دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی و پی آر پی / پی آر پی در درمان سیاهی و گودی دور چشم چه نقشی دارد؟

پی آر پی در درمان سیاهی و گودی دور چشم چه نقشی دارد؟

پوست دور چشم از حساس ترین قسمتهای پوست بدن است و نیاز بیشتری به مراقبت های خاص دارد. طراوت و شادابی پوست اطراف چشم تأثیر فراوانی در ظاهر چشم ها و زیبایی صورت دارد و یکی از عواملی است که در اعتماد به نفس فرد اثر بسیاری دارد. حساسیت پوست دور چشم به قدری است که در برابر عوامل محیطی و بدنی نسبت به دیگر قسمتهای بدن سریعاً تأثیر پذیرفته و حالت خود را از دست می دهد. این امر باعث پف، کبودی و چروک دور چشم شده و ظاهری خسته و سنی بالاتر از آنچه باید به فرد می دهد. بهره بردن از جدیدترین شیوه های اثبات شده ی زیبایی درمانی همچون تزریق پلاسمای غنی از پلاکت یا همان پی آر پی (PRP)، می توان روند آسیب دیدگی پوست دور چشم را هر چه کندتر کرده و به بهترین شیوه به رفع سیاهی زیر چشم بپردازد. در این روش درمانی از فرایندی غیر جراحی برای زیباسازی پوست استفاده می‌شود که لازم است تا ابتدا از خود فرد کمی خون گرفته ‌شود. پس از گرفتن خون، پلاسمای آن از گلبول‌های مختلف خونی جدا شده و محلولی غنی از کلاژن، پلاکت و فاکتورهای رشد سلولی به دست می‌آید. این محلول پلاسمای غنی پس از خالص‌سازی بیشتر به محلی که نیاز به جوانسازی دارد تزریق می‌شود.

پی آر پی به عنوان روشی طبیعی برای رفع گودی و سیاهی دور چشم، درمان ریزش مو و جوانسازی پوست؛ در کلینیک بهین اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36290689 - 031 اقدام فرمایید.

مزایای جوانسازی پوست با پی آر پی

نحوه درمان با پی آر پی

قبل از انجام درمان، پزشک در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلی‌لیتر از خون شما را می‌گیرد. سپس این خون در داخل سانتریفیوژ قرار داده می‌شود تا چرخیده شود و پلاسمای غنی از پلاکت از گلبول‌های قرمز خون جدا شود. با استفاده از ماده‌ی ضدعفونی، پوست شما تمیز می‌شود. بسته به نظر پزشک و شرایط شما ممکن است در این مرحله یک سوزن بیحسی نیز در محل مورد نظر برای درمان تزریق شود. سپس پلاسمای غنی از پلاکت با استفاده از سوزن بسیار باریکی، در پوست تزریق می‌شود. این تزریقات در نواحی مختلف پوست انجام می‌شود تا کل ناحیه مورد نظر بهبود پیدا کند. بعد از تزریق پی آر پی، برای کاهش تورم، روی ناحیه مورد نظر کمپرس سرد قرار داده می‌شود.

پی آر پی در درمان سیاهی و گودی دور چشم چه نقشی دارد؟

اقدامات پیش از تزریق پی آر پی

مراقبت های بعد از پی آر پی زیر چشم

ماندگاری پی آر پی زیر چشم

نسبت به سن و واکنش بدن، امکان دارد ماندگاری پی آر پی هر ۶ تا ۱۲ ماه یک بار باشد.

موارد منع تزریق پی آر پی

هزینه پی آر پی زیر چشم

هزینه تزریق پی آر پی زیر چشم با توجه به میزان کبودی زیر چشم، تعداد جلسات مورد نیاز، تعرفه کلینیک و دستمزد پزشک محاسبه خواهد.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

عوارض پی آر پی دور چشم

به دلیل وجود گلبول‌های سفید در پی آر پی احتمال عفونت در روش پی آر پی تقریباً صفر است و با توجه به اینکه مواد پی آر پی از بدن خود فرد حاصل می‌شود آلرژی و حساسیت ایجاد نمی‌شود. ممکن است در بعضی از نقاط نزدیک چشم، کبودی‌های کوچکی بعد از تزریق ایجاد شود که سطحی است و یکی دو روز بعد برطرف می‌شود.

شما می‌توانید برای بهترین کاشت ریش و سبیل در اصفهان به کلینیک تخصصی کاشت موی بهین مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

پی آر پی PRP یا پلاسما درمانی برای جوانسازی پوست

آیا پی ار پی صورت را چاق میکند؟

پی آر پی یا مزوتراپی بیولوژیک چه روشی است؟

تزریق PRP برای حفظ فولیکول ها پس از کاشت مو

پی آر پی در چه مواردی کاربرد دارد؟



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چرا پس از کاشت مو دچاره شوره سر میشویم؟چرا پس از کاشت مو دچاره شوره سر میشویم؟

با وجود اینکه کاشت مو با کمترین عوارض جانبی همراه است؛ اما برخی افراد ممکن است بعد از جراحی یک یا چند عارضه را تجربه کنند که جای نگرانی نیست. پزشک جراح، دستورالعمل هایی برای پیشگیری و به حداقل رساندن عوارض کاشت مو به شما ارائه می دهد. ... ادامه مطلب

افتادگی گوشه های لب چگونه رفع میشود؟افتادگی گوشه های لب چگونه رفع میشود؟

روش های زیادی برای از بین بردن افتادگی گوشه لب وجود دارد که پزشک بهترین روش را با توجه به شرایط بیمار، برای رفع افتادگی گوشه لب انتخاب میکند. ... ادامه مطلب

چه جوشهایی را اصلاً نباید دستکاری کرد؟چه جوشهایی را اصلاً نباید دستکاری کرد؟

جوش یک اختلال پوستی است که باعث ایجاد لکه‌ های مختلفی نظیر جوش های سرسیاه، جوش های سرسفید، کورکها، برآمدگی و تورفتگی‌ ها می شود. دستکاری جوش ها در مثلث خطر صورت عوارض دارد.در صورتی که در این منطقه جوش چرکی ایجاد شود، دستکاری کردن آن می ‎تواند عواقب جدی برای شما به دنبال داشته باشد. ... ادامه مطلب

اهمیت خواب طبیعی موها در پیوند ابرواهمیت خواب طبیعی موها در پیوند ابرو

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌ برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش بسزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌ شوند. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465