دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / آیا کاشت ریش و سبیل در یک جلسه امکان پذیر است؟

آیا کاشت ریش و سبیل در یک جلسه امکان پذیر است؟

یکی از عناصر زیبایی برای مردان ریش و سبیل است. با تغییر مدل این دو جزء و بلند یا کوتاه کردن آنها تغییرات زیادی در چهره ایجاد می‌شود. در واقع ریش و سبیل از عناصر ایجاد کننده ی جذابیت در مردان هستند. برخی از مردان به دلایل مختلفی دارای ریش و سبیل کم‌پشتی در ناحیه صورت خود هستند که خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این مسئله به راحتی قابل حل است. به این صورت که مردان می‌توانند با برخورداری از تکنیک‌های کاشت ریش و سبیل اعتماد به نفس را به خود بازگردانند.

از نظر پروسه انجام کاشت، کاشت ریش و سبیل نیز کاملاً شبیه کاشت موی سر است، البته باید از دقت و حساسیت بیشتری برخوردار باشد. برای کاشت ریش و سبیل ابتدا فولیکول‌های مو از قسمت انتقال دهنده استخراج شده و از یکدیگر جدا می‌شوند. با استفاده از سوزن‌های مخصوص و بسیار ظریف، روی صورت شکاف‌هایی در جهت رشد مو ایجاد شده و سپس فولیکول‌های استخراج شده با دقت و بدون آسیب رسیدن به وسیله سوزن در این شکاف‌ها قرار داده می‌شوند یا اصطلاحاً به پوست پیوند زده می‌شود. عمل کاشت ریش و سبیل معمولاً با بیحسی موضعی انجام گرفته و با توجه به تکنیکی که پزشک برای کاشت از آن استفاده می‌‌کند بین ۷ تا ۱۰ ساعت زمان می‌برد. به طور معمول کاشت ریش و سبیل در یک جلسه امکان پذیر است و انجام میشود .

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

کاندیدای مناسب کاشت ریش و سبیل

  1. تا زمانی که موهای سالم روی پوست سر خود دارید میتوانید عمل کاشت ریش را انجام دهید. کاشت ریش و سبیل را می توان از سن 24 سالگی به بعد انجام داد. که البته حتماً باید مو و ریش فرد توسط پزشک معاینه شده و در صورت تأیید امکان کاشت ریش یا سبیل وجود دارد؛ زیرا ریش در سن سی سالگی کامل می شود و میتوان تا آن موقع صبر کرد و اگر نتیجه ای حاصل نشد اقدام به کاشت نمود.
  2. کاشت ریش برای کسانی که ریش و سبیل کم پشتی دارند، بخش‌هایی از ریش یا سبیل، دچار طاسی شده یا به طور مادرزادی ریش و سبیل ندارند مناسب است.
  3. کسانی که تنها برای زیباتر شدن صورت خود قصد انجام عمل کاشت ریش را دارند و با تمام محدودیت ها و عوارض این روش درمانی آشنایی دارند.

روش‌های کاشت ریش و سبیل

متدهای مختلفی برای کاشت ریش و سبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند یکی از این روشها FUT است. در این روش، پزشک بعد از اعمال بیحسی موضعی به صورت نواری از بانک مو، مو برداشت می‌کند، این نوار بین 3 تا 4 اینچ بوده و دارای گرافت‌های کوچکی است که هر کدام چند تار مو روی خود دارند و این گرافت‌ها را بر روی ناحیه‌ی گیرنده کاشت می‌دهند.

آمادگی جهت کاشت ریش و سبیل

قبل از این که وارد پروسه کاشت شوید، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید تا تجربه موفقتری داشته باشید. این موارد به شرح زیر است:

اقدامات پس از انجام کاشت ریش و سبیل

مراقبت‌هایی که باید بعد از کاشت انجام دهید، شامل موارد زیر است:

اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت ریش و سبیل

در خصوص عوارض احتمالی باید گفت که این عوارض می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد؛ اما به طور کلی عوارض شایع در این نوع کاشت موارد زیر هستند:

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

کاشت ریش و سبیل به روش FUT

کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟

برای کاشت ریش از کجا مو برمیدارند؟

آیا به عوارض کاشت ریش و سبیل آگاه هستید؟

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟

هزینه کاشت ریش، بسته به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی کلینیک محل جراحی، جراح و سطح طاسی متفاوت است. در بیشتر عمل‌ هایی که بر حسب گرافت انجام می‌ شوند، هر میزانی که شدت فقدان مو شدیدتر باشد، هزینه بیشتر است. ... ادامه مطلب

حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟

شما می توانید کاشت مو با تراکم بالا در اصفهان را با مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل دکتر سلیمانی تجربه نمایید ... ادامه مطلب

آزمایشات لازم قبل از انجام عمل کاشت ابرو چه هستندآزمایشات لازم قبل از انجام عمل کاشت ابرو چه هستند

پیش از انجام کاشت ابرو باید آزمایشات پزشکی لازم را انجام دهید و انجام آزمایش قبل از کاشت ابرو اهمیت زیادی دارد. ... ادامه مطلب

رفع موهای زائد با لیزر مورفع موهای زائد با لیزر مو

برداشت مو به وسیله لیزر ، بر پایه جذب انتخابی نور به وسیله مواد بیولوژیکی بدن نهاده شده است که در آن انرژی به شیوه ای به فولیکول مو منتقل می شود که آسیب های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و در بافت های محیطی در حداقل باشد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465