دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / بهترین کلینیک کاشت مو زنان

بهترین کلینیک کاشت مو زنان

امروزه متقاضیان کاشت مو تنها مردان نیستند و از آنجایی که مو یکی از مهم‌ترین المان‌های زیبایی، به‌ویژه برای زنان است، زنان بسیاری که از ریزش مو یا طاسی برخی از نواحی سر رنج می‌برند به دنبال کاشت مو و داشتن خط رویش و زیبایی طبیعی مو هستند.کاشت مو یکی از ایمن‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار آمده و عوارض بسیار کمی دارد. روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو در طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند.

با این حال نباید فراموش کنیم که تمامی این روش‌ها، هنوز نوعی عمل جراحی محسوب می‌شوند و تمام عمل‌های جراحی عوارض و خطراتی دارند. اگر در مراکز معتبر و حرفه‌ای، رجوع کنید، بیشتر عوارض کاشت مو قابل پیشگیری هستند و احتمال رخ دادنشان به حداقل می‌رسد. اگر کلینیک کاشت مو از دستگاه‌ها و ابزار به‌ روز، جراحان حاذق و تیم درمانی حرفه‌ای بهره ببرد، احتمال عوارض کاشت مو بسیار کاهش می‌یابد. برخی از عوارض نظیر عفونت‌ها، به دلیل عدم رعایت دستورالعمل مراقبت‌های بعد از عمل رخ می‌دهد. این دست عوارض یا به دلیل سهل‌ انگاری بیمار یا ناشی از عدم ارائه‌ی اطلاعات کافی از سوی کلینیک است.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عوامل ایجاد ریزش مو در زنان

شرایط مختلف روانی، فیزیکی و شیمیایی می‌توانند باعث ریزش مو به صورت گسترده بر روی ناحیه سر شود. ریزش موی ناشی از کشیدن (به خاطر استفاده از روش‌های مختلف حالت دادن به مو در طول یک دوره زمانی طولانی‌مدت) و استفاده از محصولات حالت دهنده شیمیایی آسیب‌زا برای مو (مواد شیمیایی حالت دهنده مو) بیشتر از بقیه موارد باعث می‌شود ریزش مو در بین خانم‌ها مشاهده گردد.

کاشت موی زنان

کاندیدای مناسب کاشت مو

روش های کاشت مو

روش FUE

Follicular Unit Extraction یا FUE در واژه به معنای جداسازی به بخش‌های فولیکولی می‌باشد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT, FUT, FUG, FUM, SUT, BUT و... را شامل می‌شود؛ یعنی برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن شخص و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص. این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر می‌تواند صورت گیرد.

روش FIT

Follicular Isolation Technique یا FIT در واژه به معنای تکنیک جداسازی فولیکول‌ها. در این متد به‌وسیله پانچ از ناحیه بانک مو که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می‌شود، فولیکول‌ها برداشت شده و در ناحیه‌ای که نیاز به کاشت مو احساس می‌شود، مجدداً به‌وسیله پانچ و یا SLIT این فولیکول‌ها کاشت یا پیوند داده می‌شوند.

روش FUT

Follicular Unit Transplant FUT در واژه به معنای عملی بر اساس قسمت‌های فولیکولی می باشد و به نوعی دیگر نخستین روش کاشت مو محسوب می شود و در این روش نواری را از نزدیکی گوش سمت راست تا نزدیکی گوش سمت چپ برداشت کرده و گرفت ها را از آن ناحیه جدا می کنند. امروزه با توجه به معایب متعددی که کاشت مو با تکنیک FUT مانند جراحی، درد، خونریزی، بیهوشی، عوارض جانبی و ... داشت در سطح دنیا منسوخ شده و روش های جدیدی جایگزین روش فوق شده است.

روش SUT

تنها روش کاشت مو که بدون جراحی می باشد و به هیچ عنوان جراحی ندارد کاشت مو به روش SUT است. کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود؛ یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود. دلیل این موضوع این است که در برداشت توسط تکنسین ممکن است خطای انسانی رخ دهد که نتیجه این موضوع پرت شدن و از بین رفتن بانک موی فرد می باشد. در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود که بدون جراحی، بدون درد، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند. یکی از رکوردهایی که کاشت مو به روش sut به جا گذاشته است کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض احتمالی کاشت مو در زنان

  1. عفونت های احتمالی که برای زنان پس از انجام این عمل به وجود می آید ممکن است سبب اذیت شدن آنها در دوره ی نقاهت و همچنین بعد از عمل شود که این مورد ممکن است آزار دهنده باشد.
  2. سر درد، تورم، خارش، درد در ناحیه کاشته شده، از جمله مشکلاتی هم که می تواند برای زنان پس از انجام این عمل پیش بیاید.
  3. خونریزی یکی از مواردی که سبب وحشت در زنان می باشد. خون ریزی در این عمل نیز وجود دارد و زنان معمولاً به دلیل ترس و وحشت نمی توانند آنطور که باید و شاید با این موضوع کنار بیایند. بهتر است قبل از عمل فرد بیمار خود را از نگرانی و همچنین استرس های نا به جا رد کند و سپس در محل انجام عمل حاضر شود.
  4. از دست دادن حس در محل جراحی یکی از عوارضی می باشد که در زنان ایجاد می گردد و بعد از 18 هفته اصولاً از بین می رود؛ اما بعد از ایجاد شدن این عارضه می توانید با پزشک خود مشورت نمایید تا شما را برای کاهش این عارضه یاری نماید.
  5. پس از انجام این عمل ممکن است موهای کاشته شده از دست بروند. باید این نکته را ذکر کنیم که پس از انجام این عمل در مردان نیز شاهد ریزش موهای کاشته شده می باشیم و این مورد به نوعی در هر دو جنس دیده می شود؛ اما زنان باید نسبت به مردان مراقبت هایی بیشتری جهت حفظ موهای کاشته شده به عمل بیاورند.
  6. تحریک شدن پوست سر
  7. زمانی که عمل مورد نظر انجام شد و مدت زمانی برای سپری کردن دوره ی نقاهت و همچنین رشد موها سپری شد ممکن است برای زنان مشکل سرگیجه به وجود آید. این مشکل معمولاً سبب نگرانی و استرس زنان می شود؛ اما باید گفت که این مورد نیز می تواند در صورت به وجود آمدن شرایط و اطاعت از دستورات پزشک قابل درمان می باشد.
  8. ضربان نامنظم قلب
  9. اختلال در عملکرد جنسی نیز یکی از عوارض کاشت مو در زنان می باشد.
  10. تورم در دست، پا و سینه
  11. کیست در ناحیه کاشت فولیکول ها ایجاد می گردد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که فولیکول ها به پوست شما آسیب بزند و اغلب خوش خیم می باشند. در بیشتر موارد خود به خود از بین می روند؛ اما در صورت بروز با پزشک خود مشورت نمایید.
  12. سکسه نیز یکی از عوارض کاشت مو در زنان می باشد که به دلیل عصبی اتفاق می افتد و معمولاً از 100 نفر، 5 نفر دچار این عارضه می شود و بین چند ساعت تا چند روز در فرد رخ می دهد و به طور خود به خود از بین می‌رود.

یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد. برخی از روشهای ترمیم مو مانند مزوتراپی و ... در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشند. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

قبل از کاشت مو لازم است چه نکاتی را بدانیم ؟

بهترین نتایج کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

کاشت مو در مردان با چه عوارضی همراه است؟

کاشت موی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

مدت بیحسی سر بعد از کاشت مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا با بوتاکس، بینی کوچک می شود؟آیا با بوتاکس، بینی کوچک می شود؟

بینی در بخش مرکزی صورت بوده و یکی از اجزا مهم در زیبایی صورت است. تزریق بوتاکس به بینی و اطراف آن متدی است که سال ها توسط پزشکان و متخصصان مجرب توصیه ... ادامه مطلب

اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشتاصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت

اصلاح طراحی خط رویش مو در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز باید در اولویت قرار بگیرد و ظاهر خوبی را به بیمار بدهد. از این رو اصلاح و ترمیم خط رویش مو اهمیت بسیار بالایی دارد. ... ادامه مطلب

درمان جوش صورت با دارودرمان جوش صورت با دارو

جوش صورت در واقع شایعترین مشکل پوستی است. شروع آن به شکل جوش زیر پوستی همرنگ پوست و گاهی جوش برجسته و سرسیاه یا سرسفید می باشد. معمولاً برای درمان جوش صورت نیاز به اقدامات متعددی می باشد که یکی از این روشها مصرف دارو است. ... ادامه مطلب

زیبایی و جوانسازی پوست با لیزرزیبایی و جوانسازی پوست با لیزر

جوانسازی پوست با لیزر از روش‌ های بسیار اثربخش برای از بین بردن چین‌ و چروک‌ ها و لیفت پوست به شمار می‌ رود. در زمان انجام لیزر، پرتوهای این ابزار با برخورد به پوست، به لایه‌ های زیرین نفوذ می‌ کند. این پرتوها سلول‌ را وادار به کلاژن سازی می‌ نماید. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465