دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟

کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است؛ بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. در سال‌های اخیر به دلیل روی کار آمدن مراکز زیبایی بسیاری که در زمینه پیوند مو فعالیت می‌کنند انتخاب کلینیک‌های مجاز کاشت مو کار دشواری شده است. به همین دلیل قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد. کلینیک‌های مجاز کاشت مو دارای برخی ویژگی‌ها و مشخصه‌ها هستند که در ادامه بدان پرداخته می‌شود.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

پزشک و متخصص‌های ماهر و باتجربه کلینیک کاشت مو

یک کلینیک هرچقدر هم که شیک بوده و از به ‌روزترین لوازم دنیا برخوردار باشد و تمامی مجوزهای رسمی فعالیت را اخذ کرده باشد، اگر پزشک متخصص خوبی نداشته باشد نمی‌تواند انتخاب خوبی برای عمل کاشت مو باشد. مو ارتباط مستقیمی با ظاهر و زیبایی دارد و لازم است که پزشک از تخصص و مهارت بالایی برای کاشت آن برخوردار باشد. اگرچه تخصص و دانش برای یک پزشک اهمیت بالایی دارد؛ اما داشتن تجربه کاری و رزومه مناسب می‌تواند یک فاکتور مهم در انتخاب افراد باشد. تجهیزات پزشکی روز دنیا اگر توسط پزشکان با تجربه و ماهر به کار گرفته شوند قطعاً نتیجه مطلوب و مناسبی به همراه خواهند داشت.

کاشت مو

سابقه معتبر با تجربه اثبات شده

جراحی کاشت مو حساسیت ویژه‌ای دارد. این جراحی به شیوه‌های مختلف قابل انجام است؛ اما اینکه کدام روش برای چه فردی مناسب باشد به عوامل مختلفی از جمله میزان طاسی و بانک موی فرد بستگی دارد. همچنین انتخاب روش مناسب به نظر پزشک جراح هم بستگی دارد؛ بنابراین مهم است که قبل از انجام جراحی از مهارت پزشکی که این مسئولیت را به عهده دارد اطمینان حاصل کنید. در مورد پزشک سؤال کرده و با افرادی که نزد او این جراحی را انجام داده‌اند صحبت کنید. البته به خاطر داشته باشید که نه تنها پزشک بلکه سایر کادر درمانی و خود کلینیکی که جراحی در آن انجام می‌شود در کیفیت نتیجه نهایی جراحی کاشت مو تأثیرگذار هستند. بنابراین قبل از عمل به کلینیک مراجعه کنید و از هر جنبه‌ای مانند بهداشت محیط و … آن را بررسی کنید. هرگونه شرایط نامناسب در کلینیک می‌تواند منجر به ایجاد مشکلات بسیار مهمی در نتیجه جراحی شود.

دارا بودن امکانات مناسب و تجهیزات نوین

از شروط اصلی انجام کلیه اقدامات پزشکی در یک مرکز، تجهیزات مدرن مرتبط است که بتواند پاسخگوی نیاز مراجعین باشد و نتایج مطلوبی را برای آنان به ارمغان آورد. تجهیزات مدرن صرفاً به جنبه‌های ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه میزان نتیجه بخشی و تأثیرگذاری دستگاه‌ها و امکانات مجموعه بسیار مهم است.

در هر زمینه‌ای که می‌خواهید عمل زیبایی خاصی انجام دهید، حتماً در مورد دستگاه‌هایی که در آن مرکز وجود دارد، مطلع باشید و پیرامون آن تحقیق کنید؛ چراکه این روزها هستند مراکزی که علی رغم جدید بودن دستگاه‌های مربوطه، نتیجه چندانی را برای متقاضیان در پی ندارد و به عبارتی، از عدم آگاهی متقاضیان سو استفاده می‌شود.

پشتیبانی و حمایت از مراجعین

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آنها نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو می‌باشد. تیم کاشت که رکن اصلی هر مراکز درمانی می‌باشند باید از تخصص و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی متخصص کاشت ‌بودن است؛ اما داشتن مهارت از آن مهم‌تر می‌باشد و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران ‌ناپذیری را در برداشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از تیم کاشت متخصص به تنهایی کافی نیست و داشتن تخصص و مهارت حرف اول را در این علم می‌زند.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

تنوع خدمات

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات می‌باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه علمی تخصصی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه کاشت به روش (SUT) جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی مانند روش(FUT) از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشد. این روش به دلیل اینکه پس از کاشت نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای به روز انجام می‌شود. روش‌های زیادی در رابطه با کاشت مو وجود دارد مانند (FUT، BHT، FIT و …) که طبق نظر متخصص و تیم کاشت و نظر متقاضی کاشت صورت می‌گیرد.

همچنین یک مرکز درمانی علاوه بر تیم کاشت و متخصص باید دارای مدیران، پرستاران، کارشناسان پوست و مو و کادر اداری مجرب باشد تا بتوانند بهترین خدمات را به مراجعین و بیماران ارائه دهند، کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچار اختلال می‌شود.

همچنین وجود کارشناسان و مشاوران می‌تواند یک مرکز درمانی را تبدیل به بهترین مرکز کاشت مو کند؛ چراکه افراد معمولاً از نحوه و شرایط کاشت مو آگاه نبوده و تنها اطلاعات محدودی در اینترنت کسب کرده‌اند که هیچ‌کدام برای انتخاب بهترین روش درمانی کفایت نمی‌کند، از این رو، مشاوران و کارشناسان با بررسی‌های فنی خود از شرایط شما بهترین روش را معرفی می‌کنند.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

مدت زمان رشد مو بعد از کاشت

پیوند مو به روش FIT چگونه انجام میشود؟

کاشت مو چه عوارضی دارد؟

کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود؟

ماندگاری کاشت مو چقدر است؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

ریزش مو یکی از مهمترین و متداول ترین مشکلاتی است که افراد با آن سر و کار دارند، اگرچه این معضل در بین آقایان شایع تر است. ریزش مو می تواند با روش های مختلفی مانند لیزر، مزوتراپی، PRP کاهش یافته و یا از آن جلوگیری شود و در غیر این صورت کاشت مو به عنوان یک راه حل دائمی به کمک افراد می آید. ... ادامه مطلب

ترمیم مو به روش HRT چکونه است؟ترمیم مو به روش HRT چکونه است؟

ترمیم مو بهترین روش برای افرادی می‌باشد که فاقد کلی مو در سطح سر می‌باشد که این اتفاق بر اثر ارثی بودن، بیماری‌های خاص و یا درمان‌ها و داروهای مختلف به وجود می‌آید. ... ادامه مطلب

جوش یا فولیکولیت در ابروها پس از کاشت ابروجوش یا فولیکولیت در ابروها پس از کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از بهترین راهکارهایی است که کمک می‌ کند مشکل کم‌ پشتی ابرو برطرف شده و از این پس ابروهایی خوش‌ حالت و زیبا داشته باشید. کاشت ابرو باعث می‌ شود برای همیشه ابروهای پهن و پرپشت داشته باشید. همزمان با ظهور تکنیک‌ های جدید و اصلاح شده‌ تر، متقاضیان این عمل زیبایی هم بیشتر شده‌ اند ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزشکربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزش

کربوکسی تراپی یکی از روش‌ های درمانی غیرتهاجمی (بدون جراحی) است که با استفاده از تزریق گاز دی‌اکسید کربن به لایه‌ های زیر پوستی به رفع مشکلات پوست و مو می‌ پردازد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465