دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مو و ریزش مو / کربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزش

کربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزش

برای داشتن موهای ضخیم و با طراوت باید سعی کنید مواد مغذی موردنیاز مو را تأمین کنید. گاهی اوقات ممکن است این مواد مغذی از طریق ماساژ روغن‌های مناسب مو فراهم شود؛ اما این تنها درصدی از کمبود مواد مغذی را جبران می‌کند. فولیکول‌های مو باید مواد مغذی را از خون دریافت نمایند تا بتوانند بهترین رشد را داشته باشند، در این صورت به دنبال روشی باشید که گردش خون را بالا می‌‎برد تا فولیکول مو بتواند هر چه بیشتر با خون در ارتباط باشد. کربوکسی‌تراپی مو این کار را به ‌خوبی برای موها انجام می‌دهد.

اگر احساس می‌کنید موی شما رشد نمی‌کند یا حجم آن کاهش‌یافته است، در این مواقع می‌توانید از روش کربوکسی تراپی مو استفاده نمایید. برای رویش مجدد موی سر استفاده از روش کربوکسی‌تراپی بسیار مؤثر است. کربوکسی تراپی یکی از روش‌های درمانی غیرتهاجمی (بدون جراحی) است که با استفاده از تزریق گاز دی‌اکسید کربن به لایه‌های زیر پوستی به رفع مشکلات پوست و مو می‌پردازد. با تزریق گاز کربن دی اکسید در ناحیه پوست سر، جریان خون افزایش می‌یابد و به این ترتیب رشد موها تحریک می‌شود.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام کربوکسی تراپی مو

کربوکسی تراپی یک روش سرپایی است و معمولاً فقط ۳۰-۱۵ دقیقه طول می‌کشد. روش انجام کربوکسی تراپی پوست و مو بر اساس بخشی از بدن که تحت درمان قرار می‌گیرد متفاوت خواهد بود. با این حال، اکثراً اساس روش کربوکسی تراپی، یکسان است. مخزن گاز دی اکسید کربن با لوله‌های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می‌شود، پزشک با دقت تنظیم می‌کند که چه مقدار گاز از مخزن دستگاه جریان یابد.گاز از طریق تنظیم کننده جریان به لوله‌های استریلی منتقل می‌شود که در انتها دارای فیلتر است. فیلتر قبل از رسیدن به بدن، ناخالصی‌ها را جمع می‌کند. سپس گاز از یک سوزن بسیار کوچک در طرف مقابل فیلتر عبور می‌کند، پزشک گاز را از طریق سوزن به زیر پوست تزریق می‌کند. کربوکسی تراپی تقریباً بدون درد است و حتی برخی از پزشکان قبل از وارد کردن سوزن به پوست، کرم بیحس‌کننده‌ای را به محل تزریق می‌مالند تا بیمار دردی حس نکند.

کربوکسی تراپی مو

مراقبت‌های لازم بعد از انجام کربوکسی تراپی مو

پس از انجام کربوکسی تراپی مو نیاز به رعایت مراقبت‌های خاصی نیست؛ اما در هر صورت رعایت نکات زیر الزامی است:

رعایت این نکات به شما کمک می‌کند که نتیجه بهتر و ماندگارتری را داشته باشید و میزان رضایت شما از انجام کربوکسی تراپی بیشتر می‌گردد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

کاندید نامناسب کربوکسی تراپی مو

  1. افرادی که دچار نارسایی کلیه هستند و در پروسه دیالیز کلیه قرار دارند، اصلاً مناسب استفاده از کربوکسی تراپی مو نیستند.
  2. خانم‌های باردار کاندید مناسبی برای انجام کربوکسی تراپی نیستند.
  3. افرادی که تحت درمان سرطان هستند نیز، مناسب استفاده از این روش نخواهند بود.
  4. افراد دارای کم‌خونی، کاندید خوبی برای استفاده از کربوکسی تراپی نیستند.
  5. بیماران مبتلا به صرع نیز، کاندیدای مناسبی برای درمان با کربوکسی نیستند.
  6. افراد مبتلا به بیماری‌های پوستی نیز کاندید خوبی برای انجام کربوکسی تراپی نیستند.
  7. اگر دچار گلوکوم یا آب سیاه چشم هستید، از انجام کربوکسی تراپی پرهیز کنید.
  8. افراد دچار مشکلات مغزی، نباید برای انجام این عمل کاندید شوند.
  9. بیماران قلبی و عروقی نیز، کاندید انجام کربوکسی تراپی مو نخواهند بود.
  10. افراد دارای بیماری‌های تنفسی و آسم، اصلاً کاندید مناسبی برای این عمل نیستند.

عوارض کربوکسی تراپی مو

همان‌گونه که گفته شد کربوکسی تراپی یک روش کامل امن است که هیچ‌گونه خطر و عوارضی برای بدن ایجاد نمی‌کند؛ اما امکان دارد بعد از تزریق در صورتی که پوست بیمار حساس باشد کبودی خفیف ایجاد شودکه بعد از مدت کوتاهی به طور کامل برطرف می‌شود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا درمان ریزش مو با لیزر روش ایمنی است

از چه روشهایی برای جلوگیری از ریزش مو استفاده میشود؟

ریزش سکه ای ریش آقایان به چه علت است؟

ریزش مو سکه ای چگونه است و چه علتی دارد؟

راهکارهای درمان ریزش مو بعد از کرونا



نظرات کاربران درباره این مطلب :مرجان اسدی [ 1402-07-18 ]
کربوکسی تراپی به نطر من برای کسایی که عجله ایی ندارند برای درمان بسیار مناسبه کم تهاجمی تره از بقیه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو دائمی است؟آیا کاشت مو دائمی است؟

مدت ماندگاری کاشت مو از مهم‌ ترین دلایل قانع‌ کننده افراد کاندید برای کاشت مو است. نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است و کاشت مو در دسته بندی روش‌ های ماندگار قرار می‌ گیرد. اگر بخواهید به دائمی بودن کاشت مو استناد کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که شرایطی بدنی در هر انسان با دیگر متفاوت است. ... ادامه مطلب

نحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبینحوه انجام کاشت مو به روش ترکیبی

باتوجه به اینکه کاشت مو یک نوع عمل جراحی می‌باشد، الزامی است در مورد بهترین روش کاشت مو با توجه به فیزیولوژی هر فرد، و سایر نکات اطلاعات کافی داشته باشیم. در کنار روش‌های متعددی که برای رفع مشکلات طاسی در کلینیک ارائه می‌شود یکی از مناسب ترین و بهترین روش‌های کاشت، کاشت مو به روش ترکیبی است ... ادامه مطلب

پس از کاشت مو از چه روشهایی برای حفظ فولیکولها استفاده میشود؟پس از کاشت مو از چه روشهایی برای حفظ فولیکولها استفاده میشود؟

پس از انتقال فولیکول ها به محل کاشت مو و اتمام عمل پیوند مو، پزشک جراح ممکن است روشهای مکمل کاشت مو را که به حفظ و بقاء فولیکولها کمک می‌کنند، مانند لیزر تراپی، مزوتراپی و پی آر پی را پیشنهاد نماید ... ادامه مطلب

چه جوشهایی را اصلاً نباید دستکاری کرد؟چه جوشهایی را اصلاً نباید دستکاری کرد؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی‌ ها می شود. دستکاری جوش ها در مثلث خطر صورت عوارض دارد.در صورتی که در این منطقه جوش چرکی ایجاد شود، دستکاری کردن آن می ‎تواند عواقب جدی برای شما به دنبال داشته باشد. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465