دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / ترمیم مو به روش HRT چکونه است؟

ترمیم مو به روش HRT چکونه است؟

ترمیم مو بهترین روش برای افرادی می‌باشد که فاقد کلی مو در سطح سر می‌باشد که این اتفاق بر اثر ارثی بودن، بیماری‌های خاص و یا درمان‌ها و داروهای مختلف به وجود می‌آید. با نداشتن مو در سطح سر و یا استحکام نداشتن فولیکول موها افراد امکان استفاده از روش کاشت مو را نخواهند داشت؛ چراکه این روش به برداشت و کاشت فولیکول‌ها نیاز دارد؛ اما برای همین مشکل نیز راه حل وجود دارد و آن استفاده از روش ترمیم مو می‌باشد که موهای طبیعی و درجه اول از طریق واسطه بر سطح سر قرار خواهند گرفت و جلوه طبیعی و زیبا را برای افراد به همراه خواهند گذاشت.

در حال حاضر، تنها روش استاندارد ترمیم مو در جهان، روش hrt است و خوشبختانه در روش hrt احتیاجی به استفاده از بانک موهای شخصی که دچار ریزش مو شده، نیست. از اینرو این تکنیک، برای کسانی که بانک موی مناسبی ندارند و یا دارای بیماری‌های خاصی هستند، بسیار مناسب و کارآمد است. یکی دیگر از مزایای ترمیم مو به روش hrt این است که موهای به دست آمده 100% طبیعی بوده و این عمل در یک جلسه انجام می‌شود. یکی از بهترین مزایای این روش ترمیم مو، این است که خط رویش و خط فرق به دست آمده بسیار طبیعی بوده و معمولاً بسیار منحصر به فرد است و از طرف دیگر قابل تشخیص نمی‌باشد.

ترمیم با استفاده از روش HRT را می‌توان یکی از اولین تکنیک‌ها جهت ترمیم مو به شمار آورد که شیوه‌ای جایگزین برای افرادی است که دارای بانک موی مناسبی نیستند. در حقیقت آنچه که این شیوه را متمایز از دیگر روش‌های کاشت می‌نماید، عدم استفاده از گرافت های طبیعی برداشت شده از پوست فرد در روش HRT است. در این تکنیک، ترمیم با استفاده از فیبرهایی مصنوعی که دقیقاً مطابق با ویژگی‌ها و ساختار موی فرد تهیه شده است صورت می‌گیرد که درست مانند کلاه گیسی عمل می‌کند که داخل پوست قرار گرفته باشد. پس این تکنیک را نمیتوان هم رده شیوه‌های کاشت موی طبیعی همانند روش FUT و یا کاشت مو به روش SUT محسوب نمود. توجه داشته باشید که این موهای مصنوعی قابلیت رشد نداشته و در همان ابعاد باقی خواهد ماند.

در این عمل ترمیمی ابتدا پارامترهایی مانند جنس موی فرد و رنگ آن مورد بررسی قرار گرفته و سپس بر اساس این اطلاعات، موهای مصنوعی جهت انجام عمل ترمیم تهیه شده و طی مراحل بعد به قسمت‌های طاس سر افزوده می‌شود. در حال حاضر HRT را می‌توان یکی از روش‌های ترمیمی محسوب کرد که البته محدودیت‌های خاص خود را به همراه دارد.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای ترمیم مو به روش HRT

مهم‌ترین مزیت ترمیم مو به روش HRT نسبت به سایر روش‌های ترمیم مو این است که در این روش از گرافت‌های خاصی استفاده می‌شود. این گرافت‌ها در مقایسه با فیبرهای مصنوعی در کلاه گیس‌ها و سایر روش‌های قدیمی ترمیم مو به مراقبت کمتری نیاز داشته و دوام بالاتری دارند. به علاوه روش HRT یک روش غیر جراحی است و در نتیجه بسیاری از عوارض جانبی کاشت مو با روش‌های جراحی در آن دیده نمی‌شود. سایر مزایای کاشت مو به روش HRT شامل موارد زیر است:

ترمیم مو

معایب کاشت مو به روش HRT

روش HRT با وجود دریافت تأییدیه‌های معتبر از مراکز بین‌المللی، همچنان برای بسیاری از مردم ناشناخته است. در بسیاری از کشورها این روش اجرا نمی‌شود؛ چراکه فرآیند آماده‌سازی مو و شبیه‌سازی پوست، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. از این رو این روش تنها در مراکزی که دارای تجهیزات پیشرفته‌ای هستند، اجرا می‌شود. از معایب کاشت مو به روش HRT می‌توان موارد زیر اشاره نمود:

نحوه ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو HRT به چند روش مختلف انجام می‌گیرد. یکی از این روش‌ها که در ادامه شما را با مراحل آن آشنا می‌کنیم، کاشت مو روی پوست سر است. در روش‌های دیگر، موهای سالم را لابه لای موهای آسیب دیده قرار می‌دهند. این روش مناسب افرادی است که در بخش‌هایی از سر دچار طاسی شده‌اند و یا با تراکم کم مو مواجه هستند. در روش آخر، موها در زیر پوست کاشته می‌شوند و در یک راستا با موهای طبیعی قرار می‌گیرند. کاشت موها در زیر پوست مناسب افرادی است که با مشکلاتی مانند سوختگی و یا طاسی مواجه هستند. از جمله مراحل روش ترمیم مو HRT می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کاندید مناسب ترمیم مو به روش HRT

این روش ترمیمی به سنین خاصی محدود نمی‌شود و تمام افراد در هر سنی می‌توانند به کمک آن موهای خود را ترمیم کنند. افرادی که به دلیل بیماری تیروئید دچار ریزش موی سکه‌ای شده‌اند، می‌توانند از این روش برای پر کردن نواحی طاس سر استفاده کنند. مشکلات ژنتیکی عامل دیگری برای طاسی سر در زنان و مردان است. این افراد در صورتی که بانک موی قوی نداشته باشند، نمی‌توانند اقدام به پیوند طبیعی مو کنند، لذا بهتر است از کاشت مو به روش HRT (اچ ار تی) استفاده کنند.

استفاده از این روش به افرادی توصیه می‌شود که قسمت زیادی از موهای خود را ازدست‌داده‌اند؛ اما امکان استفاده از کاشت موی طبیعی را ندارند. در واقع افرادی که با وجود بانک موی ضعیف، دچار طاسی‌های گسترده‌ای هستند، بهترین کاندید برای استفاده از تکنیک HRT محسوب می‌شوند.

مراقبت‌های پس از ترمیم مو به روش HRT

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض ترمیم مو به روش HRT

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

ترمیم موی بانوان چگونه انجام میشود؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت خط ریش برای چه افرادی مناسب است؟کاشت خط ریش برای چه افرادی مناسب است؟

کاشت خط ریش در بالا بردن زیبایی چهره و اعتماد به نفس فرد تأثیر زیادی می‌گذارد. تراکم ریش در افراد مختلف متفاوت است و بنابراین امکان دارد بعضی از افراد از تراکم ریش خود ناراضی باشند. ... ادامه مطلب

کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. این نوع ضایعات پوستی می‌ توانند بسیار وسیع‌تر از زخم اصلی باشند. ... ادامه مطلب

بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟بهترین کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، اولین قدم ازروند کاشت مو است. کاشت مو به دلیل حساسیت بالایی که در مراحل انجام دارد باید در یک کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص انجام شود. قبل از هر کاری باید از معتبر بودن کلینیک و دارا بودن آن به دستگاه‌ها و امکانات استاندارد اطمینان حاصل کرد ... ادامه مطلب

آیا کاشت ریش و سبیل در یک جلسه امکان پذیر است؟آیا کاشت ریش و سبیل در یک جلسه امکان پذیر است؟

برخی از مردان به دلایل مختلفی دارای ریش و سبیل کم‌ پشتی در ناحیه صورت خود هستند که خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این مسئله به راحتی قابل حل است. به این صورت که مردان می‌ توانند با برخورداری از تکنیک‌ های کاشت ریش و سبیل اعتماد به نفس را به خود بازگردانند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465