دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

زاویه سازی صورت روشی است که برای بهبود ظاهر و شکل خط فک طراحی شده است. افزایش سن، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد. زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مانند تزریق ژل از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا فرم دهی صورت است. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی ‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌ تر و خوش ‌فرم ایجاد می‌شود.

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی، با بکارگیری فیلرهای معتبر، بدون ایجاد عوارض، انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل در زمینه زاویه سازی صورت و رزرو نوبت با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

نحوه زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

پوست صورت استریل شده و در ادامه، ناحیه فک به صورت موضعی بی‌حس می‌شود. تزریق ژل به فک از طریق سرنگ‌های مخصوص و بسیار ظریف صورت می‌گیرد. نتیجه نهایی این کار، تماماً به مهارت پزشک بستگی دارد به گونه‌ای که از یک سو تقارن چهره از دست نرفته و از سویی دیگر زاویه‌سازی به بهترین شکل ممکن انجام شود. بعد از اتمام کار، باید از کمپرس یخ در محل تزریق استفاده شود چون پوست دچار التهاب و کبودی می‌شود و این مسئله کاملاً طبیعی است.

مراقبت های قبل از تزریق ژل

قبل از اقدام به تزریق ژل، لازم است برای کاهش کبودی های احتمالی، از یک هفته قبل از هیچ نوع آسپیرین، ایپوبروفن و داروهای مشابه استفاده نکنید و از مصرف روغن ماهی و ویتامین E بپرهیزید.

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ژل، نیاز است که مراقبت هایی نسبت به نقاط تزریق شده صورت گیرد. باید از لمس و فشار دادن و تحریک کردن محل تزریق شده و همچنین اطراف نواحی تزریق شده تا حدود 6 ساعت خودداری کرد. از کشیدن سیگار و قلیان، استفاده از سونا و جکوزی و نوشیدن مایعات خیلی گرم بعد از تزریق بپرهیزید. این مراقبت ها در سه روز ابتدایی بعد از تزریق، حساس تر و مهم تر هستند.

افراد منع از تزریق ژل

  1. زنان باردار یا شیرده
  2. افرادی که سابقه بیماری‌های خود ایمنی همچون آسم و آلرژی دارند.
  3. افراد مبتلا به دیابت که از انسولین استفاده می‌کنند.
  4. افراد دارای بیماری‌های خود ایمنی شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک
  5. افرادی با سابقه سکته قلبی
  6. افرادی که از داروی آسپیرین یا وارفارین استفاده می‌کنند.
  7. سابقه خون لخته شده و ترومبوز وریدهای عمقی
  8. افرادی که به خاطر بیماری قلبی از داروهای مختلف استفاده می‌کنند.
  9. افراد با سابقه سکته مغزی

ماندگاری زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

ماندگاری این ژل ها بستگی به این دارد که بدن چطور واکنش دهد و چه نوعی از فیلر هیالورونیک اسید مورد استفاده قرار گیرد؛ اما بیشتر آنها 6 تا 18 ماه دوام می‌آورند.

 آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض جانبی زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

  1. اگر مقدار فیلر تزریق شده بیش از حد باشد، تورم غیرطبیعی به وجود می‌آید.
  2. گاهی کبودی و خونریزی بلافاصله بعد از تزریق بروز می‌کند.
  3. در صورتی که این کار توسط پزشک ماهر انجام نشود احتمال عدم تقارن وجود دارد.
  4. از دیگر عوارض جانبی رایج می‌توان به قرمزی، احساس درد و خارش اشاره کرد که در طی سه چهار روز بهبود خواهد یافت.

هزینه زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل

هزینه، بسته به آناتومی صورت شما متفاوت است. هزینه تزریق ژل ، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و تعداد سرنگ‌های تزریق ژل و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد، بنابراین هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت است.

کاشت ابرو در کلینیک بهین اصفهان با مطلوب ترین نتایج و مناسب ترین قیمت انجام می‌شود. شما می‌توانید جهت هماهنگی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

دلایل ورم بعد از تزریق ژل و نحوه درمان آن

درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

چند روز بعد از تزریق فیلر میشود حمام رفت؟

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت چیست؟

کاربرد تزریق ژل آبرسان پوست



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟انواع و علائم بیماریهای قارچی پوست،آیا قارچ پوستی خطرناک است؟

قارچ پوست نوعی بیماری عفونتی پوست می باشد که بسیار مسری است و به سرعت با تماس فرد دیگری منتقل می شود. عفونت قارچی می‌ تواند هر فردی را درگیر کند ... ادامه مطلب

مراحل کاشت سبیل و ریشمراحل کاشت سبیل و ریش

کاشت ریش و سبیل در افراد سالمی که اصلا ریش ندارند یا در ریش خود قسمت های طاسی وجود دارد قابل انجام است. یکی از شایع ترین اقدامات کاشت موی ریش و سبیل در ناحیه دارای جای زخم است ... ادامه مطلب

چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟چه کسانی نمی توانند عمل کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعاتی مانند نحوه انجام عمل جراحی و مراحل مهم پس از عمل برای شما تبیین می‌شود ... ادامه مطلب

میزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUTمیزان تراکم مو در کاشت مو به روش SUT

موثر ترین نتایج کاشت مو از روشهای اصلی کاشت مو یعنی روش fit و روش fut حاصل می‌گردد؛ که هر دو روش بصورت اصلاح شده در کلینیک بهین اصفهان توسط دکترسلیمانی با بهترین نتایج صورت می‌گیرد. بقیه روشهای کاشت مو، مانند روش SUT زیر شاخه یکی از این دو روش می‌باشند ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465