دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب و مقالات / آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟

آیا رنگ کردن ابروها عوارضی برای ابروها دارد؟

ابروها با تکمیل کردن چشم و چهره، نگاه را زیباتر می کنند. بسیاری از خانم ها برای زیباتر شدن و پرپشت شدن ابروها و پوشاندن سفیدی آنها از رنگ ابرو یا مداد ابرو استفاده می کنند. خیلی از افراد اعتقاد دارند که رنگ کردن ابرو باعث سفید شدن ابروها می‌شود؛ اما این عقیده، غلط است. استفاده از رنگ ابرو ممکن است شامل عوارضی چون خشکی و شکنندگی ابروها بشود؛ ولی استفاده از آن به هیچ عنوان موجب سفیدی آن نمیشود. فوملانین و اوملانین دو رنگدانه در ابرو هستند که وظیفه حفظ رنگ اصلی ابروهای شما را بر عهده دارند. هرگاه عدم تعادل در تولید این دو رنگدانه وجود داشته باشد، منجر به سفیدی زودرس موهای ابرو شما می شود.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علل سفید شدن رنگ ابرو

رنگ کردن ابرو

موارد منع استفاده از رنگ ابرو

بیشتر پزشکان بر این باورند که رنگ‌های شیمیایی در رشد نوزاد اختلال ایجاد می‌کند و رنگ ابرو در بارداری خطرناک است، به همین دلیل بهتر است رنگ ابرو در اوایل بارداری مصرف نشود. در صورت ضرورت استفاده رنگ نباید زیاد روی ابروهای شما بماند؛ اما توصیه می‌شود جهت اطمینان از سلامتی نوزاد این کار را در ماه آخر بارداری انجام دهید.

ملاحظات استفاده از رنگ ابرو

حداقل ۲۴ ساعت قبل از این‌که برای اولین بار ابروهای خود را رنگ کنید، رنگ را روی پوست دست خود امتحان کنید. پس از رنگ کردن ابرو لطفاً مراقبت‌های زیر را دنبال کنید تا مطمئن شوید که هیچ سوزشی وجود ندارد و این‌که رنگ تا زمانی‌که ممکن است روی ابروها باقی بماند.

اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی استفاده از رنگ ابرو

عوارض جانبی شایع و خطرات ناشی از رنگ کردن ابرو شامل سوزش چشم، پوست و التهاب بافت های اطراف ابرو و تحریکات پوستی است. برخی افراد ممکن است تورم و التهاب را تجربه کنند و در برخی موارد نادر منجر به کوری می گردد. معمولاً عوارض جانبی رنگ کردن روی همه افراد یکسان دیده نمی شود و ممکن است عوارض جانبی از یک فرد تا فرد دیگر متفاوت باشد. باید قبل از استفاده از رنگ های شیمیایی آن را روی جای دیگر از بدن خود امتحان کنید که بعد از چند ساعت اگر به آن حساسیت دارید نشان دهد.

شما می‌توانید کاشت مو با بالاترین تراکم و کمترین عوارض را در کلینیک بهین اصفهان تجربه نمایید. در این مرکز با بکارگیری انواع تکنیک های به روز کاشت مو و انتخاب مناسب ترین آنها برای شما مطلوب ترین نتایج را می‌توانید مشاهده کنید. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس برای بالا بردن ابرو مؤثرتر است یا فیلر؟بوتاکس برای بالا بردن ابرو مؤثرتر است یا فیلر؟

روش های مختلفی برای بالا بردن ابرو وجود دارد که از جمله آنها می توان به روش های غیر جراحی نظیر بوتاکس و تزریق فیلر اشاره نمود. ... ادامه مطلب

نکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنیدنکاتی که قبل از کاشت مو باید رعایت کنید

ریزش مو و طاسی از جمله عواملی هستند که زیبایی ظاهری افراد را تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر قرار می‌دهند. برای مقابله با این مشکل کاشت مو طبیعی بهترین راه‌حل ممکن محسوب می‌شود. ... ادامه مطلب

کربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزشکربوکسی تراپی مو روش موثر درمان ریزش

کربوکسی تراپی یکی از روش‌ های درمانی غیرتهاجمی (بدون جراحی) است که با استفاده از تزریق گاز دی‌اکسید کربن به لایه‌ های زیر پوستی به رفع مشکلات پوست و مو می‌ پردازد. ... ادامه مطلب

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

هایفو یا امواج متمرکز ماورای صوت با شدت بالا یکی از جدیدترین تکنولوژی های پزشکی است که جایگزین مؤثر و بدون عوارض جانبی برای جراحی لیفتینگ صورت است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465