه انجام میشود؟

آیا ابروهای کاشته شده می ریزند؟

جوش یا فولیکولیت در ابروها پس از کاشت ابرو



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
برای تزریق ژل لب باید بدانید...برای تزریق ژل لب باید بدانید...

تزریق ژل لب، روش محبوبی است که با استفاده از تزریق ژل به لب، مشکلات ظاهری لب بالا و لب پایین مانند چین و چروک های پوست و عدم تقارن از بین می رود. ... ادامه مطلب

اقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبیاقدامات لازم پس از کاشت مو به روش ترکیبی

روش کاشت موی ترکیبی برای افرادی که حجم ظاسی آنها بسیار بالا است استفاده میشود. اگر میزان ریزش مو زیاد باشد و نتوان با یک جلسه کاشت مو ناحیه ای که مدنظر شماست برای کاشت مو را انجام داد از این روش برای کاشت مو استفاده میکنند. ... ادامه مطلب

کاربرد لیزر جنسیسکاربرد لیزر جنسیس

با افزایش سن و مراقبت های نادرست، پوست دچار لکه و چین‌ وچروک می شود. با استفاده از متدهای جدید جوانسازی پوست می توان به نتایج فوق العاده‌ ای در این زمینه رسید. یکی از معروف ترین انواع لیزرهای غیر تخریبی با نام لیزر جنسیس با طول موج بیش از هزار نانو متر بدون اینکه آسیب و تخریبی به بافت پوست وارد کند، ... ادامه مطلب

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو طبیعی چیست؟دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو طبیعی چیست؟

کاشت مو یکی از بهترین روش‌ ها برای درمان کم پشتی و طاسی سر است. کاشت مو می‌ تواند با عوارضی موقت و زودگذر همراه باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردگی سر پس از پیوند مو جزو عوارض نادر کاشت مو است. ترک خوردن سر بعد از کاشت مو با نشانه‌ هایی مانند ترک پوست سر خود را نشان می‌ دهد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465