دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ابرو / نتیجه نهایی کاشت ابرو چه مدت بعد از کاشت مشخص میشود؟

نتیجه نهایی کاشت ابرو چه مدت بعد از کاشت مشخص میشود؟

کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین انتخاب ایده آل برای پر پشت کردن ابرو‌های شما است. ابرو یکی از قسمت های است که در زیبایی افراد تأثیر فوق العاده زیادی دارد. از این پس بسیاری از افراد که بر اثر عوامل و شرایط مختلفی ابروی آنها کم پشت است سعی بر تقویت ابرو خود دارند. جهت کاشت نیز روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که در همه آنها استفاده از فولیکول‌های جدید و بهبود تراکم مو‌های ابرو روش درمان می‌باشد. . در ناحیه‌ای که کاشت ابرو انجام گرفته است، یک لایه پوستی مشاهده خواهد شد که در ابتدا قرمز بوده و بعد از چند روز خشک می‌شود و می‌ریزد. از سویی دیگر چند هفته بعد نیز موی کاشته شده دچار ریزش خواهد شد. جایی برای نگرانی نخواهد بود؛ زیرا این مسأله طبیعی است و باعث می‌شود ابرو‌های جدید با قدرت و حجم بیشتری رشد نمایند.در صورتی که کاشت طبیعی ابرو به خوبی و با متد مناسب برای شما انجام شود، بین ۶ ماه تا یکسال، نتیجه نهایی و مطلوب را شاهد خواهید بود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

1- کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT روشی است که در آن فولیکول های مو به همراه بخشی از بافت پوست جدا شده و به محل گیرنده منتقل می شود. این روش به صورت جراحی و به کمک تیغ جراحی انجام می شود. پیوند ابرو به این روش به این صورت است که ابتدا به کمک تیغ جراحی یک بافت نواری شکل از روی پوست ابرو که محل پیوند ابرو است برداشته شده و کنار گذاشته می شود. در ادامه بافتی از پوست از محلی که دارای موهای پرپشت است، جهت کاشت ابرو طبیعی، برداشته می شود. این بافت نیز به صورت نواری و به کمک تیغ جراحی برداشته می شود. دلیل اینکه این بافت را جهت پیوند ابرو از مناطق پرپشت بر میدارند این است که این مناطق به قدر کافی حاوی فولیکول هایی که باعث رشد مو می شوند هستند. در نهایت بافت اهدا کننده حاوی فولیکولها را روی محل گیرنده در ابرو منتقل کرده و پیوند می زنند. پس از اینکه پیوند گرفت، فولیکول های مو در محل پیوند شروع به رشد کرده و تقریباً بعد از حدود 6 ماه علائم ظهور ابروهای جدید طی روند پیوند ابرو را مشاهده خواهید کرد.

2- کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE روش جدیدتری است که ایرادهای روش قبلی کاشت ابرو طبیعی را بهبود می دهد. کاشت ابرو به روش FUE بدون خونریزی و حتی بدون جراحی انجام می شود، بنابراین این روش کاشت ابرو روش مناسبتری جهت کاشت ابرو است. در کاشت ابرو طبیعی به روش FUE دیگر نیاز نیست که بافت پوست سر جدا شود. در این روش از پیوند ابرو از هیچ عمل جراحی استفاده نمی شود، بلکه در این روش تنها خود فولیکول های مو از محل اهدا کننده گرفته شده و به محل گیرنده انتقال می یابد. در این روش از کاشت ابرو طبیعی، ناحیه ای پرپشت روی بدن را انتخاب می کنند و به کمک یک پنس یا گیره مخصوص، فولیکول ها را از این محل برمیدارند. درواقع پزشک متخصص کاشت، تنها یک برش بسیار ریز روی بافت اهدا کننده ایجاد کرده و فولیکول ها را به کمک یک گیره کوچک برمیدارد. در ادامه پزشک باید فولیکول ها را به محل گیرنده در ابرو منتقل کند.

3-روش کاشت ابرو SUT

روش کاشت ابرو SUT زیر مجموعه روش کاشت FIT یا همان FUE است. از طریق روش SUT که احتمال آسیب به فولیکول‌های مو در آن کمتر است می‌توان در زنان و مردان در سنین مختلف استفاده کرد؛ چراکه پزشک در این روش به جای هولدر دستی از دستگاه برای جدا کردن فولیکول‌ها استفاده می‌کند. یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار در ایران برای کاشت ابرو است و مدت‌ها است که از آن استفاده می‌شود. درد و خونریزی ناشی از این روش بسیار جزئی می‌باشد؛ چرا که دستگاه با دقت و ظرافت بیشتری فولیکول مو را از سر جدا می‌کند.

کاشت ابرو

مراقبت های قبل از کاشت ابرو

عزیزان توجه داشته باشید قبل از کاشت ابرو باید چند نکته را رعایت کنید:

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

کاندید نامناسب کاشت ابرو

در شرایط خاصی کاشت ابرو طبیعی به افراد توصیه نمی شود. در صورتی که افراد شامل شرایط زیر باشند، کاشت ابرو در آنها نتایج مطلوبی نخواهد داشت:

ماندگاری کاشت ابرو

نتیجه‌ کاشت ابرو تا حد قابل توجهی به مرکز ارائه‌ دهنده خدمات زیبایی و عملکرد متخصص وابسته است. در صورتی که در ماه‌های اولیه‌ پس از کاشت به دقت از ابروها مراقبت کنید، ماندگاری کاشت ابروی طبیعی حاصل خواهد شد. لازم است بدانید که احتمال رویش تمامی فولیکول‌های مو بسیار کم است؛ چرا که در حین انتقال ممکن است فولیکول‌ها آسیب ببینند یا عوامل دیگری منجر به عدم رشد موها شوند. بنابراین کاشت ابرو معمولاً نیاز به جلسات ترمیمی خواهد داشت تا فولیکول‌هایی که با موفقیت کاشته نشده‌اند جایگزین شده و موهایی که در جهت نامناسب رشد کرده‌اند اصلاح شوند.

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابروها با توجه به اینکه یک روش ماندگار است، هزینه‌ی بالایی ندارد؛ اما تعیین این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می‌توان آنها را شامل موارد زیر دانست:

  1. تکنیکی که کاشت ابرو به کمک آن انجام می‌گیرد؛ هزینه‌های متفاوتی در بر دارند.
  2. کلینیکی که پیوند ابرو در آن انجام می‌گیرد. با توجه به این که هر کلینیک دارای امکانات و خدمات دهی متفاوتی است، ممکن است هزینه‌های آنها تفاوت‌هایی با هم داشته باشد.
  3. مهارت و تجربه‌ی پزشک در تعیین هزینه اهمیت دارد.
  4. تعداد گرافت مو که باید از سر برداشته شود و در ناحیه‌ی ابرو کاشته شود. این مورد بسته به سطحی از ابرو است که خالی شده است.
  5. شرایط بیمار که ممکن است بسته به سلامت فردی دارای حساسیت‌هایی باشد و باید مراقبت‌های بیشتری در حین عمل کاشت ابرو از او به عمل آید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت ابرو

در صورتی که کاشت، توسط افراد نا آگاه و غیرمتخصص انجام گیرد، امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت و خواب نامناسب رویش موهای کاشته‏ شده وجود دارد. در صورت بروز این مشکلات ترمیم ابروها بسیار مشکل می ‏باشد. در نتیجه اکیداً توصیه می ‏شود که در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید.

واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد ممکن است هیچگونه ورم و کبودی پیش نیاید. در صورتی که این حالت ایجاد شود ورم اطراف چشم‌ها که به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب بعد از عمل جراحی از بین می‌رود.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی است؟

معرفی جدیدترین روشهای کاشت ابرو در دنیا

چرا ابروها پس از کاشت میریزند؟

آیا بعد از کاشت می توان ابرو را رنگ کرد؟

روشهای کاشت ابرو با موی طبیعی



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

کاشت ابروی طبیعی برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می شود روش های متعددی دارد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک مورد استفاده قرار می گیرد. ... ادامه مطلب

ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟ليزر ليپوليز چيست و چگونه عمل مي كند؟

با توجه به اینکه چاقی امروزه به معضل اساسی در جوامع مختلف تبدیل شده است، طبیعتا درمان آن هر روزه شکل جدیدتری را تجربه می کند و سعی می شود از پیشرفت های تکنولوژیک برای درمان آن استفاده شود. در چند سال اخیر تکنیک های استفاده از ارتعاشات اولتراسوند و حرارت نور لیزر توانسته راه خود را در خرد کردن و از ب ... ادامه مطلب

نکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنیدنکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنید

ریزش مو و طاسی از جمله عواملی هستند که زیبایی ظاهری افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مقابله با این مشکل کاشت مو طبیعی بهترین راه‌حل ممکن محسوب می‌شود. ... ادامه مطلب

علت سفید شدن موها چیستعلت سفید شدن موها چیست

سفید شدن موها با افزایش سن امری طبیعی است و در حقیقت نشانه آن است که بدن در حال فرسوده شدن و پیری است؛ اما این تغییر رنگ در هر زمانی می‌تواند موها را درگیر کند. ممکن است حتی نوجوانان و یا افرادی که در دهه 20 زندگی هستند نیز متوجه این تارهای سفید در بین موهایشان بشوند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465