دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

زیبایی ظاهری چهره برحسب نیاز فرد به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. در این راستا پرپشت بودن موها و همچنین خوش‌حالت بودن آنها نیز بسیار مورد توجه همگان است. گاهی فرد به شکل ارثی از این زیبایی بهره‌مند‌است؛ اما در غیر این صورت و در اثر آسیب‌های احتمالی وارده ممکن است نیاز به تغییرات و ترمیم موهای سر خود داشته باشد. از مهم‌ترین روش‌های رسیدن به آن عمل کاشت مو به روش‌های مختلف است که قیمت کاشت مو بر اساس روش انجام آن تعیین می‌شود.

زمانی که برای کاشت مو به یک کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، یکی از چیزهایی که در جلسه مشاوره راجع به آن صحبت می‌شود، هزینه انجام این کار است. پس از اینکه متخصص زیبایی روش مناسب برای شما را تشخیص داده و تعداد جلسات موردنیاز برای انجام کار را تخمین زد، هزینه تقریبی را به شما اعلام خواهد کرد. علاوه بر این‌ها موارد دیگری هم در تعیین هزینه کاشت مو تأثیرگذار هستند.قیمت کاشت مو برای هر فردی می‌تواند متفاوت باشد؛ زیرا میزان طاسی سر افراد با یکدیگر برابر نیست و از طرفی هم ممکن است که برخی افراد جامعه به دلیل بانک موی ضعیفی که دارند، مجبور هستند که تعداد زیادی مو، از نواحی دیگر بدن و یا صورت بردارند که همین موضوع، قیمت کاشت مو برای افراد جامعه را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام بیمه‌های ایرانی هم از پیوند موی شما حمایت نمی‌کنند؛ زیرا هزینه‌ی عمل جراحی زیبایی به عهده‌ی فرد می‌باشد و چون ریزش مو تأثیر بسیار زیادی در چهره‌ی افراد جامعه دارد، در نهایت قیمت کاشت مو به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد جامعه تبدیل شده است.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاشت مو

برای انجام این روش ابتدا متخصص به برسی نوع ریزش و مقدار آن می‌پردازد و سپس با بررسی بانک مو مشخص می‌سازد که فرد بانک موی قوی دارد و یا خیر و چه مقدار برداشت و چه مقدار کاشت برای شخص کافی می‌باشد. سپس بر این اساس روند درمان را برنامه‌ریزی کرده و بر مبنای آن درمان را پیش می‌برد. در جلسه درمان نیز با توجه به انتخاب روش کاشت مو، مقدار موردنیاز فولیکول‌ها بر اساس دستگاه روش کشت مو برداشت می‌شود و سپس بر نقاط خالی از موی سر فرد کاشته می‌شود که این درمان از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد و فرد دردی را در زمان درمان خود حس نخواهد کرد.

هزینه پیوند مو

انواع روش‌های کاشت و پیوند مو

  1. روش FUT
  2. روش FIT
  3. روش BHT
  4. روش SUT
  5. روش MICRO GRAFT

عوامل مؤثر در تعیین هزینه کاشت مو

عوامل مختلفی در هزینه کاشت مو مؤثر است که باعث می‌شود این موضوع از فردی به فرد دیگر کلینیکی به کلینیک دیگر متفاوت باشد. اطلاع از این عوامل و داشتن یک دانش مختصر درباره آنها می‌تواند به شما در انتخاب درست یک کلینیک زیبایی و پرداخت هزینه بسیار کمک کند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در هزینه کاشت مو و علت تفاوت قیمت میان روش‌ها و کلینیک‌های مختلف خواهیم پرداخت.

وسعت طاسی و بانک مو

هر فرد برای اینکه بتواند کاشت موی سر و ابرو را به‌صورت مؤثر انجام دهد، باید یک بانک موی خوب داشته باشد. بانک مو ناحیه‌ای از بدن است که موهای آن به دلایل مختلف نسبت به سایر قسمت‌ها مقاومت بیشتری را در برابر ریزش از خود نشان می‌دهند. معمولاً ناحیه پشت سر به‌عنوان بانک مو استفاده می‌شود؛ اما اینکه طاسی در چه ناحیه‌ای و با چه مساحتی اتفاق افتاده باشد، نوع طاسی و میزان غنی بودن و قابل‌استفاده بودن بانک مو از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه کاشت مو هستند. همچنین این مورد در تعیین اینکه شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه به چه تعداد جلساتی نیاز دارید، بسیار اهمیت دارد.

تراکم مدنظر

زمانی که برای مشاوره به نزد متخصصان کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، یکی از پرسش‌هایی که باید به آن پاسخ گویید این است که دوست دارید موهایتان تا چه حد متراکم باشد. بدیهی است که تراکم بیشتر نیاز به تار موهای بیشتری داشته و در نتیجه هزینه بیشتری را برای شما رقم خواهد زد.

اينستاگرام دکتر سليماني

کلینیک زیبایی

کلینیکی که برای کاشت موی سر به آن مراجعه می‌کنید، نقش مؤثری در تعیین هزینه کاشت مو دارد. فناوری دستگاه‌هایی که در آن کلینیک برای کاشت مو استفاده می‌شوند، میزان تخصص پزشک‌های حاضر در مرکز و به‌روز بودن دانش کاشت مو مهم‌ترین عوامل در تعیین تخصص یک مرکز و به تبع آن هزینه انجام کاشت مو در آن مرکز است.

در حال حاضر کلینیک‌های زیادی در زمینه کاشت طبیعی مو فعالیت می‌کنند و هر کدام نیز دارای روش‌ها و متدهای خاصی برای پیوند فولیکول مو هستند. کلینیک‌هایی وجود دارند که به علت داشتن تخصص و مهارت بالا در پیوند مو، اقدام به دریافت هزینه‌های بیشتری از مراجعه‌کنندگان می‌کنند. گروهی دیگر از کلینیک‌ها نیز وجود دارند که به علت داشتن سوابق درخشان و همچنین تضمین‌هایی که برای کاشت مو به افراد می‌دهند، هزینه‌های بیشتری دریافت می‌کنند. معمولاً این دسته از کلینیک‌ها با ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر نسبت به سایر مراکز، اقدام به بالا بردن تعرفه خود می‌کنند. البته در این بین نیز کلینیک‌های معتبر و خوب دیگری نیز وجود دارند که کاشت مو را با کیفیت مطلوبی برای افراد انجام می‌دهند و در قبال آن نیز هزینه‌های منطقی و متعارفی را دریافت می‌کنند.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

تفاوت ترمیم مو و کاشت مو و کاربرد هر کدام

چه افرادی برای کاشت مو به روش FIT مناسب هستند؟

آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟

آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

ترمیم مو بهتر است یا کاشت مو ؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
قبل از کاشت مو لازم است چه نکاتی را بدانیم ؟قبل از کاشت مو لازم است چه نکاتی را بدانیم ؟

تصمیم کاشت مو، یک تصمیم مهم و کلیدی است. پیش از کاشت یا ترمیم مو، لازم است فرد خود را آماده کند، چرا که کاشت مو بسیار حساس بوده و اگر به درستی صورت نگیرد و با روش‌های سنتی و غیرتخصصی انجام شود می‌تواند موجب ریزش مجدد مو شده و تاثیر منفی در روحیه ی فرد بگذارد ... ادامه مطلب

بهترین نتایج کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟بهترین نتایج کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

در هر شیوه درمانی عوامل زیادی برای موفقیت یا عدم موفقیت آن وجود دارد که عمل تهاجمی کاشت مو نیز از آن مستثنا نیست. در این عمل عواملی همچون انتخاب روش مناسب درمان، داشتن یا عدم داشتن بانک مو قوی، رعایت کامل مراقبت‌ های قبل و بعد از عمل نکاتی است که همه‌ در موفقیت یا عدم موفقیت عمل کاشت مو موثر است ... ادامه مطلب

کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟کاشت مو در کلینیک های تخصصی چگونه است؟

کاشت مو یکی از حساس‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌رود و از طرف دیگر تعداد مراکز تازه‌کار و غیرحرفه‌ای که با تبلیغات گسترده سعی در جذب مشتریان دارند، افزایش یافته است؛ بنابراین، شما باید در انتخاب یک کلینیک درمانی مناسب، دقت زیادی داشته باشید تا دچار مشکلات بعدی نشوید. ... ادامه مطلب

ترمیم محل بانک مو بعد از کاشتترمیم محل بانک مو بعد از کاشت

کاشت مو یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌های مو را از ناحیه مقاوم در برابر ریزش مو (منطقه دهنده) برداشته و به قسمت‌های طاس یا کم‌پشتی مو پیوند می‌دهند. کاشت مو یک راه‌حل دائمی و طبیعی برای بیمارانی است که از طاسی یا ریزش مو رنج می‌برند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465