دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت ریش و سبیل / هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟

هزینه کاشت ریش بستگی به چه مواردی دارد؟

یکی از عناصر زیبایی در چهره مردان، داشتن ریش‌های پرپشت است؛ اما بسیاری از مردان به دلایل مختلفی نظیر مصرف دخانیات و الکل، عوامل وراثتی، نداشتن تغذیه مناسب، سانحه‌هایی همانند آتش سوزی و … به مرور زمان ریش خود را از دست می‌دهند. کاشت ریش یک روش منحصر به فرد برای برگرداندن زیبایی به چهره مردان است و می‌توانند به صورت همیشگی به ریش‌ دلخواه خود دست یابند. از آنجا که کاشت ریش می‌تواند از پر کردن یک ناحیه کوچک برای اصلاح شکل ریش و تا پر کردن نواحی بزرگ انجام گیرد، می‌تواند هزینه مختلفی داشته باشد. بهترین راه برای محاسبه قیمت، مراجعه برای مشاوره است تا پزشک به شما بگوید چه تعداد پیوند برای ناحیه مورد نظر خود نیاز دارید و این پیوندها باعث افزایش قیمت می‌شوند. هزینه کاشت ریش، بسته به عوامل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی کلینیک محل جراحی، جراح و سطح طاسی متفاوت است. در بیشتر عمل‌هایی که بر حسب گرافت انجام می‌شوند، هر میزانی که شدت فقدان مو شدیدتر باشد، هزینه بیشتر است.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کاشت ریش

علل کم پشتی یا ریزش ریش

۱. عوامل ژنتیکی

عوامل ارثی یا ژنتیکی احتمالاً مهم‌ترین دلایل کم‌پشت بودن ریش و سبیل هستند.

۲. هورمون‌ها

هورمون‌ها می‌توانند یکی از عوامل کم پشتی ریش و سبیل باشند. هورمونی که روی رشد موهای ریش و سبیل تأثیر حیاتی دارد، تستسترون است. برخی از متقاضیان کاشت ریش و سبیل کسانی هستند که تستسترون کمتری تولید می‌کند.

۳. آسیب‌ها و بیماری‌ها

برخی آسیب‌ها به پوست و بیماریهای پوستی می‌توانند باعث طاسی موقت یا دائم در نواحی ریش و سبیل شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

به جز این موارد، آلوپسی آره‌آتا یا ریزش موی سکه‌ای هم می‌تواند باعث ریزش و کم‌پشتی موهای ریش و سبیل شود. ریزش مو در آلوپسی آره‌ آتا (چه در سر و چه در ریش) معمولاً موقتی است؛ ولی به صورت دوره‌ای تکرار می‌شود.

هزینه کاشت ریش

۴ .سبک زندگی

می‌دانیم که باید خواب کافی داشته باشیم، غذاهای سالم بخوریم، ورزش کنیم و از میزان استرس خود بکاهیم. این موارد برای سلامت عمومی بدن و همچنین رشد ریش و سبیل مهم هستند.

روشهای کاشت ریش

مراقبت های قبل از کاشت ریش

مراقبت های بعد ازکاشت ریش

مراقبت های بعد از کاشت ریش طبیعی می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی ایجاد نماید زیرا با عدم مراقبت از ریش های کاشته شده ممکن است فولیکول ها آسیب دیده و از بین روند در نتیجه عملاً انجام کاشت ریش و سبیل بی تأثیر خواهد بود. در زیر به تعدادی از مراقبت های دوران نقاهت این عمل که از انجام آنها باید پرهیز کنید، اشاره شده است:

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ریش

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت کاشت ریش، تأثیرگذار باشند که در ادامه به اصلی‌ترین عوامل تغییر هزینه کاشت اشاره می‌کنیم:

  1. اولین عامل مهم، میزان گرافت‌های استخراج شده است. هر چقدر که تعداد گرافت مورد نیاز برای کاشت بیشتر باشد، هزینه پیوند ریش افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع افرادی که به گرافت‌های بیشتری نیاز دارند، باید هزینه بیشتری نیز بپردازند.
  2. عامل مهم بعدی، متد انتخاب شده برای کاشت طبیعی ریش است. به طور معمول روش‌های نوین، هزینه های بیشتری به دنبال دارند؛ اما کارآمد‌تر و مؤثرتر نیز هستند.
  3. دستمزد پزشک
  4. همچنین باید هزینه آزمایش‌های قبل از شروع کاشت، خرید داروها و حتی درمان عوارض احتمالی را در محاسبه قیمت کاشت ریش در نظر گرفت.

 آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض کاشت ریش و سبیل

شما می‌توانید برای افزایش کلاژن و جوانسازی پوست به کلینیک بهین در اصفهان مراجعه نمایید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه های مختلف پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر می‌تواند نتایج بسیار درخشانی را به شما ارائه نماید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا کاشت ریش روی جای زخم صورت امکان پذیر است؟

کاشت خط ریش برای چه افرادی مناسب است؟

دلایل کم پشتی ریش و سبیل و روش پر پشت کردن

بازگرداندن موی ریش و سبیل با روشهای پیوند مو



نظرات کاربران درباره این مطلب :مرتضی نهاوندی [ 1402-08-28 ]
آقای دکتر آیا امکان این هست که شخص کاشت ریش و سبیل انجام بده ولی دوباره برگرده به جالت اول و هیچ رشدی نداشته باشه ..

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجازمشکلات و عوارض کاشت ابرو در سن غیر مجاز

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌ های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌ برند و برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می‌ شود. کاشت ابرو به روش‌ های متعددی انجام می‌ گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از روش‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد ... ادامه مطلب

نقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشمنقش مزونیدلینگ در جوانسازی دور چشم

مزونیدلینگ یکی از روش های جوانسازی دور چشم است که ترکیبی از مزوتراپی و میکرونیدلینگ می باشد ... ادامه مطلب

تأثیر شگفت انگیز مزوژل جالپرو برای جوانسازی پوستتأثیر شگفت انگیز مزوژل جالپرو برای جوانسازی پوست

مزوژل که به عنوان مزوفیلر نیز نامیده می شود، روشی نوین در علم پزشکی است که در آن از ترکیبی از مؤثرترین مواد برای جوانسازی پوست استفاده می شو ... ادامه مطلب

ماندگاری و عوارض تزریق کلاژن برای جوانسازی پوستماندگاری و عوارض تزریق کلاژن برای جوانسازی پوست

کلاژن و الاستین از پروتئین های ساختاری هستند که به‌طور طبیعی در لایه های پوست وجود دارند. این دو پروتئین برای حفظ نرمی و خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465