دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل به روش FUT چگونه است؟

ریش و سبیل یکی از زیبایی‌های صورت مردان است. امروزه کاشت ریش و سبیل یکی از جراحی‌های زیبایی رایج است. کاشت مو بر روی صورت برای رفع کم مویی صورت انجام می‌شود. برخی از مردان علیرغم علاقه به ریش و سبیل، موی قابل‌توجهی بر صورت خود ندارند. این افراد به می‌توانند با کاشت ریش و سبیل چهره خود را آنگونه که دوست دارند تغییر دهند. برخی مواقع نیز کاشت مو بر روی صورت برای پوشاندن جای زخم، اسکار، آکنه و جوش است.
در عمل کاشت ریش نیز همانند کاشت مو، بانک مو پشت سر و یا اطراف آن است. موهای کاشته شده در پیوند ریش همیشگی بوده و روند رشد طبیعی دارند، برای کاشت ریش از روش FUT استفاده می‌کنیم. پیوند واحد فولیکولی (FUT) روش به روز در کاشت ریش می‌باشند.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مراحل کاشت ریش و سبیل به روش FUT

  1. در ابتدا لازم است موی بانک مو و صورت اصلاح‌شده و بی‌حسی موضعی اعمال گردد. سپس در ادامه، استریل کردن پوست انجام خواهد شد.
  2. در مرحله بعد، پزشک پوست سر شما را برش خواهد داد تا یک نوار باریک از پوست بانک مو را بردارد. معمولاً این ناحیه برش، در قسمت پشت سر، انجام می‌شود؛ چون این قسمت، بهترین بخش بانک مو است. سپس این ناحیه با استفاده از بخیه، بسته می‌شود. در بین متد‌های کاشت ریش و سبیل، این تنها متدی است که در آن به بخیه نیاز می‌شود.
  3. در مرحله بعدی پزشک متخصص به همراه اعضای تیم پزشکی، قسمت جدا شده از پوست سر را به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم کرده و زیر میکروسکوپ قرار می‌دهند تا گرافت‌ها جدا شوند.
  4. با استفاده از یک سوزن بسیار نازک، پزشک حفره‌های کوچکی در صورت شما ایجاد می‌کند تا فضا برای کاشت گرافت‌ها آماده شود.
  5. سپس این گرافت‌ها در برش‌های کوچک ایجاد شده کاشته می‌شوند و فرآیند به پایان می‌رسد. پس از پایان این فعالیت، پزشک توصیه‌های دارویی، درمانی و مراقبتی را با شما در میان می‌گذارد. اگر می‌خواهید به بهترین نتیجه از کاشت طبیعی ریش و سبیل دست پیدا کنید، رعایت این توصیه‌ها برای شما الزامی خواهد بود.

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش FUT

در این روش یک زخم خطی و کوچک در پشت سر باقی می‌ماند که اغلب در اثر رویش موهای بالایی پوشیده می‌شود. در روش کاشت ریش و سبیل به روش FUT مقدار بیشتری مو در واحد زمان برداشت می‌شود. در این روش از منطقه‌ی میانی بانک مو برای افزایش تعداد گرافت ها در یک ناحیه استفاده می‌شود.

در روش FUT این امکان وجود دارد که طی یک جراحی و با برداشت یک نوار، فولیکول‌های لازم برای داشتن یک ریش پرپشت به دست آید. همچنین در این روشِ کاشت ریش و سبیل، آسیب بسیار کمتری به فولیکول‌های سالم در بانک مو وارد می‌شود. همچنین ازآنجایی‌که برداشت مو به صورت یک نوار انجام می‌شود بسیار سریع‌تر از روش دیگر است.

کاشت ریش و سبیل

مراقبت‌های بعد از کاشتن مو برای سبیل و ریش به روش FUT

تعیین‌کننده‌ترین پارامتری که موفقیت کاشت را تضمین می‌کند، مراقبت‌های بعد از کاشت سبیل و ریش است. استفاده از قرص ویتامین C و آناناس، در بهبودی سریع جای زخم صورت و ناحیه بانک مو، کمک زیادی می‌کند. در خصوص نحوه شست‌وشو صورت، استحمام و مراقبت از ریش کاشته‌شده، حتماً نظر پزشکتان را بپرسید.

نبایست تا چند ماه هیچ فشاری به موهای کاشته شده وارد کنید. این موها بعد از چند هفته شروع به ریزش می‌کنند و سپس آرام‌آرام دوباره رشد خواهند کرد. در چنین شرایطی مراقبت از پوست صورت، شست و شوی روزانه و مرطوب نگاه داشتن آن به کنترل عفونت و رشد بهتر موها کمک خواهد کرد.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی کاشت ریش و سبیل به روش FUT

عمل کاشت موی سبیل مقداری عوارض جانبی دارد که جدی نیستند. برخی از آنها عبارت‌اند از:

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

انواع روش کاشت ریش و سبیل

برای کاشت ریش از کجا مو برمیدارند؟

آیا به عوارض کاشت ریش و سبیل آگاه هستید؟

مراحل کاشت سبیل و ریش

کاشت ریش و سبیل به روش FUT



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟درباره مزونیدلینگ، کاربردهای این روش و مزایای آن برای پوست چه می دانید؟

طراوت و زیبایی پوست در دوران جوانی ویژگی است که بسیاری از افراد میخواهند آن را برای مدتی طولانی حفظ کنند و در سنین بالاتر پوستی صاف و یکدست داشته باشند. به همین دلیل افراد ممکن است روش های مختلفی را به کار بگیرند. یکی از جدیدترین این روش ها که می تواند برای جوانسازی پوست استفاده شود، مزونیدلینگ است ... ادامه مطلب

انواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت بدون جراحیانواع روش های زاویه سازی و کانتورینگ صورت بدون جراحی

روش های بدون جراحی بسیاری برای زاویه سازی صورت وجود دارد و انتخاب بهترین روش برای هر کسی بر عهده پزشک معالج است. ... ادامه مطلب

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند موبازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو

کاشت ریش و سبیل یک خط پیوسته روی صورت شما ایجاد می‌کند و موجب می‌شود تا ظاهر شما منظم‌تر به نظر برسد. ریزش موهای صورت ممکن است برای هر مردی اتفاق بیفتد حتی برای آنهایی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و دارای رژیم غذایی سالم هستند. ... ادامه مطلب

چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟

مراقبت از موهای پیوند در روزهای بعد از عمل کاشت مو حتی در دراز مدت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465