دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو / تاثیر فوق العاده لیزر تراپی بعد از کاشت مو

تاثیر فوق العاده لیزر تراپی بعد از کاشت مو

پس از انجام عمل کاشت مو می توان از لیزر جهت تسریع فرآیند رشد موهای کاشته شده استفاده کرد. لیزر تراپی یکی از روش‌های درمانی است که با استفاده از تابش پرتوی متمرکز عمل می‌کند. نور لیزر قابل تنظیم در طول موج‌های مختلفی است که امکان درمان نواحی گسترده‌تری را در اختیار پزشکان قرار می‌دهد. در واقع بهره گیری از لیزر کم توان و سرد بعد از کاشت مو موجب افزایش جریان خونرسانی در پوست سر شده و باعث می گردد که گلبول های قرمز خون مواد مغذی و اکسیژن بیشتری را در کوتاهترین زمان ممکن به فولیکول های موهای کاشته شده برسانند و از طریق تقویت فولیکول ها، باعث رشد سریع تر و ضخیم تر آنها شوند. علاوه بر این، لیزرتراپی پوست سر پس از کاشت، باعث تحریک متابولیسم فولیکول های مو و رشد آنها خواهد شد، به طوری که موهایی قوی و مستحکمی رشد خواهند کرد.

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم‌توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزرتراپی مو

از مهم‌ترین برتری‌های روش لیزر درمانی برای مو می‌توان موارد زیر را نام برد:

لیزر تراپی بعد از کاشت مو

نحوه انجام لیزر تراپی مو

در طول جلسه درمان، دستگاه لیزر درمانی بالای سر قرار می‌گیرد. کلاهک لیزری یک ابزار ثابت است که در آن تعدادی دیود لیزری قرار دارد که ظاهر آن کاملاً شبیه به مو خشک‌کن‌های کلاهی مورد استفاده در سالن‌های زیبایی بانوان است. دیودها طول موج و فرکانس به خصوصی از نور را منتشر کرده و به این ترتیب باعث درمان فولیکول‌های مو با نور کم توان می‌شوند. بسته به میزان گستردگی ریزش مو، جلسات درمان می‌بایست به مدت حدوداً 6 ماه به صورت هفتگی تکرار شوند.

این روش نور ایمنی را به پوست شما منتقل می‌کند. نور تابیده شده همانند آب و مواد مغذی که منجر به رشد گیاه می‌شود، به فولیکول‌های مو می‌رسد. انرژی این پرتوها توسط فولیکول‌های مو جذب شده و میکروسیرکولاسیون (گردش بهتر جریان خون) افزایش می‌یابد.

مراقبت های بعد از لیزرتراپی مو

کاندیدای مناسب لیزرتراپی مو

  1. افرادی که در مراحل اولیه ریزش مو می باشند و هنوز بخشی از موهای قسمت جلویی سر آنها در حال رشد هستند.
  2. افرادی که به علت ویژگی های ارثی به این مشکل دچار شده اند.
  3. خانم هایی که در تمامی نقاط سر آنها اثر کم پشتی و ریزش مو به چشم می خورد.
  4. دارندگان موهای نازک و شکننده
  5. افرادی که موی خود را در اثر دستکاری مفرط و یا مصرف دارو از دست می دهند.
  6. افرادی که دچار ریزش مو در اثر تغییرات هورمونی، یائسگی، کمبود آهن، زایمان، شیمی درمانی و … شده باشند.

ماندگاری لیزر تراپی مو

بسته به شرایط مراجعین و نوع پوست و موی آنها، مدت زمانی که طول می کشد تا نتیجه حاصل از این شیوه درمانی، بروز کند، متفاوت است. به طور معمول پس از 3 ماه علائم اولیه تأثیر لیزر بر ریزش مو نمایان می شود. نتیجه حاصل از لیزرتراپی ریزش مو، در صورت شرکت در تمام جلسات تجویزی پزشک و رعایت نکات مراقبتی که توصیه کرده است تا مدت زمان زیادی می تواند ماندگار باشد. بسته به میزان گستردگی ریزش مو، جلسات درمان می‌بایست به مدت حدوداً 6 ماه به صورت هفتگی تکرار شوند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، علاوه بر جلساتی که زیر دستگاه لیزر قرار می‌گیرید، یک سری داروهای مخصوص مراقبت از مو و رشد مجدد مو به شما داده می‌شود که همراه با لیزر درمانی از آنها استفاده کنید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

هزینه هر جلسه لیزر تراپی مو

مسائلی مانند مدل و مارک دستگاه ، موقعیت مکانی کلینیک ، مهارت پزشک و شرایط فرد مراجعه‌کننده همگی در هزینه لیزر تراپی مو دخیل می‌باشند و هزینه با توجه به این مسائل برای هر فردی مجزا تعیین می‌شود.

عوارض لیزر تراپی مو

به دلیل اینکه در روش لیزرتراپی مو از لیزرهای کم‌توان و ملایمی استفاده می‌گردد، حرارتی از این لیزرها به پوست تابیده نخواهد شد و از سوی دیگر این نوع لیزرها، تمامی استانداردهای ایمنی جهانی و قانونی را دارا هستند، لذا هیچ نوع آسیب ناشی از سوختگی و تغییر رنگ ‌بر روی پوست ایجاد نخواهد شد.

لیزر کم‌توان در ساختار بافت‌های مولکولی نیز تغییری ایجاد نمی‌کنند؛ زیرا از لحاظ ایمنی، این نوع لیزر در بین کلیه دستگاه‌های لیزر زیبایی در کلاس IIIA قرار دارد. در کلیه مواردی که تاکنون لیزرتراپی مو انجام‌شده است، هیچ عوارضی گزارش نشده است.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نحوه ی صحیح شستشوی مو بعد از کاشت

پس از کاشت مو به روش FUT چه مراقبتهایی لازم است؟

علت عفونت بعد از کاشت مو چیست؟

مدت زمان رشد مو بعد از کاشت

توصیه های بعد از کاشت موی طبیعی که باید انجام داد



نظرات کاربران درباره این مطلب :مسعود [ 1402-07-18 ]
بعد از کاشت سبیل در ناحیه اسکار برای تقویت و رشد موهای کاشته شده پیشنهادتون چیه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟آیا کاشت مو برای زنان هم امکان پذیر است؟

زنان ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به کاشت مو داشته باشند؛ اما باید این نکته را در ذهن داشت که در زنان معمولاً ریزش یا طاسی در قسمت جلویی سر اتفاق می‌ افتد. از طرفی زنان برای برداشت واحد های فولیکولی محدودیت دارند و نمی‌ توان از ناحیه پشت سر یا کناره‌ ها، گرافت‌ های مو را استخراج کرد. ... ادامه مطلب

لیزر درمانی برای درمان ریزش مو چیست؟لیزر درمانی برای درمان ریزش مو چیست؟

لیزرتراپی مو یک روش درمانی نوین و انقلابی برای درمان ریزش مو به روش غیرجراحی است که هم برای زنان و هم مردانی که از مشکل آزاردهنده‌ی ریزش مو رنج می‌برند؛ می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد. با انجام لیزرتراپی مو شما می‌توانید موهایی ضخیم‌تر، پرپشت‌تر و درخشان‌تر داشته باشید ... ادامه مطلب

درمان لکه های قهوه ای جای جوشدرمان لکه های قهوه ای جای جوش

جوش زمانی ایجاد می‌ شود که پوست دچار التهاب شده باشد. برای اینکه پوست بهبود یابد و از این التهاب خلاص شود، باید سلول های پوستی جدید جایگزین سلول های ناحیه آسیب دیده شوند. اگر سلولهایی که برای ترمیم به سطح پوست آمده اند، حاوی رنگدانه یا ملانین باشند با تجمع در نقطه ملتهب، ایجاد لک میکنند. ... ادامه مطلب

تأثیر مزونیدلینگ مو در تقویت مو و درمان ریزش موتأثیر مزونیدلینگ مو در تقویت مو و درمان ریزش مو

یکی از بهترین روشها برای درمان ریزش مو، مزونیدلینگ است. مزونیدلینگ مو، روشی مشابه مزوتراپی مو، غیر تهاجمی و فاقد درد در رفع ریزش مو است که با تزریق سطحی ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها به لایه مزودرم پوست همراه است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465