دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / افزایش تراکم مو با پی آر پی

افزایش تراکم مو با پی آر پی

داشتن موهای سالم و پرپشت یکی از عوامل تأثیرگذار در ظاهر فرد می‌ باشد. رسیدگی به تغذیه فولیکول موی سر از آنجایی اهمیت دارد که در اثر نرسیدن مواد مغذی به فولیکول و ضعف در ساختار آن، موها دچار ریزش شده و در نتیجه حجم زیادی از مو از دست خواهد رفت. این واحدها در حقیقت محل زایش و رشد مو هستند، لذا مراقبت از آن به روند رشد موهای بهتر و بیشتر کمک می‌کند. پی آر پی مو یک روش مؤثر در افزایش تراکم مو است. پی آر پی مخفف عبارت پلاسمای خون غنی از پلاکت است که این روش جدید کاملاً مبتنی بر اصول علمی است و باعث تقویت فولیکول های مو ، تحریک رشد و تقویت ساقه مو می‌شود و به افزایش حجم مو نیز کمک می‌کند.

مزوتراپی و پی آر پی دو روش مقرون به صرفه، موثر و با کاربردی وسیع در پزشکی زیبایی است که در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج انجام می‌شود. به منظور دریافت مشاوره و یا رزرو نوبت می توانید با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای پی آر پی مو

برخی از مزایای روش پی آر پی عبارتند از:

افزایش تراکم مو با پی آر پی

انواع روش های تزریق پی آر پی مو

روش درمانی پی آر پی برای مو به طور کلی به دو صورت زیر انجام می‌شود:

  1. PRP: این روش ساده ترین نوع پی آر پی است که در آن پلاسما و پلاکت های جدا شده از خون بیمار، به پوست سر او تزریق می شود.
  2. PRP+ACELL: در این روش ترکیبی از پلاسما،‌پلاکت و ACELL به پوست سر بیمار تزریق می شود. این ترکیب می تواند به مدت چند ماه به طور مستمر فاکتورهای رشد را در اختیار فولیکول های مو قرار بدهد و رشد آنها را تقویت کند.

نحوه تزریق پی آر پی

قبل از انجام درمان، پزشک در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر از خون شما را می‌گیرد. سپس این خون در داخل سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا چرخیده شود و پلاسمای غنی از پلاکت از گلبول‌های قرمز خون جدا شود.

  1. پزشک یا تکنسین پلاسمای غنی از پلاکت را جهت تزریق آماده می‌کند.
  2. قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر با مواد ضد عفونی کننده نظیر الکل کاملاً تمیز می‌شود.
  3. موضع مورد نظر با استفاده از لیدوکائین و یا انواع دیگر از بیحس‌کننده های موضعی بیحس می‌شود.
  4. به وسیله سرنگ مخصوص، مقدار مشخصی از پی آر پی (عموماً ۳ تا ۶ میلی لیتر) توسط پزشک و یا تکنسین مربوطه به موضع تزریق می‌شود.

مراقبت قبل از پی آر پی مو

مراقبت بعد از پی آر پی مو

موارد منع پی آر پی مو

تعداد جلسات پی آر پی مو

برای درمان مو، حداقل ۳ تا ۵ جلسه برای اکثر بیماران توصیه می شود. اولین نتایج حتی پس از اولین جلسه قابل مشاهده هستند؛ زیرا غلظت سلولهای بنیادی ۳-۸ برابر بیشتر از حجم موجود در خون در کل بدن است. پس از جلسات دوم و سوم، نتیجه تشدید می شود بعد از سه جلسه اول ، موها ۶۰ درصد نسبت به ناحیه قبل از درمان، متراکم می شوند. اگر از نتیجه ناراضی باشید، امکان جلسات بیشتر وجود دارد. در نهایت، همه اینها به شدت ریزش مو و ترکیب روش های درمانی دیگر بستگی دارد . محدودیتی در تعداد درمانهایی که فرد می تواند انجام دهد وجود ندارد. با این حال، برای اینکه نتایج شما مدت طولانی تری داشته باشد، باید هر سال پی آر پی مو را تکرار کنید.

 صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض پی آر پی مو

عوارض پی آر پی مو هم می‌تواند مانند عوارض معمول این روش درمانی یا ناشی از روش تزریق باشد. از جمله عوارض احتمالی پی آر پی مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه پی آر پی مو

هزینه انجام روش پی آر پی مو بسته به محدوده تزریق، مرکز درمانی، مهارت و تخصص پزشک، نوع و تعداد کیت مصرفی و تعداد جلسات متغیر خواهد بود.

عمل کاشت مو برای کسب نتایج مطلوب، نیازمند مهارت و تجربه پزشکی است که اقدام به این جراحی می‌نماید. به همین دلیل توصیه می‌شود؛ کاشت مو را نزد پزشکان مجرب و مراکز مجازی مانند کلینیک بهین در اصفهان انجام دهید. این مرکز با سالها تجربه در زمینه کاشت مو، و ارائه نتایجی فوق العاده در این زمینه، یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهوش [ 1401-08-06 ]
ایاا فقط در اصفهان ترمیم مو ااست اگر در تهران. وجود دارد لطفاا. آدرس. بدهید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو برای افرادی که دچار سوانح آتش سوزی شده اندکاشت مو برای افرادی که دچار سوانح آتش سوزی شده اند

کاشت مو در محل سوختگی سر با چالش‌ها و محدودیت‌هایی همراه است. از یک‌سو درجه سوختگی و میزان آسیبی که به پوست سر وارد شده، موفقیت یا شکست کاشت مو را مشخص خواهد کرد. از سوی دیگر می‌توان با کمک تکنیک‌های جراحی پلاستیک، ناحیه اسکار یا سوختگی را کوچک و ترمیم کرد. ... ادامه مطلب

آیا کاشت مو دائمی است؟آیا کاشت مو دائمی است؟

مدت ماندگاری کاشت مو از مهم‌ ترین دلایل قانع‌ کننده افراد کاندید برای کاشت مو است. نتیجه نهایی کاشت مو دائمی است و کاشت مو در دسته بندی روش‌ های ماندگار قرار می‌ گیرد. اگر بخواهید به دائمی بودن کاشت مو استناد کنید، باید این موضوع را در نظر بگیرید که شرایطی بدنی در هر انسان با دیگر متفاوت است. ... ادامه مطلب

ایجاد فرم طبیعی ابروها پس از کاشتایجاد فرم طبیعی ابروها پس از کاشت

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش به سزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌شوند. ... ادامه مطلب

تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟تزریق بوتاکس چه کاربردهایی دارد؟

تزریق بوتاکس یکی از موثرترین روشهای جوانسازی پوست است که با رفع چین و چروک ها و خطوط پوست، چهره ای جوانتر و زیبا تر را به شما هدیه میدهد ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465