دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / هایفوتراپی چه کاربردها و مزایایی دارد؟

هایفوتراپی چه کاربردها و مزایایی دارد؟

به مرور زمان و با افزایش سن و سال، چین و چروک بیشتری روی پوست صورت ایجاد می‌شود. از این رو بیشتر افراد با استفاده از روش‌های جوانسازی پوست صورت و داروهای مختلف، پوست صورت را تحریک به ساخت کلاژن می‌کنند. کلاژن یک پروتئین ضروری در پوست است که عدم وجود آن باعث افتادگی، شل شدن، چین و چروک و… پوست می‌شود. هایفو یکی از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای لیفتینگ پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین لیفت صورت شود. در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود؛ یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند.

هایفوتراپی به عنوان روشی ایمن و کم عارضه برای لیفتینگ و جوانسازی پوست ؛ در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

کاربرد هایفوتراپی

هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

روش انجام هایفوتراپی

در این روش ابتدا پزشک، محل مورد درمان را مشخص کرده و آن را تمیز می کند. سپس با استفاده از کرم بیحسی، بیحس کنندگی موضعی انجام می شود. پزشک ژل مخصوص را روی پوست شما قرار داده و این ژل همان ماده ای است که در سونوگرافی استفاده می شود. دستگاه روی پوست شما قرار گرفته و روند درمان از این طریق آغاز خواهد شد. تکنسین یا متخصص با استفاده از مانیتور دستگاه امواج را تنظیم کرده و آن را آماده استفاده می کند. امواج فراصوت ابتدا با پالس های کوتاه به محله مورد نظر فرستاده می شوند. این درمان ممکن است ۳۰ الی ۹۰ دقیقه به طول بینجامد و در نهایت دستگاه از روی پوست برداشته شده و این روند گاهی یک و گاهی چند بار تکرار می شود تا به نتیجه دلخواه و مورد نظر برسید.

مراقبت قبل از هایفوتراپی

برای انجام هایفوتراپی نیازی به آمادگی خاصی نیست. تنها باید پیش از هایفو تمام محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را به طور کامل پاک کنید. قبل از انجام هایفو در معرض مستقیم آفتاب قرار نگیرید. آفتاب سوختگی یا برنزه شدن پوست مانعی برای انجام هایفو است. همچنین استفاده از مواد شیمیایی که باعث تحریک پوست می‌شوند، برای درمان هایفو مضر هستند. در صورتی که از آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید. ممکن است پزشک توصیه کند ۲ هفته قبل از هایفو مصرف داروها را متوقف کنید.

مراقبت‌ بعد از هایفوتراپی

بعد از انجام درمان هایفوتراپی باید تا چند هفته از آفتاب مستقیم یا سرمای شدید دوری کنید. آفتاب شدید باعث هایپرپیگمانتاسیون، آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می‌شود. بهتر است از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. این مراقبت‌ها باید تا زمان تکمیل فرآیند کلاژن‌سازی و سفت شدن پوست انجام شود. پس از درمان از خاراندن پوست خودداری کنید. این عمل باعث آسیب پوستی می‌‌شود. همچنین باید مصرف الکل را متوقف کرد. سعی کنید در این مدت آب زیاد بنوشید. آب سرعت کلاژن‌سازی را بهبود می‌بخشد. بهتر است تا چند هفته هنگام حمام کردن از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. تمامی این موارد باعث می‌شود، روند کلاژن‌سازی بهتر انجام شده و نتیجه ماندگاری بیشتری داشته باشد.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند؟

هایفوتراپی برای موارد زیر به کار برده می‌شود:

ماندگاری هایفوتراپی

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌ توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا ۶ ماه و حداکثر تا ۳ سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

تعداد جلسات مورد نیاز هایفوتراپی

فقط یک جلسه هایفو برای افرادی که شلی و افتادگی خفیف تا متوسط دارند کافی است؛ ولی اگر فردی تمایل دارد که به دلیل داشتن افتادگی پوست بیشتر هایفوتراپی را تکرار کند، می تواند بعد از 6 ماه یک جلسه دیگر هایفوتراپی انجام دهد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

قیمت هایفوتراپی صورت

به عوامل بسیاری بستگی دارد و بر اساس تشخیص پزشک، نوع پوست و تعداد جلسات درمانی متغیر است.

عوارض هایفوتراپی

در ابتدا پوست قدری برافروخته و قرمز می‌شود که معمولاً محدود به طول درمان است، هرچند رفع شدن آن گاهی بیشتر طول می‌کشد. برخی بیماران با ورم، سوزش یا حساسیت به لمس مختصری روبرو می‌شوند که البته موقتی است. کبودی یا بی‌حسی موقتی ناحیه‌های کوچک پوست نیز از عوارض هایفوتراپی است که چندان شایع نیست.

اگر از فقدان موهای خود رنج می‌برید، می‌توانید با پیوند مو مشکل خود را حل کنید. بزرگترین مزیت پیوند مو این است که فرد اعتماد به نفس خود را بازمی‌یابد. در کلینیک بهین اصفهان از بهترین روشهای کاشت و پیوند مو بهره گرفته شده است تا نتایجی رضایت بخش و شگفت انگیز برایتان به ارمغان آید. در این مرکز از روشهای کاشت مو شامل پیوند واحد فولیکولی (FUT) و استخراج واحد فولیکولی (FUE) برای ایجاد نتیجه‌ای طبیعی استفاده می‌شود. مورد قابل ذکر آن است که شما می‌توانید بر اساس میل خود موهای پیوند یافته را حفظ کنید، آنها را رنگ کنید، مواد آرایشی بزنید، بشویید و با هر مدل مویی آراسته کنید. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره ‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

تفاوت های مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ چیست؟

آر اف فرکشنال سوزنی موثرترین روش جوانسازی

هایفوتراپی غبغب روشی موثر در جوانسازی

مزونیدلینگ برای لک و جوانسازی پوست

هایفو برای لیفت صورت و جوانسازی پوست



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

کانتورینگ صورت وگونه با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است.کانتورینگ می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و همچنین کاهش علائم پیری است. ... ادامه مطلب

اصلاح طراحی خط رویش مو با کاشتاصلاح طراحی خط رویش مو با کاشت

اصلاح طراحی خط رویش مو در یک عمل جراحی موفقیت‌آمیز باید در اولویت قرار بگیرد و ظاهر خوبی را به بیمار بدهد. از این رو اصلاح و ترمیم خط رویش مو اهمیت بسیار بالایی دارد. ... ادامه مطلب

بهترین کلینیک کاشت مو زنانبهترین کلینیک کاشت مو زنان

امروزه متقاضیان کاشت مو تنها مردان نیستند و از آنجایی که مو یکی از مهم‌ ترین المان‌ های زیبایی، به‌ ویژه برای زنان است، زنان بسیاری که از ریزش مو یا طاسی برخی از نواحی سر رنج می‌ برند به دنبال کاشت مو و داشتن خط رویش و زیبایی طبیعی مو هستند. ... ادامه مطلب

کاشت مو در مردان با چه عوارضی همراه است؟کاشت مو در مردان با چه عوارضی همراه است؟

کاشت مو یک جراحی زیبایی نسبتاً نوین و به سرعت در حال رشد است. روش‌ ها و تکنیک‌ های کاشت مو در طی سال‌ های اخیر پیشرفت چشمگیری داشتند. با این حال نباید فراموش کنیم که تمامی این روش‌ ها، هنوز نوعی عمل جراحی محسوب می‌ شوند و تمام عمل‌ های جراحی عوارض و خطراتی دارند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465