دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبتهای پس از کاشت مو / مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو

مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش های قطعی برای خلاص شدن از ریزش موها است که به دلیل داشتن نتایج موفقیت آمیز طرفداران زیادی دارد. موفقیت در انجام پیوند مو، به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، انجام جراحی در کلینیک های معتبر توسط متخصصان مجرب است؛ اما بعد از انجام کاشت مو توسط پزشک متخصص، موفقیت این جراحی وابسته به مراقبت های بعد از کاشت مو است. یکی از اصلی ترین مراقبت های بعد از پیوند مو ، مربوط به مصرف داروها است. مصرف داروهای بعد از کاشت مو، می تواند موفقیت کاشت مو را برای شما تضمین کند. در اکثر کلینیک‌های کاشت مو در سراسر جهان بعد از انجام عمل کاشت مو مصرف مکمل‌های تقویت مو به افراد توصیه می‌شود.این مکمل‌ها به تغذیه فولیکول مو کمک کرده، از ریزش موها جلوگیری نموده و باعث رشد موهای کاشته شده می شوند.بسیاری از متخصصان توصیه می‌کنند که افراد پس از کاشت مو به منظور تقویت رشد موهای خود از مکمل‌های تقویت مو مانند قرص هیرویت کمک بگیرند.

قرص هیرویت از جمله مکمل هایی است که توسط شرکت هلث اید (HealthAid) انگلستان برای تقویت موها، بهبود ساختار و تحریک رشد مو تولید شده است. یکی از ویژگی های بارز این مکمل افزایش ضخامت تارهای مو است. ترکیبات و ویتامین‌های موجود در هیرویت برای تأمین مواد مورد نیاز مو فرموله و ساخته ‌شده است و به همین دلیل کپسول‌های هیرویت حاوی ضروری‌ترین مینرال ها و ویتامین‌ها برای رشد مو می باشد.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ترکیبات و مزایای قرص هیرویت

این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی زیر با اثرات بیان شده می باشد:

در کنار ویتامین های موجود در این قرص، این محصول دارای ترکیبات دیگری از جمله اسید فولیک، ال-سیستئین هیدروکلراید، روغن سویا، سولفات آهن، عصاره مخمر، ژلاتین و روغن نخل نیز می باشد که هر یک از این مواد به نوبه خود در کاهش و یا متوقف شدن ریزش موها و کمک به رشد بهتر آن اثرگذار هستند.

مصرف قرص هیرویت بعد از کاشت مو

نحوه مصرف قرص هیرویت

معمولاً مصرف تمام مکمل‌های غذایی، زمان مشخصی دارد. قرص هیرویت نیز مانند سایر مکمل‌ها یک زمان خاص برای خوردن دارد، آن هم 30 دقیقه قبل از خوردن صبحانه و به صورت ناشتا است. نکته قابل توجه این است که هنگام مصرف این دارو، باید آب فراوانی بنوشید تا به خوبی جذب بدنتان شده و اثر بیشتری بگذارد. ضمناً مصرف این کپسول، برای افراد بالای 16 سال توصیه می‌شود. لازم به ذکر است، اگر مشکل گوارشی دارید یا مصرف قرص هیرویت باعث ایجاد مشکلاتی در بدن شما می‌شود، می‌توانید آن را به همراه صبحانه میل کنید.

زمان مصرف قرص هیرویت

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت روزانه یک عدد کپسول بعد از صبحانه و یا خوردن قرص هیرویت بعد از ناهار به همراه آب کافی است. در اوایل صبح جذب ویتامین توسط بدن بالاتر است در نتیجه تأثیر و نتیجه بهتری حاصل می شود. دقت کنید هر بسته قرص هرویت حاوی ۳۰ عدد کپسول است پس هر بسته برای مصرف یک ماه شما کافی خواهد بود.

مدت مصرف قرص هیرویت

بزرگسالان و نوجوانان بالای ۱۶ سال می‌توانند از قرص هیرویت به صورت روزانه استفاده کنند. ۳۰ عدد کپسول در بسته‌بندی این محصول وجود دارد که برای مصرف یک ماه کفایت می‌کند. برخی از افراد پس از ۱ ماه و تنها با استفاده از یک دوره مصرف هیرویت به نتیجه دلخواه خود می‌رسند. در مورد برخی از اشخاص که کمبود ویتامین و مواد معدنی در آنها چندان زیاد نیست، ممکن است مصرف هیرویت تنها در یک دوره کافی باشد؛ اما اغلب توصیه می‌شود که به منظور نتیجه‌گیری بهتر و تداوم علائم بهبود لازم است تا از قرص هیرویت در ۳ دوره استفاده شود؛ بنابراین می‌توان گفت که دوره قرص هیرویت جهت کسب مطلوب‌ترین نتیجه ۳ ماه است. اگر مصرف هیرویت را در نیمه راه قطع کنید و تا پایان ۳ ماه تداوم مصرف نداشته باشید، ممکن است مشکل ریزش موی غیرطبیعی شما به طور کامل برطرف نشود. در برخی موارد حتی می‌توان مصرف قرص هیرویت را تا بیش از ۳ دوره نیز ادامه داد؛ اما بهتر است در این زمینه با مشورت پزشک پیش بروید و خودسرانه دوره مصرف و یا دوز مصرف را افزایش ندهید.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض قرص هیرویت

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

چگونه از موهای کاشته شده خود مراقبت کنیم؟

علت نکروز در کاشت مو چیست؟

پس از کاشت مو چه مدت زمانی را باید به استراحت پرداخت؟

آیا رابطه جنسی پس از کاشت مو ممنوع است؟

بهترین زمان مصرف ماینوکسیدیل بعد از کاشت مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر مزونیدلینگ مو در تقویت مو و درمان ریزش موتأثیر مزونیدلینگ مو در تقویت مو و درمان ریزش مو

یکی از بهترین روشها برای درمان ریزش مو، مزونیدلینگ است. مزونیدلینگ مو، روشی مشابه مزوتراپی مو، غیر تهاجمی و فاقد درد در رفع ریزش مو است که با تزریق سطحی ویتامین ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها به لایه مزودرم پوست همراه است. ... ادامه مطلب

بهترین داروهای درمان ریزش موی سر چیست؟بهترین داروهای درمان ریزش موی سر چیست؟

ریزش مو یا آلوپسی، یک اتفاق بسیار رایج در بین مردان، زنان و کودکان است که همه ساله افراد زیادی را در سطح جهان درگیر می‌کند. یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد. ... ادامه مطلب

لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چه کاربردهایی دارد؟

کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی مواردی مانند لک پوست را از بین می برد و هیچ آسیبی به بافت های پوست نمی رساند. ... ادامه مطلب

تغییر رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائدتغییر رنگ پوست بعد از لیزر موهای زائد

موهای زائدی که بر روی صورت و بدن افراد رشد می‌ کنند جلوه زیبایی نداشته و علاوه بر آن از لحاظ بهداشتی نیز افراد ترجیح می‌ دهند آنها را از بین ببرند. یکی از مهم‌ ترین و تأثیرگذارترین این روش‌ ها لیزر موهای زائد است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465