دکتر محسن سلیمانی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل یا فیلر / درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

درباره کانتورینگ صورت با ژل چه میدانید؟

از دلایل اصلی بروز پیری در چهره، کاهش حجم صورت می باشد. از دست رفتن حجم صورت می تواند منجر به برجسته شدن نواحی استخوانی صورت و گودی اطراف چشم شود. این کاهش حجم حتی می تواند سبب شود تا برآمدگی گونه ها که نقش مهمی در زیبایی شناسی چهره دارد، صاف و بدون حجم به نظر برسد. برجستگی های صورت توسط ژنتیک افراد تعیین می شود، به همین دلیل برخی از افراد دارای صورت استخوانی، چانه و گونه های برجسته هستند، در حالی که برخی دیگر دارای چهره گردتری با برجستگی های کمتر می باشند؛ بنابراین کاهش حجم صورت می تواند مربوط به پیری و یا ژنتیک و ساختار صورت باشد. کانتورینگ صورت وگونه با تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با برجسته تر کردن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. این تکنیک یک روش بسیار مؤثر برای افزایش جذابیت صورت و همچنین کاهش علائم پیری پوست است.

زاویه سازی صورت و کانتورینگ با تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر محسن سلیمانی، با بکارگیری فیلرهای معتبر، بدون ایجاد عوارض، انجام می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل در زمینه زاویه سازی صورت و رزرو نوبت با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کانتورینگ صورت با ژل

هرچند بسیاری از افراد از ابتدا صورتی بدون زاویه دارند؛ اما در حال حاضر روش‌هایی برای تغییر دادن بخش‌هایی از چهره به وجود آمده است. کانتورینگ صورت با ژل یک روش پزشکی برای جوانسازی پوست و زیباسازی صورت است که به زاویه‌های صورت ظرافت و زیبایی خاصی به چهره می‌بخشند.

کانتورینگ گونه با ژل

کانتورینگ گونه با تزریق ژل یکی از محبوب‌ترین انواع تزریق ژل است. این روش در جوانی باعث برجسته‌تر شدن و زیباتر شدن چهره شما شده و در سنین بالاتر حالت افتادگی و علائم پیری را در چهره شما از بین می‌برد.

کانتورینگ صورت با ژل

مزایای کانتورینگ صورت با ژل

نحوه کانتورینگ صورت با ژل

طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود.

اقدامات قبل از کانتورینگ صورت با ژل

۱۰ روز قبل از عمل زاویه سازی از مصرف انواع مکمل ها و داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید تا دچار عوارضی مانند خونریزی نشوید. همچنین بهتر است مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید تا دوران نقاهت کوتاهتر و سریع تری را تجربه نمایید.

مراقبت های بعد از کانتورینگ صورت با ژل

در طی چند روز اول پس از تزریق باید از خوابیدن به روی صورت خودداری کرد. سعی کنید رو به بالا و صاف به پشت بخوابید. همچنین لازم است بالاتر از بدن باشد. همچنین:

  1. باید تا چند روز بعد از انجام تزریق از انجام تمرینات سنگین و سخت پرهیز کنید.
  2. از دست زدن به ناحیه تزریق خودداری کنید و تا زمانی که خطر عفونت از بین نرود، صورت خود را تمیز و خشک نگه دارید.
  3. اگر پزشک به شما دارویی داده است به طور منظم آن را مصرف کنید.
  4. سعی کنید در چند روز اولیه در معرض مستقیم نور آفتاب و یا محل‌های گرم مثل حمام آفتاب و یا سالن سولاریوم قرار نگیرید.

متقاضی نامناسب تزریق ژل

در حالت کلی توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام عمل تزریق ژل ، خودداری کنند:

ماندگاری کانتورینگ صورت با ژل

بسیاری از این ژل ها اثر دائمی ندارند؛ زیرا موادی که درون این ژل ها به کار رفته است، به مرور زمان توسط بدن جذب می شود. به‌صورت کلی ماندگاری ژل بین ۶ ماه تا ۲ سال می باشد و این مدت به عوامل زیادی از جمله نوع ژل و برند آن وابسته است.

آدرس اينستاگرام دکتر سليماني

هزینه کانتورینگ صورت با ژل

هزینه زاویه سازی صورت با تزریق ژل، بسته به آناتومی طبیعی صورت شما متفاوت است. پزشک، ساختار چهره شما را ارزیابی می‌کند تا نوع و حجم ژل مورد نیاز را برای دستیابی به نتایج زیبایی مورد نظر تعیین کند.

عوارض کانتورینگ صورت

کلینیک تخصصی بهین در اصفهان از تکنیک پیشرفته و نوین لیزرتراپی پس از کاشت مو استفاده میشود. بدین منظور از دستگاه لیزری استفاده می‌شود که به طور اختصاصی به همین منظور ساخته شده است و پرتوهای درمانی لیزر کم‌توان (لیزر سرد) را به طور مستقیم به سر می‌تاباند. در این مجموعه لیزرتراپی روشی موثر برای درمان ریزش مو نیز شناخته می‌شود. همچنین در صورتی که شما دچار ریزش مو و یا کم پشت شدن به علت‌های مختلف هستید، لیزرتراپی می‌تواند به شما در بازگرداندن موها و اعتماد به نفستان کمک کند. علاوه براین در کلینیک بهین اصفهان، روشهای دیگری نیز مانند مزوتراپی و پی آر پی برای درمان ریزش مو و پرپشت شدن مو وجود دارد. جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه روشهای درمان ریزش مو و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌ تلفن 36290689 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شریعتی ، بعد از اورژانس بیمارستان شریعتی ، طبقه دوم بانک آینده ،کلینیک پوست ومو بهین
تلفن : 36290689 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

آیا تزریق ژل نامرغوب عوارض دارد؟

کاربرد تزریق ژل آبرسان پوست

تأثیر شگفت انگیز مزوژل جالپرو برای جوانسازی پوست

اهمیت مراقبتهای پس از تزریق ژل برای جلوگیری از حرکت ژل

زاویه سازی یا مادلینگ صورت با تزریق ژل



نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اهمیت خواب طبیعی موها در پیوند ابرواهمیت خواب طبیعی موها در پیوند ابرو

کاشت ابروی طبیعی جزو عمل‌های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می‌ برند. ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش بسزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می‌ شوند. ... ادامه مطلب

ماینوکسیدیل چیست؟ماینوکسیدیل چیست؟

ماینوکسیدیل (با نام تجاری روگین یا روگین زنانه)، بهترین درمان ریزش موی سر است. ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و هم مردان و هم زنان می‌ توانند از آن برای درمان ریزش مو استفاده کنند. ... ادامه مطلب

پیوند مو به روش FIT چگونه انجام میشود؟پیوند مو به روش FIT چگونه انجام میشود؟

از آنجایی که ریزش مو و کم پشت شدن موهای سر سبب بالاتر دیده شدن سن و نیز کاهش اعتماد به نفس افراد میشود، ترمیم و پیوند مو امروزه در تمام نقاط دنیا رونق بیشتری یافته است. اکثر افراد برای جایگزینی موهای از دست رفته خود از پیوند مو استفاده می‌ کنند. در واقع یکی از روش‌ های افزایش حجم موها، پیوند مو است ... ادامه مطلب

انواع روشهای ترمیم مو برای بیماران مبتلا به بیماریهای خاصانواع روشهای ترمیم مو برای بیماران مبتلا به بیماریهای خاص

اگر ریزش و کم پشتی موها به دلیل بیماری‌های خاص رخ دهد، بدون شک نیاز به دقت و آزمایش‌های بیشتری است که با اطمینان کامل ترمیم مو برای بیماران انجام شود. در این مطلب به روش‌های ترمیم مو برای بیماران خاص پرداخته می‌شود. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465