دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مطالب و مقالات / روشهای غیر جراحی لیفت گونه کدامند؟

روشهای غیر جراحی لیفت گونه کدامند؟

یکی‌ از خصوصیات مهم صورت جوان و متوازن، استحکام و برجستگی گونه است. گذشت زمان و افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها و بعضی از عوامل ارثی کم‌کم باعث افتادگی پوست صورت شده و گونه‌ها را شل می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که چهره شما جوانی و شادابی خود را از دست داده و حالتی خسته و افسرده پیدا کند. لیفت گونه یکی از جدیدترین روش‌ها برای بازگرداندن فرم ایده‌آل به چهره می‌باشد. لیفت گونه بدون جراحی جدیدترین پیشرفت در جوانسازی صورت است و ظاهر بسیار جوانتری به فرد می‌بخشد. این روشها بسیاری از مزایای لیفت گونه به روش معمول را به فرد می‌بخشد، بدون اینکه فرد مجبور شود که تحت عمل جراحی و سپری کردن دوره‌ی نقاهت قرار گیرد. لیفت گونه بدون جراحی می‌تواند حجم ازدست ‌رفته صورت را بازیابد، خطوط و چین‌وچروک‌ها را رفع، خط فک و استخوان گونه را بارزتر و افتادگی گونه را برطرف کند. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش به پزشک شما بستگی دارد که در ادامه معرفی میگردد.

در کلینیک دکتر سلیمانی از روشهایی مانند تزریق ژل برای لیفت گونن استفاده میشود. شما می توانید جهت انجام لیفت صورت در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی از طریق تماس با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

مزایای لیفت گونه

به طور کلی مزایای روش‌های غیر جراحی لیفت گونه به شرح ذیل می‌باشد:

  1. کاهش علائم و نشانه‌های پیری پوست و کاهش چین و چروک‌های پوستی
  2. افزایش اعتماد به نفس
  3. بازگردانی زیبایی و جذابیت جوانی
  4. جوانسازی پوست و صورت
  5. کاهش چین و چروک در ناحیه گردن
  6. کاهش خط لبخند و خط حزن
  7. بالا بردن خط تمرکز صورت و افزایش جذابیت چشم‌ها، بینی و لب‌ها
  8. به دست آمدن پوستی صاف و بدون چین و چروک
روشهای غیر جراحی لیفت گونه

روشهای لیفت گونه بدون جراحی

هایفوتراپی

هایفوتراپی روشی است که به‌عنوان یک روش لیفت صورت بدون جراحی شناخته می‌شود . روش هایفوتراپی با استفاده از تکنولوژی اولتراسوند (امواج فراصوت) شلی و افتادگی در حد متوسط پوست صورت و گردن را رفع می‌کند و نسبت به درمان با لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ کرده و به حدی در پوست نفوذ می‌کند تا تولید کلاژن جدید تحریک شود.

آر اف

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس 3/0 تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. دارای انواع مونوپولار، بای پولار، تری پولار، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می‌باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت‌های عمقی، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می‌باشد. با تولید گرما در بافت هم بند پروتئین کلاژن کوتاه شده و نهایتاً پوست سفت می‌شود. این روش برای لیفتینگ صورت بدون جراحی یک روش استاندارد و ایمن می‌باشد.

ترماژ

ترماژ یک روش زیبایی با فرکانس رادیویی است که با سفت کردن کلاژن موجود و تحریک تولید کلاژن جدید به صاف شدن و بهبود پوست کمک می‌کند. از این ماده برای درمان خطوط ریز و چین و چروک و همچنین فرورفتگی پوست و سلولیت استفاده می‌شود. این درمان همچنین ابروها ، گونه‌ها و خط فک را بالا می‌برد.

اولتراپی

در این روش درمانی غیر جراحی از اولتراسوند برای گرم کردن بافت هدف قرار در زیر سطح پوست استفاده می‌شود که باعث تولید طبیعی کلاژن می‌شود. در نهایت، اولتراپی اثرات پیری و نیروی جاذبه روی پوست را خنثی می‌کند.

نخ لیفت

نخ لیفت روشی است که به جراحی صورت یا بالا بردن پوست صورت شباهت زیادی دارد. در این فرآیند ساختار پوست بازسازی می‌شود و بهبود پیدا می‌کند، منتهی برای انجام این کار نیازی به استفاده از ابزار و چاقوی جراحی نیست. در این روش از الیاف نخ برای جوانسازی و کشیدن پوست به سمت بالا، استفاده می‌شود، این الیاف با سوزن‌های بسیار نازکی به داخل پوست هدایت می‌شوند تا بافت‌ها و پوست را بالا نگه دارند و موجب بهبود ظاهر پوست شوند.

تزریق چربی

در این روش، پزشک با برداشتن چربی بخشی از بدن آن را به صورت فرد تزریق می‌کند. تزریق چربی به بخش کوچکی از صورت با بیحسی موضعی انجام می‌گیرد و در صورت تزریق به بخش‌های کلی‌تر، بیحسی عمومی انجام می‌شود. این چربی اضافه معمولاً از بخش‌هایی مانند شکم، ران و باسن برداشته می‌شود. پس از برداشت چربی، سلول‌های آسیب‌دیده و سالم از هم جدا می‌شوند تا چربی مورد نظر آماده تزریق شود. بنا بر نظر پزشک و میزان چربی از دست داده پوست، تزریق چربی انجام می‌شود. در این روش تزریق، به دلیل اینکه چربی از خود بدن گرفته می‌شود، کمترین میزان آلرژی و حساسیت نیز در فرد به وجود می‌آید.

تزریق ژل یا فیلر

تزریق فیلر یکی از روش‌های درمانی مناسبی است که به بازگردانی حجم نواحی از بین رفته بسیار کمک می‌کند. مواد تشکیل دهنده در فیلر از بافت پوست انسان نیز است و به این دلیل سازگاری زیادی با پوست انسان دارد.

مراقبت‌های قبل از لیفت گونه

مراقبت‌های بعد از لیفت گونه

هزینه لیفت صورت بدون جراحی

مهم‌ترین فاکتور در تعیین هزینه لیفت گونه روشی است که برای این لیفت استفاده می‌شود. بدون شک هزینه‌های لیفت گونه با جراحی از روش‌های بدون جراحی بیشتر است. علاوه بر این‌ سن فرد، نوع پوست، میزان افتادگی نیز از عوامل مؤثر در تعیین هزینه لیفت گونه است. به‌جز این موارد کلینیکی که در آن لیفت را انجام می‌دهید و تجربه و مهارت پزشک نیز می‌تواند در هزینه مؤثر باشد.

صفحه اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض لیفت صورت بدون جراحی

تزریقات لیفت صورت بدون جراحی بسیار بی خطر هستند. عوارض جانبی احتمالی شامل کبودی موقت، تورم و عدم تقارن است. با این حال، با اجتناب از جراحی از بسیاری از عوارض جانبی و خطرات مرتبط با رویکرد تهاجمی‌تر جلوگیری خواهید کرد.

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید پوستی چیست و چگونه درمان میشود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود. کلوئیدها هنگامی ایجاد می‌ شوند که بعد از اتمام فرایند بهبود پوست، بافت زخم همچنان تشکیل می‌ شود. این نوع ضایعات پوستی می‌ توانند بسیار وسیع‌تر از زخم اصلی باشند. ... ادامه مطلب

علت ریزش مو در جوانیعلت ریزش مو در جوانی

در برخی شرایط جایگزینی تارهای موی ریخته شده به شکل طبیعی انجام نمی گیرد. در نتیجه تعادل بین تارهای موی ریخته شده و تارهای موی جایگزین شده از بین رفته و کچلی یا طاسی اتفاق می افتد. در این مقاله به بررسی دلایل ریزش مو در جوانی خواهیم پرداخت. ... ادامه مطلب

آیا برای کاشت مو جایگزین وجود دارد؟آیا برای کاشت مو جایگزین وجود دارد؟

در برخی از افراد که به دلایل متعدد مانند عدم برخورداری از بانک موی مناسب، پر ریسک بودن عمل کاشت مو برای آنها، نگرانی از عوارض پس از کاشت مو و غیره نمیتوان از مزایای روش کاشت یا پیونو مو بهره برد؛ شاید با روشهای دیگری مانند مزوتراپی، لیزر تراپی و پی آر پی بتوان به بهبود موها و رشد مجدد آنها پرداخت ... ادامه مطلب

چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند نحوه انجام عمل جراحی و مراحل مهم پس از عمل برای شما تبیین می‌شود ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465