دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / تزریق ژل به شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاه

تزریق ژل به شقیقه برای درمان فرو رفتگی گیجگاه

شقیقه‌ها در کناره‌های صورت و در مجاورت چشم‌ها قرار دارند. وقتی سن افزایش پیدا می‌کند، شاهد از دست رفتن بخشی از حجم شقیقه‌ها هستیم. کاهش حجم این بخش از صورت، حتی روی افزایش چین و چروک نیز تأثیر می‌گذارد. این روند در دهه سوم زندگی آغاز شده و پس از چهل سالگی اوج می‌گیرد. برای این وضعیت یک روش بسیار خوب وجود دارد و آن استفاده از فیلر‌ برای تزریق به این ناحیه است. این کار موجب می‌شود که دوباره طراوت را به شقیقه‌ها برگردانید، چین و چروک صورت را کاهش بدهید و از ظاهری به مراتب جوان‌تر و شاداب‌تر نسبت به گذشته برخوردار شوید. این تزریق در ظاهر ساده است؛ اما تغییرات بسیار مطلوبی را برای شما رقم خواهد زد. فیلرها، از انواع مواد مختلف شامل پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA)، پرکننده‌های کلسیم هیدروکسیلاپاتیت کلسیم، پرکننده‌های اسید پلیلاکتیک و پرکننده‌های کلاژن و تزریق فیلر ساخته می‌شوند. فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک اغلب برای درمان چین و چروک و افزایش حجم پوست کاربرد دارند.

شما می‌توانید برای تزریق فیلر شقیقه به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های تزریق فیلر به شقیقه‌

اصلاح ساختار صورت

به کمک تزریق فیلر به شقیقه‌ها، می‌توانید ساختار صورت خود را اصلاح کنید و نشانه‌های پیری را تا حد امکان از بین ببرید. این کار موجب می‌شود که شما دوباره از ظاهری جوان و شاداب برخوردار شوید و طراوت لازم را در چهره خود به دست بیاورید. به کمک تزریق فیلر به شقیقه‌ها، شما جوانتر از سن واقعی خود به نظر خواهید رسید.

تقویت آبرسانی به پوست

هیالورونیک اسید به کار رفته در بعضی از فیلر‌ها، به صورت طبیعی نیز در بدن شما یافت می‌شود. این ماده می‌تواند آبرسانی و همچنین رسیدن مواد مغذی به پوست را تقویت کند. در نتیجه با استفاده از این فیلر‌ها برای شقیقه‌ها، پوست شما کیفیت به مراتب مطلوب‌تری پیدا خواهد کرد.

فرآیند سریع و بدون نیاز به جراحی

تزریق ژل ، یک فرآیند بسیار سریع است که در آن از ابزار جراحی استفاده نمی‌شود. این فرآیند حدوداً در سی دقیقه برای شما به پایان خواهد رسید. از آنجایی که در این فرآیند از ابزاری مثل چاقوی جراحی و بخیه استفاده نمی‌شود، در نتیجه عارضه‌های جانبی آن نیز بسیار کم و محدود خواهند بود.

قابلیت برگشت‌پذیری

اگر به هر دلیلی، از نتایج تزریق فیلر به شقیقه‌ها راضی نبودید، می‌توانید این فیلر را به راحتی از شقیقه‌های خود خارج کنید. قابلیت برگشت‌پذیری، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در تزریق فیلر به شمار می‌رود و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این عمل زیبایی محسوب می‌شود.

ریسک پایین

تزریق فیلر به شقیقه، یک عمل بسیار امن به شمار می‌رود و خطری را برای شما ایجاد نمی‌کند. این فعالیت اساساً یک فرآیند پر ریسک نیست و دوران رسیدن به بهبودی کامل نیز در آن کاملاً کوتاه خواهد بود.

نتایج طبیعی

تزریق فیلر برای شقیقه‌ها به هیچ‌وجه یک ظاهر مصنوعی برای شما ایجاد نمی‌کند. نتایج حاصل از این فرآیند به شدت طبیعی هستند.

صرفه مالی

این فعالیت نسبت به انواع جراحی‌ها و حتی نسبت به تزریق چربی، برای شما هزینه‌های کم‌تری را به دنبال دارد؛ چراکه تنها در یک مرحله صورت می‌گیرد.

تزریق فیلر به شقیقه

نحوه تزریق فیلر به شقیقه

در ابتدا نوع فیلر مناسب برای شما انتخاب می‌شود و سپس پزشک، میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق را نیز انتخاب می‌کند. از آنجایی که بسیاری از فیلر‌ها در ترکیب خود از مواد بی‌حس‌کننده نیز برخوردار هستند، شما نیازی به استفاده از بیحسی موضعی نیز در این فرآیند نخواهید داشت. البته در مواردی که آستانه تحمل فرد پایین باشد، باید بیحسی موضعی به صورت جداگانه تزریق شود. تزریق فیلر با سرنگ‌های بسیار کوچک برای شما انجام می‌شود و نتایج بسیار قابل قبولی را نیز به وجود می‌آورد

آمادگی قبل از تزریق فیلر به شقیقه‌

توجه به نکات و مراقبت‌های توصیه شده قبل از انجام فرایند تزریق فیلر به گیجگاه برای داشتن بهترین نتیجه الزامی است. در ادامه به برخی از نکات مراقبتی مهم در روزهای قبل از تزریق فیلر اشاره می‌کنیم:
1. برای جلوگیری از ایجاد کبودی‌های وسیع و یا خونریزی‌های احتمالی حین و پس از تزریق فیلر، مصرف هرگونه مسکن‌ و رقیق کننده‌های خون نظیر آسپرین را یک هفته قبل از انجام تزریق ژل (تحت نظر پزشکتان) قطع کنید.
2. در صورت ابتلا به بیماری‌های ویروسی مختلف در روزهای منتهی به انجام تزریق فیلر، به پزشک خود اطلاع دهید و درمان‌های مخصوص ویروس‌ها را دریافت کنید.
3. استفاده از هرگونه مواد جوان کننده پوست نظیر کرم‌ها و یا لوسیون‌های جوان کننده و جلوگیری کننده از پیری پوست را در روزهای منتهی به انجام تزریق فیلر قطع کنید.
4. دو هفته قبل از انجام تزریق فیلر برای هیچگونه عمل جراحی نظیر جراحی‌های دندان، تاتو و دیگر موارد این چنینی اقدام نکنید.
5. در هفته منتهی به فرایند تزریق فیلر از هرگونه درمان پوستی نظیر عکسبرداری با اشعه، انواع لیزرها و یا سایر اقدامات شیمیایی روی پوست خودداری کنید.

افراد نامناسب جهت تزریق فیلر به شقیقه

تزریق فیلر یک روش جوانسازی بی‌خطر و امن است؛ ولی در این مواقع استفاده از آن توصیه نمی‌شود:

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر به شقیقه‌

1. عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و الکل به مدت دو هفته
2. بالاتر بودن سر نسبت به بدن برای جلوگیری از تورم پوستی
3. فشار نیاوردن به محل تزریق
4. شستن صورت با شوینده ملایم
5. استفاده از کمپرس یخ برای برطرف نمودن التهاب و ورم
6. مصرف آب بیشتر برای افزایش ماندگاری نتیجه تزریق فیلر شقیقه

ماندگاری فیلر شقیقه

اثر تزریق فیلر به شقیقه‌ها موقتی است و حدوداً 4 الی 6 ماه ماندگاری دارد.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

قیمت فیلر شقیقه

هزینه تزریق فیلر، ارتباط مستقیم با مقدار ژل مصرفی، برند ژل و میزان تبحر پزشک شما دارد

عوارض تزریق ژل به شقیقه

اگر تزریق فیلر توسط پزشک حرفه‌ای انجام گیرد، درمان بسیار راحت و بدون عوارضی را تجربه خواهید کرد. برخی از عوارض جانبی وجود دارند که ممکن است در ناحیه‌ی تزریق شده به وجود آیند:

  1. قرمزی
  2. تورم
  3. کبودی
  4. خارش
  5. درد
  6. راش

این عوارض در طی چند ساعت یا چند روز از بین خواهند رفت.

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم‌توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مرضیه رجب زاده [ 1402-04-31 ]
سلام خسته نباشید .من سه ماه پیش در مطب یکی از دکترهای اصفهان تزریق چربی ناحیه گونه و شقیقه انجام دادم و قبلش هم بهشون گفته بودم که توی دوران شیردهی هستم البته بچه م یکسال و دوماهش بود و وزنم هم ثابت شده بودولی متاسفانه یکهفته نشده اثری از چربی توی صورتم باقی نموند.مقداری از چربیم هم بهم دادن بزارم توی فریزر.میخواستم بدونم برای ترمیم میتونم بیام کلینیک شما؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
افزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سرافزایش تراکم یا پر پشت شدن موی سر

ریزش مو شایع‌ ترین مشکل پوست و مو در سرتاسر دنیا و در طول تاریخ است. این مشکل فقط مختص آقایان نیست و زنان بسیاری نیز از آن رنج می‌ برند. یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد. ... ادامه مطلب

دلایل کم پشتی ریش و سبیل و روش پر پشت کردندلایل کم پشتی ریش و سبیل و روش پر پشت کردن

پرپشت کردن ریش و سبیل یکی از موضوعات مربوط به زیبایی و ظاهر است که برخی از مردان به دنبال راهکارهایی برای آنها هستند. در گذشته راهی برای اصلاح کم پشتی ریش و سبیل وجود نداشت؛ اما با پیشرفت‌ های صورت گرفته روشهای مختلفی جهت درمان این عارضه وجود دارد که در ادامه معرفی میگردد. ... ادامه مطلب

آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟آیا کاشت ابرو به روش FUT با خطرات و عوارض همراه است؟

یکی از دلایل ریزش ابرو استفاده از خدمات تتوی ابرو است. بانوان عزیزی که سابقه‌ی استفاده از خدمات تتوی ابرو و ریزش ابرو بر اثر استفاده از این خدمات را دارند، قادر به استفاده از خدماتکاشت ابرو به روش futهستند.همچنین از جمله دلایل دیگر ریزش ابرو که می‌توان در آن از خدمات کاشت ابرو به روش futاستفاده کرد، ... ادامه مطلب

معرفی بهترین داروهای درمان ریزش مومعرفی بهترین داروهای درمان ریزش مو

استفاده از داروهای درمان ریزش مو یکی از روش‌ های کم خطر درمان ریزش مو هستند. استفاده از داروها، علاوه بر این که عوارض جراحی را ندارند، به خوبی اثر کرده و در پیشگیری و درمان ریزش موثر هستند. در ادامه بهترین داروهای درمان ریزش مو معرفی میشود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465