دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / کاشت موی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

کاشت موی ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

کاشت موی ایده آل روشی است که بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورد و کمترین میزان استرس را به شما وارد کند. دستاورد کاشت موی ایده آل مشخص است، پر کردن نواحی بدون موی سر به شکلی که زیبایی و جوانی شما را بازیابی کند. خوشبختانه روش‌های کاشت مو تنوع بالایی دارند و این باعث شده که تعداد بیشتری از متقاضیان کاشت مو بتوانند کاشت موی مؤثر و با تراکم عالی دریافت کنند. تفاوت اصلی روش‌های مختلف کاشت مو در شیوه‌ و تکنیک برداشت گرافت‌ها است. تقریباً تمامی آنها کم‌تهاجمی یا با حداقل تهاجم هستند، نتایج بسیار خوبی دارند و عوارض جانبی کمی را شامل می‌شوند. برای همین هر کدام در جای خود می‌توانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های پس از کاشت مو

عوامل مؤثر در کاشت موی ایده آل

باید به این موضوع توجه داشته باشید که در هر شیوه درمانی عوامل زیادی برای موفقیت یا عدم موفقیت آن وجود دارد که عمل تهاجمی کاشت مو نیز از آن مستثنی نیست. در این عمل عواملی همچون انتخاب روش مناسب درمان، داشتن یا عدم داشتن بانک مو قوی، رعایت کامل مراقبت‌های قبل و بعد از عمل و … نکاتی است که همه در موفقیت یا عدم موفقیت عمل کاشت مو مؤثر خواهد بود. شناخت و انتخاب مناسب‌ترین روش درمانی برای کاشت مو جزو عوامل مؤثر در موفقیت و یا عدم موفقیت این درمان برای شما است. این نکته را توجه داشته باشید که در آخر این پزشک است که مناسب‌ترین روش درمان را تجویز می‌کند.

کاشت موی ایده آل

عوامل عدم موفقیت در نتیجه کاشت مو

شرایطی که باعث رشد نکردن و نتیجه ی ناموفق در کاشت مو می شوند در افراد زیر قابل مشاهده است:

  1. افرادی که به طور کلی دارای موهای نازکی هستند و طاسی گسترده ای دارند.
  2. دارای ریزش موی شدید و گسترده به دلیل شیمی درمانی و استفاده از داروهای دیگر به علت بیماری های خاص هستند.
  3. افرادی که به دلیل جراحت های عمیق دارای زخم های گسترده ای هستند.
  4. همچنین افرادی که سیگار و مشروبات الکلی مصرف می کنند، شانس کمتری برای کاشت موی موفق دارند؛ چراکه فولیکول ها وقتی تازه کاشته می شوند، در ابتدا آسیب پذیر هستند و نیاز به خون سالم برای مقوی شدن و رشد دارند؛ اما در این افراد خون از کیفیت پایینی برخوردار است و حتی ممکن است سبب شود موهای تازه رشد کرده دوباره دچار ریزش شوند و عمل کاشت بی نتیجه شود.

خصوصیات کاشت موی ایده آل

از مهم‌ترین نتایج انجام کاشت مو، تراکم بالای پیوند مو در ناحیه کم‌پشت یا طاس سر می‌باشد. در واقع کاشت مو هر چقدر که تراکم بیشتری داشته باشد نتایج خوبی نیز به همراه خواهد داشت.

یکی دیگر از نتایج کاشت مو این است که در این روش پس از اتمام فرآیند، جای هیچ‌گونه زخمی در ناحیه کاشت شده باقی نمی‌ماند. یکی از ویژگی‌های بهترین روش کاشت مو عدم وجود زخم پس از پیوند است و همچنین بهترین پیوند موی طبیعی بهترین تراکم را نیز به همراه دارد.

در کاشت موی ایده آل همچنین خط رویش کاشت مو طبیعی است و مو نیز از تراکم بالایی برخوردار خواهد بود. موهایی که با بهترین روش کاشت مو، کاشته می‌شوند معمولاً بین ۱۵ تا ۲۰ سال ماندگاری دارند.

روش های کاشت مو

روش FUE

Follicular Unit Extraction یا FUE در واژه به معنای جداسازی به بخش‌های فولیکولی می‌باشد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT, FUT, FUG, FUM, SUT, BUT و... را شامل می‌شود؛ یعنی برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن شخص و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص، این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر می‌تواند صورت گیرد.

روش FIT

Follicular Isolation Technique یا FIT در واژه به معنای تکنیک جداسازی فولیکول‌ها. در این متد به‌ وسیله پانچ از ناحیه بانک مو که معمولاً از پشت سر و بالای گوشها انتخاب می‌شود، فولیکول‌ها برداشت شده و در ناحیه‌ای که نیاز به کاشت مو احساس می‌شود، مجدداً به ‌وسیله پانچ و یا SLIT این فولیکول‌ها کاشت یا پیوند داده می‌شوند.

روش FUT

Follicular Unit Transplant FUT در واژه به معنای عملی بر اساس قسمت‌های فولیکولی می باشد و به نوعی دیگر نخستین روش کاشت مو محسوب می شود و در این روش نواری را از نزدیکی گوش سمت راست تا نزدیکی گوش سمت چپ برداشت کرده و گرفت ها را از آن ناحیه جدا می کنند. امروزه با توجه به معایب متعددی که کاشت مو با تکنیک FUT مانند جراحی، درد، خونریزی، بیهوشی، عوارض های جانبی و ... داشت در سطح دنیا منسوخ شده و روش های جدیدی جایگزین روش فوق شده است.

روش SUT

تنها روش کاشت مو که بدون جراحی می باشد و به هیچ عنوان جراحی ندارد کاشت مو به روش SUT است. کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود؛ یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود. دلیل این موضوع این است که در برداشت توسط تکنسین ممکن است خطای انسانی رخ دهد که نتیجه این موضوع پرت شدن و از بین رفتن بانک موی فرد می باشد. در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود که بدون جراحی، بدون درد، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند. یکی از رکوردهایی که کاشت مو به روش sut به جا گذاشته است، کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی کاشت مو

اگر کاشت مو توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود، هیچ عارضه‌ای ندارد. کاشت مو باید توسط متخصصان پوست‌ و ‌مو که دوره‌های جراحی پوست و پیوند مو را گذرانده‌اند، با رعایت استانداردهای فیزیکی و تجهیزاتی مناسب انجام شود. با این‌ همه کاشت مو هم یک عمل پزشکی است که مانند سایر اعمال پزشکی می‌تواند در برخی موارد مشکلاتی هم ایجاد کند؛ اما بسیاری از این عوارض و مشکلات موقتی هستند.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا افراد دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

آیا کاشت مو دائمی است؟

ترمیم مو بهتر است یا کاشت مو ؟

کاشت مو در افراد سالمند و نتایج نهایی آن



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک چه روشی است؟پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک چه روشی است؟

پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک عبارت است از روشی جدید که در آن از قابلیت تبدیل شدن سلولهای بنیادی یا استم سل ها ی موجود در خون انسان استفاده میشود. ... ادامه مطلب

آیا تیغ زدن موی سر باعث پرپشت شدن آن میشود؟آیا تیغ زدن موی سر باعث پرپشت شدن آن میشود؟

امروزه یکی از معضلاتی که در بین بسیاری از افراد به وجود می‌ آید و با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند، کم پشتی و ریزش مو می‌ باشد. این اتفاق، سبب تغییرات منفی در ظاهر افراد می‌ شود که بسیار ناخوشایند است. تراشیدن مو با تیغ، هیچ تأثیری بر قوام، تراکم یا سرعت رشد مو ندارد. ... ادامه مطلب

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند موبازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو

کاشت ریش و سبیل یک خط پیوسته روی صورت شما ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا ظاهر شما منظم‌تر به نظر برسد. ریزش موهای صورت ممکن است برای هر مردی اتفاق بیفتد حتی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و دارای رژیم غذایی سالم هستند. ... ادامه مطلب

علت سفید شدن موها چیستعلت سفید شدن موها چیست

سفید شدن موها با افزایش سن امری طبیعی است و در حقیقت نشانه آن است که بدن در حال فرسوده شدن و پیری است؛ اما این تغییر رنگ در هر زمانی می‌تواند موها را درگیر کند. ممکن است حتی نوجوانان و یا افرادی که در دهه 20 زندگی هستند نیز متوجه این تارهای سفید در بین موهایشان بشوند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465